brianhazard Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Witam, Byłem dziś w MR Motors żeby podnieść moc w moim 1.8TQ 170KM i ...nie dał się. Seria wyszła ładnie 172 KM, mam założony 710N, TIP, wtryski 320cc, zatankowany był 95Pb. Turbina nie chciała dać więcej niż ok 0,5 bara, cofał zapłon i generalnie max wychodziło ok 178KM. Dodatkowo ciężko było analizować bloki pomiarowe bo VCDS co 2min zrywał sesję. Będę oczywiście robił dokładną*diagnozę, ale może ktoś spotkał się z czymś takim, żebym nie wyważał otwartych drzwi? Pozdrawiam!
brianhazard Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2012 Jeszcze nie, ale na seryjnym smicu powinno coś więcej sie zadziać tym bardziej że było dość chłodno, ok 14st. Cofanie zapłonu mogło też wynikać z pb95, następnym razem zaleję 98.
Booster Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Masz fmic ? tutaj fmic nie ma nic do rzeczy. Niektóre ecu z wersji USA są oporne i mogą być problemy ze strojeniem, najlepiej podmienić ecu na próbę.
brianhazard Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2012 Aha! I to jest jakiś trop. Da się na próbę podmienić ECU? Immo nie będzie krzyczał i pozwoli odpalić? Masz fmic ? tutaj fmic nie ma nic do rzeczy. Niektóre ecu z wersji USA są oporne i mogą być problemy ze strojeniem, najlepiej podmienić ecu na próbę.
Dev Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Masz fmic ? tutaj fmic nie ma nic do rzeczy. Niektóre ecu z wersji USA są oporne i mogą być problemy ze strojeniem, najlepiej podmienić ecu na próbę. najlepiej podmienic ECU ale i tak masz cos poje....bane bo AMB pompuje w serii 0.8 bar-a
brianhazard Opublikowano 4 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 4 Czerwca 2012 Ma ktoś pożyczyć ECU i umie przy okazji przełączyć IMMO na off ? Gdyby dajmy na to był źle założony DV, nieszczelny układ, zatkany CAT, spie..lony N75 to byłyby jakieś błędy w kompie, objawy, nie trzymałby serii itp right? Trochę jak wróżenie z fusów. Nawet Rogal, syn turbiny i kompresora :-), rozłożył ręce...
Dev Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 zacznij od sprawdzenie dolotu czy szczelny dalej DV-ka, węzyki, N75 WG bedzie Cięzko sprawdzic ale mozna spróbowac poruszac ciegnem
wampir Opublikowano 4 Czerwca 2012 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Masz fmic ? tutaj fmic nie ma nic do rzeczy. Niektóre ecu z wersji USA są oporne i mogą być problemy ze strojeniem, najlepiej podmienić ecu na próbę. Wiem:) Pytanie było poza konkursem bo sam mam AMB i jestem ciekawy efektow takiej modyfikacji programowej. Mam prośbę do autora tematu, aby napisał jak skonczyla się historia
MAGIC87 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 zacznij od sprawdzenie dolotu czy szczelnydalej DV-ka, węzyki, N75 WG bedzie Cięzko sprawdzic ale mozna spróbowac poruszac ciegnem nie no Witek pierwsze co to podnosi mache i juz czaji po dolocie czy wszystko ok:wink:
Thom4s Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 W moim AMB, na seryjnym komputerze nie było żadnych problemów ze strojeniem u Witka, więc to raczej nie wina amerykańskiej wersji ECU.
brianhazard Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2012 Spoko, opiszę rozwój wypadków. Jest dodatkowa zagwozdka - w papierach mam AMB ale na głowicy jest AWT, co prawda to silnik o tej samej mocy tyle że w Passacie. Musiała być zmieniana głowica albo cały silnik. Napisali mi z Audi: "AWT to ten sam silnik co AWM 170Km, od AMB różnią się w zasadzie tylko blokiem silnika i wysterowaniem , głowica, wał i tłoki są takie same" Czy to może mieć związek z moim problemem? Witek mówi że te silniki jeden pies. A propos - robił ktoś upgrade turbiny do K03+ lub K04 tu?: Regeneracja Turbosprężarek, Regeneracja Turbin Wiem:)Pytanie było poza konkursem bo sam mam AMB i jestem ciekawy efektow takiej modyfikacji programowej. Mam prośbę do autora tematu, aby napisał jak skonczyla się historia ---------- Post dopisany at 10:17 ---------- Poprzedni post napisany at 10:13 ---------- Niektóre ecu z wersji USA są oporne i mogą być problemy ze strojeniem, najlepiej podmienić ecu na próbę. Hej Booster, skąd te informacje? Znasz kogoś kto miał problemy z modem ECU USA? ---------- Post dopisany at 10:22 ---------- Poprzedni post napisany at 10:17 ---------- W moim AMB, na seryjnym komputerze nie było żadnych problemów ze strojeniem u Witka, więc to raczej nie wina amerykańskiej wersji ECU. Robiłeś na seryjnych gratach? Jaki wynik?
Thom4s Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Spoko, opiszę rozwój wypadków.W moim AMB, na seryjnym komputerze nie było żadnych problemów ze strojeniem u Witka, więc to raczej nie wina amerykańskiej wersji ECU. Robiłeś na seryjnych gratach? Jaki wynik? Wynik 271KM i 356Nm. Graty nie były seryjne.
brianhazard Opublikowano 5 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2012 WTF!! Coś Ty załadował do 1.8T że tak dmucha :-) I to na automacie! Garret, fmic, wydech? Brawo! Miałem podobny wynik po samym programie w Allroadzie 2.7bit ale moment spadał do 360Nm ok 3,5-4tys obr bo tiptronic się bronił.
Thom4s Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 To było strojone na GTRS Eliminator - 1.1 bar, FMIC, wydech przelotowy, TIP, itp.
domialex Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Spoko, opiszę rozwój wypadków.Jest dodatkowa zagwozdka - w papierach mam AMB ale na głowicy jest AWT, co prawda to silnik o tej samej mocy tyle że w Passacie. Musiała być zmieniana głowica albo cały silnik. Napisali mi z Audi: "AWT to ten sam silnik co AWM 170Km, od AMB różnią się w zasadzie tylko blokiem silnika i wysterowaniem ze co? ile AWT ma miec niby koni? i gdzie jest stosowany?
brianhazard Opublikowano 6 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2012 ..i AWT oprócz tego był jeszcze stosowany w VW Polo GTI, VW Golf Mk4 GTI, VW Bora, VW New Beetle, VW Passat B5 and VW Sagitar, Audi TT Mk1 (8N), Audi A3 (first gen.), Audi A4, Audi A6, Škoda Octavia i SEAT Ibiza. AMB i AWM w Audi A4, VW Passat, New Beetle, VW Jetta, ale tylko w USA. Więc Witek ma raczej rację że to nie ma specjalnego znaczenia :-) Ważniejeszy jest osprzęt i wysterowanie. Spoko, opiszę rozwój wypadków.Jest dodatkowa zagwozdka - w papierach mam AMB ale na głowicy jest AWT, co prawda to silnik o tej samej mocy tyle że w Passacie. Musiała być zmieniana głowica albo cały silnik. Napisali mi z Audi: "AWT to ten sam silnik co AWM 170Km, od AMB różnią się w zasadzie tylko blokiem silnika i wysterowaniem ze co? ile AWT ma miec niby koni? i gdzie jest stosowany? ---------- Post dopisany at 23:12 ---------- Poprzedni post napisany at 09:51 ---------- Po diagnostyce u mojego mechanika - nic nie znalazł, układ szczelny, turbo sprawne bez luzów, DV dobrze założone, wszystko po bożemu. W przyszłym tygodniu daje na poszukiwania u źródła - do Witka z MR MOTORS. Będę updatował. Pozdr
brianhazard Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Opublikowano 5 Lipca 2012 (edytowane) Witam po urlopowej przerwie, chcę odświeżyć nieco mój temat bo problem wciąż istnieje - nie ma oczekiwanego przyrostu mocy Jest wywalony kat, 320cc, tip, DV 710N, założony FMIC (co prawda jeszcze do poprawki, jest zwężenie na rurze wychodzącej z coolera). Auto było drugi raz na dłużej u Rogala na diagnostyce i chipie. Po programie wyszło ok 195km i jakies 276Nm. Witek nieco podłamany bo tyle to zazwyczaj na seryjnych gratach wychodzi i trochę pomysłów już brak dlaczego tak słabo. Dodatkowo zaczął mi się pojawiać check engine i błąd: 16683 - Boost Pressure regulation : control range not reached P0299 - 002 Lower limit exceeded Mogę go wykasować ale po czasie powraca i to wcale nie przy jakimś garowaniu. Macie może jakieś pomysły? Możliwe że n75 pada? TO chyba ostatnia rzecz której nie wymianiałem, jak go sprawdzić? Edytowane 5 Lipca 2012 przez brianhazard
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się