Dev Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 baro sensor do sprawdzenia prawdopodobnie tam tkwi sedno usterki
wampir Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 w B6 to jest? to jest czujnik, ktory jest w IC? Map sensor?
Dev Opublikowano 9 Sierpnia 2012 Opublikowano 9 Sierpnia 2012 nie wiem gdzie jest w B6 ale w B5 jest obok ECU w B6 prawdopodobnie tez
Booster Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 w B6 nie ma barosensora, jest map sensor zaraz przy IC
brianhazard Opublikowano 19 Września 2012 Autor Opublikowano 19 Września 2012 Witam Panowie, dopiero udało mi się dorwać Rogala i zrobić fine tune programu dlatego taka przerwa w wątku. Wymieniłem N75 na nowy i poprawiłem instalację intercoolera. Załączam 2 wykresy, przed naprawą i po, zmiana jest zauważalna. Co prawda Witek coś*jeszcze marudził że powinno na tych gratach być*więcej - może przepływomierz do wymiany, być może pompa paliwa już*nie wydala, ale nie mam już pary dalej przy nim grzebać i inwestować, takie osiągi do elastycznej jazdy mi wystarczają. <br /><br /> <br /><br />
deex Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 przeczytałem cały watek , sporo sie nameczyłes ,ale fajnie ze rozwiazałes problem , wykres bardzo ładny ,pewnie sie odpycha teraz olimpiada
MAGIC87 Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 12 KM i prawie 30 Nm musi byc odczuwalne:wink:
domialex Opublikowano 20 Września 2012 Opublikowano 20 Września 2012 mimo to troche malo momentu przy takiej mocy. ale nie ma co narzekac, wynik pokazny ---------- Post dopisany at 05:38 ---------- Poprzedni post napisany at 05:37 ---------- zrobiles to na seryjnym kulerze?
brianhazard Opublikowano 20 Września 2012 Autor Opublikowano 20 Września 2012 mimo to troche malo momentu przy takiej mocy. ale nie ma co narzekac, wynik pokazny ---------- Post dopisany at 05:38 ---------- Poprzedni post napisany at 05:37 ---------- zrobiles to na seryjnym kulerze? Dołożyłem FMICA, patrz wcześniej w wątku. ---------- Post dopisany at 17:12 ---------- Poprzedni post napisany at 17:10 ---------- jakie doładowanie ? Głowy nie dam ale coś Witek mówił że nie może wymusić więcej niż 0,75 Bara, ale nie jestem pewien -nie chcę nikogo wprowadzić w błąd. ---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 17:12 ---------- przeczytałem cały watek , sporo sie nameczyłes ,ale fajnie ze rozwiazałes problem , wykres bardzo ładny ,pewnie sie odpycha teraz olimpiada No właśnie, nieco się z tym naszarpałem, jeździ w miarę fajnie. Tyle że wcześniej miałem A4 b6 3.0 220km i cóż, osiągi mam podobne, spalanie może ciut niższe, ale kultura pracy nieporównywalnie gorsza. Za to koszty tych modów 1.8T są jak dla mnie nieadekwatne do osiągnietych wyników, drugi raz bym się nie decydował :-) Pozdro!
alik16 Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 witam mam taki sam silnik i myslalem i chipe czyli mowisz ze lepiej zmienic auto na inny silnik niz wywalac kase na wymiane tylu rzeczy?
wampir Opublikowano 23 Września 2012 Opublikowano 23 Września 2012 Jestem ciekawy ile wydał autor wątku, ale generalnie tuning nie jest tani, chociaz ja sam dlugo myślałem, że można to zrobić jakoś na skróty. Policz sobie fmic, tip , down pipe, nowe świece i cewki, zaworki N75 i DV, czasami nowe turbo i program a to już kilka dobrych tysięcy
alik16 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 i do tego jeszcze wtyski i pompa paliwa .. wiec jak mialbym wydawac 6-8 tys na to i zastanawiac sie jak plynnie bedzie to jezdzilo i czy seryjne sprzeglo i skrzynia wytrzyma to pewnie poszukal bym mocniejszego modelu np 3.0
wampir Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Przepraszam, ze tak wykorzystam Twoj temat, ale mam ten sam silnik i ten sam problem. Przed wszystkimi modyfikacjami mechanicznymi na przepływce miałem 149g/s (auto miało niby progam zrobiony przez poprzedniego właściciela) teraz mam 132 g/s i auto wyraźnie nie jedzie. Ja u siebie mam zrobione: - FMIC - TIP - wycięty katalizator - turbo 06B 145 703B (regenerowane, numer taki sam jak turbiny w BEX) - zawór DV properfekt taki -> Zawór upustowy DV ProPerfekt bov turbo vw audi (2667548385) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. - N75 przy TIPie Oto moje aktualne logi zrobione troche chaotycznie: Grupy: 115,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 002,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,115,115 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 115,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Rozpaczliwie prosze o pomoc... Możesz napisać, których konkretnie zawór wymieniłeś? Podać jego położenie i numer części bo z tego co mi powiedzieli w ASO to wiele zawórków wpływa na pracę turbiny.
grzes1150 Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Pompowałęś układ??? Turbo nie osiąga zadanych wartości. Jak przepływka ma prawie 10 lat to możesz sobie ją w ciemno wymienić bo one często są sprawcami ubytków mocy w 1.8T. Zaloguj 002 115 i 118 na serijnej sprawnej DV-ce
wampir Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Mam błąd: 16683 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached P0299 - 002 - Lower Limit Exceeded Co jest bardzo ważne w tej analizie. Błąd miałem jeszcze przed modyfikacjami, ale wtedy pojawiał się raz na bak paliwa. Teraz pojawia się co każdy krótki wyjazd. Co mi da ponowne logowanie?
grzes1150 Opublikowano 5 Października 2012 Opublikowano 5 Października 2012 Jeśli nie zmieniałeś programu sterującego i układ masz szczelny to przepływka schodzi na psy. Logując 118 było by widać jak pracuję n75 ---------- Post dopisany at 20:36 ---------- Poprzedni post napisany at 20:17 ---------- A przepływka mierzy Ci tak jak u mnie było. Przy 5tyś wartości z przepływki przestają wzrastać. Pozdrawiam
wampir Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 a Tez mialeś ten sam błąd? Ja nie mam u siebie błędu przepływki, to jedyny błąd jaki wyświetla mi vag. Jaki kanały zlogować jeszcze raz?
grzes1150 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 a Tez mialeś ten sam błąd?Ja nie mam u siebie błędu przepływki, to jedyny błąd jaki wyświetla mi vag. Jaki kanały zlogować jeszcze raz? Nie miałem żadnego błędu poza słabą wydajnością kata A powiedz jeszcze czy w kodach gotowości masz wszystko Passed ???
wampir Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Kodach gotowości tzn? Co to jest? Gdzie to znajdę? Ja mam słabą wydajność kata, ale dlatego, że go nie mam w ogóle:) 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded ---------- Post dopisany 07-10-2012 at 00:00 ---------- Poprzedni post napisany 06-10-2012 at 09:39 ---------- pomiedzy grodzia a plecami silnika jest platanina wezykow i tam dotknalem jednego wezyka, a on sie w palcach rozleciał: Połączyłem to, ale nadal auto nie jedzie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się