miro1983 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 Witam. Czy ta instalacja LPG z A4 B5 1.8 ADR bedzie pasowała do A4 B5 1.8 T AEB?
Łukasz13 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 Z tego zestawu to wziął bym tylko sterownik, reszta to lipa reduktor nadaje sie do auto z moca ok 90 KM a wtryskiwacze może warte ze 30 zł na allegro.
miro1983 Opublikowano 27 Maja 2012 Autor Opublikowano 27 Maja 2012 dziwne ze zostalo zalozone w 1.8 adr (125km). Gazownik chyba nie zakladalby gazu do mocniejszego silnika jesli nie bylby odpowiedni:/
ptasior127 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 Jak dobrze pamietam aeb to silnik doladowany wiec powinna byc do niego zalozona odpowiednia instalacja ktora bedzie sobie radzila z nadcisnieniem. dobra instalacja do tego silnika to wydatek okolo 3-3,5k zł ta instalacja ktora masz nadaje sie do 1.6
Łukasz13 Opublikowano 27 Maja 2012 Opublikowano 27 Maja 2012 Gazownik to zrobi wszystko żeby zarobić, a te komponenty to tak jak pisałem reduktor to alaska bardzo dobry ale do auta które ma ok 90 km a wtryskiwacze to valtek niestety najtańsze na rynku i bardzo niskiej jakości jako nowe a co dopiero po jakims przebiegu.
miro1983 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Opublikowano 28 Maja 2012 czyli sterownik sie nadaje? Wystarczy tylko wymienic wtryski oraz reduktor i zakladac? Bo mam jeszcze cale okablowanie oraz butle. ---------- Post dopisany 28-05-2012 at 10:00 ---------- Poprzedni post napisany 27-05-2012 at 23:52 ---------- na gazie wogole sie nie znam. Mam troche modow (fimc, wtryski, i drugi sterownik z mocna mapa) wszystko zdemontowane jakos 2 lata temu ze wzgledu na to, ze powiekszyla sie rodzina i przez ceny paliwa. teraz jezdze na serii 150km (nie wiem ile juz padlo:)) . No i nie wiem czy do tego wroce ale chcialbym miec tak skompletowany gaz, zeby styklo do 250km max (w razie gdybym na jakis czas ja wzmocnil)
Łukasz13 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Jak bys chciał to na serie to wystarczy wtryski i reduktor budżetowo to np. wtryski reg fast ok 130 zł reduktor np. kme silver, gold, ac r01, popatrz na allegro ile kosztują, i to mogłoby wystarczyć, ale jęsli chcesz z zapasem na 250 KM to już trzeba troche zainwestować w wydajniajsze wtryski np. hana niebieskie koszt ok 90 zł za sztuke, reduktor jakiś mocniejszy a no nie wiem czy nie trzeba by zmienić miedzi z butli do reduktora na większą srednice, no i do tego wymienic wielozawór w butli na większym przelocie, tak że troche wiecej kosztów, jesli miałoby to dobrze jeżdzić na gazie, chyba że gazu bedziesz używał tylko do 3 tys obr.:grin:
miro1983 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2012 jesli dobrze zrozumialem, to podzespoly gazu mozna skladac w roznej konfiguracji a poznoej jest to tylko kwestia dobrego ustawienial? (np. zostaje przy sterowniku staga a reszte skladam sobie dowolnie?)
pucy1 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 dowiadywalem sie o to samo u mojego gazownika i stag zostaje przewody butla reduktor do wymiany wtryski u mnie sa ok
miro1983 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2012 czyli butle i przewody tez mam do wywalenia skoro reduktor mam za slaby?
miro1983 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2012 całe szczęście:) tylko reduktor i wtryski. Jaki polecacie? tak zeby bylo dobrze wydajnie i nie za drogo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się