mobi Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Witam. 3 dni temu zmieniłem wahacze, rozrząd, płyn chłodzenia, termostat, olej i filtr oleju. Olej jaki użyłem to był oryginalny audikowski 5W-40 W nazwie miał III że niby może być użyty na więcej kilometrów. Wczoraj wybrałem się w trasę i w jej czasie czasami włącza się na pelnym fisie na wyświetlaczu ikonka kapiącego "karnisterka" i piszcze 3 razy po czym po chwili się wyłącza. Może mi się wydaję ale głównie działo się to przy wjezdzie na rondo lub podczas gdy zwalniałem. Ciężko mi powiedzieć czy na wybojach po robiłem trasę po Polsce więc prawie cały czas po wybojach. Zauważyłem również że po wymianie normalna temperatura pracy oleju to gdzies 90stopni w czasie jazdy kolo 100. Wczesniej było bardzo mało około 70-80. Stan oleju jest dobry. Choć może leciutko ponad maxa ale nie jestem sprawdze jeszcze po robocie. Jeżeli było by za dużo to czy to może mieć wpływ na tę kontrolkę oleju? Jeżeli nie to zaczne od komputera ale to dopiero po pracy. Napiszcze co jeszcze sprawdzic. Pozdrawiam
Misior Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Jak masz za duzo oleju to pierwsze co to odlej nadmiar. W koncu maks na miarce nie jest od parady
sparki Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 A co do temperatury oleju to wzrosła dlatego ze wymieniłeś termostat
mobi Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Opublikowano 12 Maja 2008 Ok. Podjadę do mechanika niech trochę odleje ale muszę to dokładnie sprawdzić czy na pewno jest powyżej maxa Czy to może mieć wpływ na zapalanie się kontrolki?
Misior Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Niewiem jak jest w audi z fisem ale w oplu jak jest komp to jest tez czujnik poziomu oleju i bedzie pokazywal jak jest za duzo.
lukaszek13ns Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 W A4 przynajmniej B5 nie ma kontrolki poziomu oleju ani czyjnika, tylko kontrolka cisnienia oleju i czujnik. Najprawdopodobniej czujnik do wymiany gdy by sie okazalo ze jest ok, to cos nie tak jest z cisnieniem oleju, na jakim oleju wczesniej jezdziles.
mobi Opublikowano 12 Maja 2008 Autor Opublikowano 12 Maja 2008 Problem w tym że nie wiem jaki był wcześniej olej wlany. Przed wymianą nie było żadnego problemu.Mechanik mówi że wlałem zły olej i że trzeba będzie wlać 10W albo 15W
lukaszek13ns Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 no to troszke nie ciekwie moglo roszczelnic silnik, jaki ma autko przebieg.
marewel Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 Z twojej relacji wynika ze masz za malo tego oleju,ile ten mechanior ci go wlał? Na pewno nic ci sie jeszcze nie rozszczelnilo bo jezdzisz dopiero 3 dni.
sparki Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 napisz co vag powiedzial a moze jakis lewy filtr oleju ci sie trafił i pompa momentami niedomaga
lukaszek13ns Opublikowano 12 Maja 2008 Opublikowano 12 Maja 2008 ponad 300tys ja bym jak najszybciej przeszedl na polsyntetyk 10W-40 jak nie jest za puzno Z twojej relacji wynika ze masz za malo tego oleju,ile ten mechanior ci go wlał? Na pewno nic ci sie jeszcze nie rozszczelnilo bo jezdzisz dopiero 3 dni. co z tego ze 3 dni temu zmienial, kolega pisal ze jezdzi po kraju wiec dziennie troszke przejezdza
mobi Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Opublikowano 13 Maja 2008 Witam. Na tym oleju zrobiłem 1300km. Dziś rano podłączyłem pod vaga i błędy wykasowałem. Może akurat przypadek ale na razie mi się nie włączyła jeszcze kontrolka. Oto błędy jakie wybił VAG: 16500 - Engine Coolant Temp Sensor (g62): Implausible signal P0116 - 35-10---Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 13-10 - Adaptation Limit (Mul)) Not reachewd - Intermittent 00561 - Mixture Adaptation 14-00 - Adaptation Limit (add) Exceeded 17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer P1570 - 35-10 ---- Intermittent A co do oleju to bylo wlane około 4 litrów ale później spuszczaliśmy bo było grubo ponad maxa, wiec gdzies około 3,5 litra
adadur Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 http://wiki.ross-tech.com/index.php/16500/P0116/000278 sprawdził bym też kabelki czy nie przetarte i czy wtyczka dobrze wpięta http://wiki.ross-tech.com/index.php/00561 17978 - to chyba wiesz co oznacza
mobi Opublikowano 13 Maja 2008 Autor Opublikowano 13 Maja 2008 No tak. To mogło być spowodowane czym innym błąd się już nie powtórzył. Problem jest z zapalającym się znaczkiem oleju. I tu niestety komp nic nie wykazał. Wiec problem nadal nie rozwiązany
komar865 Opublikowano 13 Maja 2008 Opublikowano 13 Maja 2008 mam ten sam problem tyle ze po wymienie mi sie zapalala kontrolna i pikalo pojezdzilem troszke i przestalo a teraz gdzies po 7 tys znowu sie zaczelo i to tylko przy chamowaniu ! kurde pomocy!
lukaszek13ns Opublikowano 14 Maja 2008 Opublikowano 14 Maja 2008 posprawdzajcie czujniki, i przewody od nich, jak bede ok to cos z cisnieniem macie nie tak, tak jak pisalem wczesniej, albo pompa oleju albo panewki kaput.
mobi Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Opublikowano 28 Maja 2008 Witam. Wymieniłem olej na 10W 40 oraz nowy filtr i czujnik cisnienia. Niestety znowu czasami zapali sie ta kontrolka od oleju. Popali się chwile i zaraz gasnie. Mam pytanie czy usczelka pod pokrywą zaworów która jest do wymiany(wywala troche oleju) może mieć jeszcze na to wpływ? Jeżeli nie to juz nie wiem o co chodzi.
mobi Opublikowano 28 Maja 2008 Autor Opublikowano 28 Maja 2008 Czy ją się remontuje? Czy zakup nowej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się