Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana licznika na FIS z anglika benzyny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam w planach wymienić licznik.

Mój obecny wygląda następująco:

IMG_1251.JPG

IMG_1252.JPG

Czy da radę wymienić licznik na taki z FIS?

2358430846.jpg

2358430846_2.jpg

Wiem, że da się przeprowadzić adaptację z benzyny na diesla, tarczkę obrotów i prędkości wymienię.

Piny od gniazd liczyłem i są identyczne, nie mam tylko żadnej wtyczki czarnej do zaznaczonego gniazda.

Po co jest to gniazdo?

Czy jak podłączę wtyczki zieloną i niebieską to będzie działało p&p (pomijam na razie jeszcze montaż manetki)?

Widziałem jeszcze modele z cyfrowym zegarem, który lepszy będzie w wymianie?

Opublikowano

jest o tym cały wątek "efekt wymiany licznika na fis"

gniazdo jest do obsługi fis podłączasz tam min manetkę i sygnały żeby fis wyświetlał informacje-wtyczka tam jest koloru czerwonego 20pinów

jak podłączysz zieloną i niebieską licznik bedzie działał ale na fisie nic nie zobaczysz, chyba że masz błąd abs to ci się wyświetli

Opublikowano

no i sam wyświetlacz ze starego mozesz puscic. Chodliwa rzecz.

Opublikowano

Czytałem ten wątek i kolega miał dużo problemów z odpaleniem fisa.

Wyglądało to tak, jak by musiał zamieniać kable w kostkach - dlatego pytałem czy jest p&p.

Rozumiem, że jest?

Druga sprawa, jak podłączyć czujnik temp. zewnętrznej do nowego licznika?

On chyba teraz podłączony jest bezpośrednio do termometru, czy się mylę?

Czy immo będę mógł zaadoptować, czy będę zmuszony go wyłączyć?

Jak sytuacja będzie wyglądała, gdy użyję licznika z białbym podświetlaniem i zegarkiem cyfrowym?

Tutaj każdy pisze co innego - trzeba zamieniać piny między kostkami niebieską i zieloną / nie trzeba.

Jak to jest w praktyce?

Jeszcze kwestia wersji z A6 - 4B0 920 933M

Czy da radę go zamontowac?

W jaki sposóób przerabia się wsad, aby poziom paliwa był dobrze pokazywany?

Dlaczego trzeba wlutować potencjometr do regulacji jasności?

Opublikowano

Co do pinów, to ELSA - bierzesz schematy i porównujesz - wszystko Ci się wyjaśni. Wsad zmienić musisz napewno. Jeszcze jest kwestia IMO - w tym nowym liczniku jest już właśnie w liczniku. Musisz sprawdzić, czy w starym też jest. No i oczywiście kwestia PINu do IMO i przeprogramowania go ;)

Opublikowano

W starym też mam immo w liczniku.

Uporządkuję swoje pytania, bo po przemyśleniach wymienię licznik na ten z białym podświetlaniem.

Wiec tak:

1. Czy w liczniku z pełnym fisem z białym podświetlaniem używane są w immo te same transpondery co w starszych wersjach?

2. Jeżeli nie, to gdzie można kupić transponder do tego licznika i jak rozebrać scyzoryk?

ce955a2824c92c1a.jpg

3. Jeżeli kupię licznik od A6 to czy jedynym problemem będzie odwrotne mierzenie paliwa?

4. W jaki sposób da się to przerobić na A4? Wymiana wsadu?

5. Czy będę musiał zmieniać jakieś przewody we wtyczkach?

6. Czy ten licznik będzie współpracował z czujnikiem temp. zewnętrznej, który mam obecnie?

Opublikowano

http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-na-fis-6227/

Wiem kolego, że trudno jest ogarnąć tyle stron, ale może Ci się uda,

Co do pytania 3 to jest coś jeszcze z regulacją podświetlenia.

pyt 4. Czytałem, że wsad wystarczy porozmawiaj z ARRE, gdyż oferuje właśnie licznik A6 po wymianie wsadu

tu masz link do niego http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-152/licznik-po-ii-lifcie-cyfra-zegar-biale-podsw-150zl-z-kw-236321/

a tutaj masz rozwiązanie jak rozwiązać problem odwrotnego wskazania poziomu paliwa:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-avg-odwrotne-wskazanie-paliwa-po-zmianie-licznika-rozwi-zanie-15357/

pyt5. Najprawdopodobniej będziesz musiał coś rzeźbić, w pierwszym linku poszukaj, są tam rozpiski pinów z Twojego licznika, jak i a6 c5.

Czujnik temperatury zewnętrznej powinien normalnie działać.

Niestety na pytanie pierwsze i drugie nie znam odpowiedzi Możliwe, że będziesz musiał wyłączyć immo.

Tutaj masz też coś opisane o licznikach a6:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-montaz-licznika-z-audi-a6-c5-72463/

Opublikowano

1. Czy w liczniku z pełnym fisem z białym podświetlaniem używane są w immo te same transpondery co w starszych wersjach?

2. Jeżeli nie, to gdzie można kupić transponder do tego licznika i jak rozebrać scyzoryk?

http://images33.fotosik.pl/82/ce955a2824c92c1a.jpg

3. Jeżeli kupię licznik od A6 to czy jedynym problemem będzie odwrotne mierzenie paliwa?

4. W jaki sposób da się to przerobić na A4? Wymiana wsadu?

5. Czy będę musiał zmieniać jakieś przewody we wtyczkach?

6. Czy ten licznik będzie współpracował z czujnikiem temp. zewnętrznej, który mam obecnie?

Ad1. Tak. Crypto 48

Ad2. j.w.

Ad3. tak

Ad4. Nie. Wymiana wsadu na ten od A4 powoduje, że cały czas sygnalizuje otwartą tylną klapę niezależnie od stanu faktycznego. Jest to niepoprawne. Nie kupować liczników od a6 z wymienionym wsadem

Ad5. Tak.

Ad6. tak

http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/all-b5-efekt-wymiany-licznika-na-fis-6227/

Co do pytania 3 to jest coś jeszcze z regulacją podświetlenia.

pyt 4. Czytałem, że wsad wystarczy porozmawiaj z ARRE, gdyż oferuje właśnie licznik A6 po wymianie wsadu

tu masz link do niego http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-152/licznik-po-ii-lifcie-cyfra-zegar-biale-podsw-150zl-z-kw-236321/

a tutaj masz rozwiązanie jak rozwiązać problem odwrotnego wskazania poziomu paliwa:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/b5-avg-odwrotne-wskazanie-paliwa-po-zmianie-licznika-rozwi-zanie-15357/

pyt5. Najprawdopodobniej będziesz musiał coś rzeźbić, w pierwszym linku poszukaj, są tam rozpiski pinów z Twojego licznika, jak i a6 c5.

Czujnik temperatury zewnętrznej powinien normalnie działać.

Niestety na pytanie pierwsze i drugie nie znam odpowiedzi Możliwe, że będziesz musiał wyłączyć immo.

Tutaj masz też coś opisane o licznikach a6:

http://a4-klub.pl/audi-a4-b5-131/all-b5-montaz-licznika-z-audi-a6-c5-72463/

Immo zagra.

Czujnik temp. zewnętrznej też.

Opublikowano

A jakie przewody będę musiał zmieniać?

Obecnie mam wtyczki 32pin.

W wątku "efekt wymiany licznika na fis" było napisane, że jest p&p w tych kostkach.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...