Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Znikajace ładowanie (opis 2 strona)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem z zanikaniem ładowania akumulatora

To juz było

Problem pojawiał sie początkowo przy jeżdzie z pedałem w podłodze tak jak logi sie robi. Jadac wciskam gaz do oporu i pokazuje sie kontrolka ładowania, napiecie spada i jak sie odpusci to jest normalnie tak jak być powinno.

Teraz auto tydzień czasu stoi u lakiernika, przy odpaleniu zapala sie kontrolka ładowania, wskaźnik pokazuje 12v i spada, lecz nie przy kazdym odpaleniu tak jest, na 6 prób 3 razy odpalił normalnie

To jest oznaka kończacego sie alternatora?? Miał ktos taki przypadek??

rozwiniecie kolejnego problemu:wink:

http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/znikajace-ladowanie-opis-2-strona-236322/index2.html#post2983643

Opublikowano
Mam problem z zanikaniem ładowania akumulatora

Problem pojawiał sie początkowo przy jeżdzie z pedałem w podłodze tak jak logi sie robi. Jadac wciskam gaz do oporu i pokazuje sie kontrolka ładowania, napiecie spada i jak sie odpusci to jest normalnie tak jak być powinno.

Teraz auto tydzień czasu stoi u lakiernika, przy odpaleniu zapala sie kontrolka ładowania, wskaźnik pokazuje 12v i spada, lecz nie przy kazdym odpaleniu tak jest, na 6 prób 3 razy odpalił normalnie

To jest oznaka kończacego sie alternatora?? Miał ktos taki przypadek??

Regulator napięcia ze szczotkami.

http://allegro.pl/regulator-napiecia-audi-a4-a6-daily-alhambra-ibiza-i2340127511.html

Opublikowano

Dużo roboty by to wymienić??

Opublikowano

Alternator lepiej wyciągnąć.I klemę z akumulatora zdjąć.

Opublikowano

Zastanawiam sie czy szczotki przy okazji nie zmienić skoro i tak musze go wyciągać

Opublikowano

Ten regulator jest razem ze szczotkami.To jest komplet.Jak będziesz kupował to kup sobie na 14,5 v. Będziesz miał ładowanie lepsze.

Opublikowano

dzięki

Opublikowano

Proszę.

Opublikowano
Alternator lepiej wyciągnąć.I klemę z akumulatora zdjąć.

spokojnie to na aucie zmienisz i zaoszczędzisz czas. no chyba, że nie lubisz ułatwiać sobie roboty mi to pojszło raz dwa :decayed:

Opublikowano

Dzisiaj to samo miał ojciec w pasku. Sprawdź czy kabelki są w porządku, bo ojciec miał przerwany. Zrobił to i po problemie.

Opublikowano

Koledzy jaki kupić regulator do Alternator Valeo 058 903 016 E 90A silnik 1.8ADR ?? ktoś doradzi

Opublikowano

Ja kupiłem same szczotki i wlutowałem w stary regulator bo ori trochę siana kosztował a chiński jakoś do mnie nie przemawia. Koszt szczotek 10zł

Opublikowano

a jaki kupić cału kpl z refulatorem co polecacie i jakie koszty

Opublikowano

Wymontowałem wkońcu ten regulator napiecia, ale nie dostałem w sklepie zamiennika, sprzedawca zaproponował mi wlutowanie samych szczotek które jutro bede miał, ale tak teraz przygladam sie temu dziadostwu i nie bardzo wiem jak to tam wlutować

alt2.jpg

alt.jpg

Robił to ktoś??

Na internecie znalazłem zamiennik, ale zbyt póxno bo mi sklep zamkneli:facepalm: a przydał by sie na jutro

Opublikowano

lutownica w dlon i cazkami za szczotke

nagrzej miejsce luta i wyjdzie szczotka z przewodem oraz sprezynka

Opublikowano

Aha czyli temat do ogarniecia:wink:

Opublikowano

z palcem w ........:wink::wink:

Opublikowano

kowi tyle masz czesci na sprzedasz a bawisz sie w lutowanie przeloz sobie z innego ;p:wink:

Opublikowano

Koledzy jaki kupić regulator do Alternator Valeo 058 903 016 E 90A silnik 1.8ADR ?? ktoś doradzi ?? gdzie w łodzi to dostanę??

mam ładowanie po odpaleniu zimnego silnika na wyjściu z alternatora 14.1 przt akumulatorze ok 14v ale jak się nagrzeję to ładowanie spada pod obciązeniem do 13.59 i skacze..np 13.63-13.49 ktoś doradzi?

Opublikowano
kowi tyle masz czesci na sprzedasz a bawisz sie w lutowanie przeloz sobie z innego ;p:wink:

Akurat alternatorów to ja w ogóle nie mam:wink: tego w tym aucie jeszcze nie robiłem

---------- Post dopisany at 17:52 ---------- Poprzedni post napisany at 17:51 ----------

Koledzy jaki kupić regulator do Alternator Valeo 058 903 016 E 90A silnik 1.8ADR ?? ktoś doradzi ?? gdzie w łodzi to dostanę??

mam ładowanie po odpaleniu zimnego silnika na wyjściu z alternatora 14.1 przt akumulatorze ok 14v ale jak się nagrzeję to ładowanie spada pod obciązeniem do 13.59 i skacze..np 13.63-13.49 ktoś doradzi?

wymontuj spisz numery i będziesz wiedział co kupić, ja po samym numerze alternatora nie doszedłem co tam siedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...