Maxa27 Opublikowano 26 Maja 2012 Opublikowano 26 Maja 2012 Na oko to nie robota bylo przynajmiej zabki policzyc na gwincie ja jak ustawiam to co do mm linijka mierze.Jak masz roznice wieksza to moze dlatego ci tak podskakuje. ---------- Post dopisany at 00:44 ---------- Poprzedni post napisany at 00:42 ---------- Felgi 18? ---------- Post dopisany at 01:23 ---------- Poprzedni post napisany at 00:44 ---------- tu masz jak jest prawidlowo skrecone http://www.sendspace.com/file/skns2v
Rooney1990 Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 Na oko bo do poprawek teraz bedzie. Fela 17 225/45. Poprawne skrecenie, do gwintu nie pasuja te poduszki pod sprezyna, wyjelem ze starych wszystko co sie dalo. Z przodu sprezyna od dolu lezy na nakretce a na niej jest plastikowy krazek. Zrobie zdjecia jak go skrece tak jak powinien byc i podesle jak to wyglada u mnie, jak jest poskladany.
domjenick Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 ale i tak nie powinno podskakiwać auto-tak, jakby amortyzator nie spełniał swojej roli...
Rooney1990 Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 ale i tak nie powinno podskakiwać auto-tak, jakby amortyzator nie spełniał swojej roli... Moze jest za nisko? Sprezyna luzna i odbija auto. Jak wyzej sprezyna sie sciska to i amor popracuje. Dobrze kminie?
domjenick Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 może-daj wyżej i zobaczysz, czy się coś zmieni
Maxa27 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 Umnie tak wyglada przod na 80 mm tyl 100mm
Jarek99 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 wczoraj sprawdzałem u mnie jak to wygląda po skręceniu gwinty na sam dół i również wtedy jest sprężyna lużno i myślę że nie powinno się tak opuszczać gwintu. W tych droższych jest tak że jest dodatkowa sprężyna która w takiej sytuacji dociska tą główną żeby nie opadła a w Ta, mts, czy fk tego nie ma
Rooney1990 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Opublikowano 28 Maja 2012 Umnie tak wyglada przod na 80 mm tyl 100mmhttp://s13.postimage.org/kfgnckgoz/IMG_0126.jpg Przod mam podobnie, ale tyl nizej i musze to skorygowac. Tak wyglada u mnie sprezyna z amorem, moze dokupic jakas gume pod sprezyne? Bedzie mniej skakalo?
Maxa27 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Ja mam czerwone sprezyny , na twoim miejscu bym ustawil tak zeby luzu nie bylo i jak najnizej i powinno byc ok
Rooney1990 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Opublikowano 28 Maja 2012 Ja mam czerwone sprezyny , na twoim miejscu bym ustawil tak zeby luzu nie bylo i jak najnizej i powinno byc ok Dostane klucz to pomodze, bo jelopy zapomnieli mi razem z gwintem wyslac
norka Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 u mnie to wygląda dokladnie tak samo tylko że ja mam KONI i niema opcji żeby sprężyna była luźna na podniesionym aucie, spręzyna jest tak napięta ze musze ją dosyć duzo ścisnąc zeby poregulować wysokość Założyłeś ori odboje,jak tak to skracałeś je? Nie dostałeś żadnych dokumentów do gwintu jak masz go ustawić i ile obciąć odboje jak zostają ori? Moim zdaniem jak nie skróciłeś odboi i zrobisz teraz to przy wysokości jaką masz teraz ustawioną auto Ci spadnie prawie na glebe, no chyba że sie myle
Rooney1990 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Opublikowano 28 Maja 2012 u mnie to wygląda dokladnie tak samo tylko że ja mam KONI i niema opcji żeby sprężyna była luźna na podniesionym aucie, spręzyna jest tak napięta ze musze ją dosyć duzo ścisnąc zeby poregulować wysokość Założyłeś ori odboje,jak tak to skracałeś je? Nie dostałeś żadnych dokumentów do gwintu jak masz go ustawić i ile obciąć odboje jak zostają ori? Moim zdaniem jak nie skróciłeś odboi i zrobisz teraz to przy wysokości jaką masz teraz ustawioną auto Ci spadnie prawie na glebe, no chyba że sie myle Z przodu przelozylem odboj ale go nie skracalem. Z tylu go nie ma bo byl za dlugi i sie nie zmiescil. Dlatego d*pa mi lezy bo nie odboju a przod jest nawet wysoko a sprezyna luzna i malo regulacji w dół zostalo A informacji zadnych nie dostalem, tylko karte gwarancyjna
norka Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 jak skrócisz odboje to bedziesz musiał podnieść na gwincie bo bedzie za nisko i wtedy rozwiąże sie problem z luźną sprężyną
Rooney1990 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Opublikowano 28 Maja 2012 jak skrócisz odboje to bedziesz musiał podnieść na gwincie bo bedzie za nisko i wtedy rozwiąże sie problem z luźną sprężyną A czy rozwiaze problem skakania auta? I czy te odboje ze starego zawieszenia w ogole wkladac?
norka Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 czy rozwiąże problem skakanie tego niewiem odboje skróć i załóż spowrotem najlepiej z osłonami, całkiem ich nie możesz wyżucić zeby nie zniszczyć za szybko amorów i żeby Ci kiedys nie dobiło do aswaltu
Digit Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Odboje są obowiązkowe, do gwintu i większego obniżenia krótsze inaczej amorki powiedzą pa pa. Ale ja bym się nie dziwił kolego, że auto podskakuje jak zawieszenie opiera się o odboje już, to jak ma ono pracować ? Jeżeli chcesz taką mega glebe to nie wiem czy na TA Ci się to uda.
Rooney1990 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Opublikowano 28 Maja 2012 czy rozwiąże problem skakanie tego niewiem odboje skróć i załóż spowrotem najlepiej z osłonami, całkiem ich nie możesz wyżucić zeby nie zniszczyć za szybko amorów i żeby Ci kiedys nie dobiło do aswaltu O ile je skrocic mniej wiecej? ---------- Post dopisany at 15:48 ---------- Poprzedni post napisany at 15:47 ---------- Odboje są obowiązkowe, do gwintu i większego obniżenia krótsze inaczej amorki powiedzą pa pa. Ale ja bym się nie dziwił kolego, że auto podskakuje jak zawieszenie opiera się o odboje już, to jak ma ono pracować ? Jeżeli chcesz taką mega glebe to nie wiem czy na TA Ci się to uda. Czytaj ze zrozumieniem. Nie chce meeeeega gleby, ale ma byc nisko. Przede wszystkim chce sie pozbyc efektu pilki. Z tylu odboji nie mam a z przodu sa ale nie skrocone. Polowe uciac? Bedzie dobrze? ---------- Post dopisany at 15:48 ---------- Poprzedni post napisany at 15:48 ---------- Odboje są obowiązkowe, do gwintu i większego obniżenia krótsze inaczej amorki powiedzą pa pa. Ale ja bym się nie dziwił kolego, że auto podskakuje jak zawieszenie opiera się o odboje już, to jak ma ono pracować ? Jeżeli chcesz taką mega glebe to nie wiem czy na TA Ci się to uda. Czytaj ze zrozumieniem. Nie chce meeeeega gleby, ale ma byc nisko. Przede wszystkim chce sie pozbyc efektu pilki. Z tylu odboji nie mam a z przodu sa ale nie skrocone. Polowe uciac? Bedzie dobrze?
Maxa27 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Ja mam takie i jak obnizam na maxa to wkladam podnie te klipsy plastikowe jeszcze po 2 na przod i po 3 na tyl
Rooney1990 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Opublikowano 28 Maja 2012 Ja juz chyba rozkminilem ock. Po1. W TA sa juz seryjnie odboje, przynajmniej z tylu go wyczulem reka. Po2. Z przodu musze zdjac odboj ze starej zawiechy bo chyba sa 2 (TA i stary) i ten stary dotyka prawie gornego mocowania. Po3. Podniesc tyl bo jest za nisko i dlatego jest taki miekki. Jak cos to mnie poprawcie. I pytanie czy wrzucac jeszcze skrocone stare odboje dodatkowo do tych TA?
Maxa27 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Ja nie wkladalem tylko jak obnizam to zeby kolo nie ocieralo na gorze to te klipsy plastikowe wkladam http://www.mapet-tuning.com/sklep/klipsy-odboje-zawieszenia-gwintowanego-clipsy-komplet-p-12536.html?osCsid=06velfvepdblkfk4sos8548355
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się