yahoovip Opublikowano 5 Czerwca 2012 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Witam, prosiłbym o ocenę kondycji mojego silnika 1.9 TDI AHU '96 290 000 km na blacie. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi, rady i sugestie. Z góry bardzo dziękuję BS: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 023 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Dynamiczne: Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000,001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,003,003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
przemik Opublikowano 6 Czerwca 2012 Opublikowano 6 Czerwca 2012 Wszystko jest dobrze. Katalizator jest ?
yahoovip Opublikowano 6 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2012 Tak, mam jeszcze katalizator. Na jesieni wymieniałem plecionkę i na oko wydawał się drożny. Jedyny problem jaki mam to czarna chmura przy gwałtownym bucie na 2 i 3 biegu, która pojawia się w okolicach 3000 obrotów.
sagon Opublikowano 7 Czerwca 2012 Opublikowano 7 Czerwca 2012 Kąt wtrysku w 000 BS jest za wczesny.Wartość 53-57 przy temp.paliwa 143 daje za wczesny kąt wtrysku. Nie ustawia się w ciemno wartości w okolicy 51,bo przy takim odczycie temperatury kąt jest za wczesny. Powinno być jakieś 46 jednostek przy 143,czyli około 10 jednostek mniej. Możesz to sobie sprawdzić w vaglogu,na dole w tym szarym pasku masz okno TDI timing,klikasz,wybierasz kod silnika,wpisujesz wartości z drugiej i dziewiątej kolumny.W Twoim przypadku od 53-57,temperatura 143,klikasz na TDI timing i masz wykres. Możesz sam sprawdzić.
yahoovip Opublikowano 7 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2012 Powiem CI, że jakiś rok temu ustawiałem kąt wtrysku. Silnik był zagrzany do 90stC, ustawiłem taką wartość jaką widzisz... 53-57. Wiem, że powinno być 49-54, ale wtedy wydawało mi się, że taka różnica nie ma wielkiego znaczenia. Będę miał chwilkę wolnego czasu w weekend, to sprawdzę sobie TDI Timing. Aczkolwiek cały czas mam wrażenie, że taka znikoma różnica nie ma znaczącego wpływu. Oczywiście mogę się mylić, gdyż człowiek cały czas się uczy. Dzięki za radę
ciahciah Opublikowano 8 Czerwca 2012 Opublikowano 8 Czerwca 2012 jak byś chciał poeksperymentować ustaw sobie 40 i potem wchodź i wychodź w 000 basic setting i słuchaj jak zmienia się kultura pracy silnika, kiedy jest spokojniejsza:D
yahoovip Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2012 Będę miał wolną chwilkę, to na pewno się pobawię. Teraz nawet załatwić się w spokoju nie mogę... Dzięki za porady
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się