sawanb03 Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Witam, czy może ktoś zdiagnozować sprawność działania mojego EGR-a. Leje się z niego i nie wiem czy go zaślepiać czy może tylko przeczyścić. Jakby był sprawny to będę czyścił. Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 1
przemik Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 Wykonaj 003 Basic Settings - tylko nagrzej motor porzadnie 1
sawanb03 Opublikowano 28 Maja 2012 Autor Opublikowano 28 Maja 2012 Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Basic settings Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
spanky Opublikowano 28 Maja 2012 Opublikowano 28 Maja 2012 dziala ale czyszczenie nie pomoze zlikwidowac wyciekow
sawanb03 Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Opublikowano 29 Maja 2012 dziala ale czyszczenie nie pomoze zlikwidowac wyciekow Może jakaś porada?
Biszczan Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 W moim przypadku czyszczenie EGR-a pomogło (był cały zasyfiony i ciekło z niego). Możesz wymienić dodatkowo o-ring na rurze wchodzącej do niego. Wybór należy do Ciebie czy chcesz od razu wyłożyć kasę na nowy (jeśli nie zaślepiasz) czy spróbować go wyczyścić i zobaczyć czy dalej będzie ciekło z niego.
sawanb03 Opublikowano 29 Maja 2012 Autor Opublikowano 29 Maja 2012 Uszczelkę i pierścień uszczelniający już zakupiłem. W przyszłym tygodniu chce się wziąć za czyszczenie.
nastradamus Opublikowano 29 Maja 2012 Opublikowano 29 Maja 2012 Witam,czy może ktoś zdiagnozować sprawność działania mojego EGR-a. Leje się z niego i nie wiem czy go zaślepiać czy może tylko przeczyścić. Jakby był sprawny to będę czyścił. Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM w, którym miejscu się leje? Jak na łączeniach to wymień uszczelki i będzie spokój...
sawanb03 Opublikowano 30 Maja 2012 Autor Opublikowano 30 Maja 2012 Z łączeń na pewno, ale ogólnie w koło jest zachlapane.
storm37 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Czyszczenie nic nie da, po krotkim czasie znowu sie bedzie lalo, na 100% wyciek jest miedzy silowniczkiem uchylajacym egr a tulejka prowadzaca, proponuje rozebrac egr uszczelnic go i zaslepic lub kupic nowy.
adi2255 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Czyszczenie nic nie da, po krotkim czasie znowu sie bedzie lalo, na 100% wyciek jest miedzy silowniczkiem uchylajacym egr a tulejka prowadzaca, proponuje rozebrac egr uszczelnic go i zaslepic lub kupic nowy. A ja się z tym nie zgodzę. Mi ciekło z łączeń i też calutki EGR i pół silnika było zachlapane. Wyciągnąłem go, wyczyściłem, nowe uszczelki i już trzeci lub czwarty miesiąc suchutko. Nawet jak go porządnie przegonie również suchutko. Dodatkowo zmieniłem odmę na drugą i mam spokój. Po tych operacjach nie to auto, teraz czuję, że mam AVF pod maską.
storm37 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 Czyszczenie nic nie da, po krotkim czasie znowu sie bedzie lalo, na 100% wyciek jest miedzy silowniczkiem uchylajacym egr a tulejka prowadzaca, proponuje rozebrac egr uszczelnic go i zaslepic lub kupic nowy. A ja się z tym nie zgodzę. Mi ciekło z łączeń i też calutki EGR i pół silnika było zachlapane. Wyciągnąłem go, wyczyściłem, nowe uszczelki i już trzeci lub czwarty miesiąc suchutko. Nawet jak go porządnie przegonie również suchutko. Dodatkowo zmieniłem odmę na drugą i mam spokój. Po tych operacjach nie to auto, teraz czuję, że mam AVF pod maską. Jezeli cieknie z laczenia to wystarczy wymienic uszczelke jezeli natomiast cieknie z otworow odpowietrzajacych w EGR czyszczenie nie pomoze.
Sztomel Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 Zgadza się, jeśli cieknie z 2 otworków pod siłownikiem zaworu EGR (srebrnym grzybkiem) to pomaga tylko zaślepienie tych otworków (wraz z zaślepieniem mechanicznym lub podciśnieniowym samego zaworu EGR bo po zaślepieniu tych 2 przeciwległych otworków EGR i tak nie będzie działał - membrana się nie podniesie i zawór EGR się nie otworzy bo nie będzie wyrównania podciśnienia z ciśnieniem atmosferycznym wewnątrz siłownika zaworu EGR) bo czyszczenie niczego nie zmieni - tuleja prowadząca trzonka zaworu EGR jest już wyświechtana i olej tam będzie się ciągle przeciskał chyba, że wywalisz odmę z dolotu a z uszczelnień wałka turbo nie poleci ani grama oleju.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się