Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ocena logów Zawór EGR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wykonaj 003 Basic Settings - tylko nagrzej motor porzadnie

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

dziala ale czyszczenie nie pomoze zlikwidowac wyciekow

Opublikowano

W moim przypadku czyszczenie EGR-a pomogło (był cały zasyfiony i ciekło z niego). Możesz wymienić dodatkowo o-ring na rurze wchodzącej do niego. Wybór należy do Ciebie czy chcesz od razu wyłożyć kasę na nowy (jeśli nie zaślepiasz) czy spróbować go wyczyścić i zobaczyć czy dalej będzie ciekło z niego.

Opublikowano

Uszczelkę i pierścień uszczelniający już zakupiłem. W przyszłym tygodniu chce się wziąć za czyszczenie.

Opublikowano
Witam,

czy może ktoś zdiagnozować sprawność działania mojego EGR-a. Leje się z niego i nie wiem czy go zaślepiać czy może tylko przeczyścić. Jakby był sprawny to będę czyścił.

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

w, którym miejscu się leje? Jak na łączeniach to wymień uszczelki i będzie spokój... :wink:

Opublikowano

Czyszczenie nic nie da, po krotkim czasie znowu sie bedzie lalo, na 100% wyciek jest miedzy silowniczkiem uchylajacym egr a tulejka prowadzaca, proponuje rozebrac egr uszczelnic go i zaslepic lub kupic nowy.

Opublikowano
Czyszczenie nic nie da, po krotkim czasie znowu sie bedzie lalo, na 100% wyciek jest miedzy silowniczkiem uchylajacym egr a tulejka prowadzaca, proponuje rozebrac egr uszczelnic go i zaslepic lub kupic nowy.

A ja się z tym nie zgodzę. Mi ciekło z łączeń i też calutki EGR i pół silnika było zachlapane. Wyciągnąłem go, wyczyściłem, nowe uszczelki i już trzeci lub czwarty miesiąc suchutko. Nawet jak go porządnie przegonie również suchutko. Dodatkowo zmieniłem odmę na drugą i mam spokój. Po tych operacjach nie to auto, teraz czuję, że mam AVF pod maską.

Opublikowano
Czyszczenie nic nie da, po krotkim czasie znowu sie bedzie lalo, na 100% wyciek jest miedzy silowniczkiem uchylajacym egr a tulejka prowadzaca, proponuje rozebrac egr uszczelnic go i zaslepic lub kupic nowy.

A ja się z tym nie zgodzę. Mi ciekło z łączeń i też calutki EGR i pół silnika było zachlapane. Wyciągnąłem go, wyczyściłem, nowe uszczelki i już trzeci lub czwarty miesiąc suchutko. Nawet jak go porządnie przegonie również suchutko. Dodatkowo zmieniłem odmę na drugą i mam spokój. Po tych operacjach nie to auto, teraz czuję, że mam AVF pod maską.

Jezeli cieknie z laczenia to wystarczy wymienic uszczelke jezeli natomiast cieknie z otworow odpowietrzajacych w EGR czyszczenie nie pomoze.

Opublikowano

Zgadza się, jeśli cieknie z 2 otworków pod siłownikiem zaworu EGR (srebrnym grzybkiem) to pomaga tylko zaślepienie tych otworków (wraz z zaślepieniem mechanicznym lub podciśnieniowym samego zaworu EGR bo po zaślepieniu tych 2 przeciwległych otworków EGR i tak nie będzie działał - membrana się nie podniesie i zawór EGR się nie otworzy bo nie będzie wyrównania podciśnienia z ciśnieniem atmosferycznym wewnątrz siłownika zaworu EGR) bo czyszczenie niczego nie zmieni - tuleja prowadząca trzonka zaworu EGR jest już wyświechtana i olej tam będzie się ciągle przeciskał chyba, że wywalisz odmę z dolotu a z uszczelnień wałka turbo nie poleci ani grama oleju.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...