haras Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 Witam, kilka dni temu zmieniałem turbinkę, kupiłem hybrydę od karambola, ma wszędzie plomby, również na cięgnie od WG więc nic nie regulowałem. Po zamontowaniu turbiny, dzisiaj przyszedł czas na montaż wskaźnika doładowania. Na biegu jałowym mam od -0.6 do -0.8. Na Pierwszym drugim i trzecim biegu, wskazówka waha się w granicach 0.4 bara i od razu po zmianie biegu przez 1 sekundę jest około 0.6. Na czwórce i piątce jest 0.6. Standardowo powinno być chyba 0.6 i spadać max do 0.55? Cięgno od WG pracuje po dodaniu i puszczeniu gazu. Tak powinno być czy jest coś tak?
juby_p Opublikowano 10 Czerwca 2012 Opublikowano 10 Czerwca 2012 a może byś napisał w jakim to silniku jest ? domyślam się ze 1.8T 150km
haras Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2012 No przecież jest prefiks przed tematem, B5 AEB czyli 150KM Teraz dokładnie obserwowałem wskaźnik doładowania na prostej drodze, na każdym biegu do około 4k rpm dmucha około 0.5 bara a później spada do 0.35... ---------- Post dopisany 11-06-2012 at 17:24 ---------- Poprzedni post napisany 10-06-2012 at 23:54 ---------- Pomoże ktoś?
grzes1150 Opublikowano 11 Czerwca 2012 Opublikowano 11 Czerwca 2012 hybryda może i dobra ale teraz by pasowało to wystrojić
haras Opublikowano 11 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2012 A nie jest tak, że komputer powinien ustawić doładowanie na to 0.6 bara niezależnie jak dmucha turbina? I czy klapka od WG w pozycji że tak powiem 'jałowej' powinna być zamknięta? A może DV'ka puszcza?
Pucek Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 Kolego, jak wgrasz program na 1 bar to będzie dmuchać 1 bar, teraz jest seria i na serii więcej jak max 0.6 bar nie uzyskasz
haras Opublikowano 12 Czerwca 2012 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2012 No ale właśnie chodzi o to że nie uzyskuje seryjnego doładowania (0.6 bara), mam max 0.5 bara a jak przycisnę od 5000rpm i w górę to spada na 0.3 bara ---------- Post dopisany at 17:34 ---------- Poprzedni post napisany at 16:31 ---------- Pod kolektorem dolotowym jest taki trójnik łączący wężyk od kolektora dolotowego, od odmy i od tej rurki biegnącej za silnikiem i wpadającej w dolot do turbiny, okazuje się że jest on pęknięty. Może to byś tego przyczyna? Jakie oznaczenie ma ten trójnik i gdzie go kupić?
Dev Opublikowano 12 Czerwca 2012 Opublikowano 12 Czerwca 2012 najpierw zrób szczelnosc do sprawdzenia N75 i DV-ka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się