montorsi Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Witam Forumowiczów. Mam do Was wielką prośbę, mianowicie kupiłem samochód już z zamontowaną instalacją LPG, wracając nowo zakupionym autkiem zdążyłem sie zorientować że na LPG samochód na biegu 3-4 jest przy wejściu na 3500obr/min ewidentnie nie ma mocy, zero ciągu, w dodatku dobicia przy dłuższej prostej do 4000obr/min (3bieg) poczułem jakby odcięcie gazu i zapaliła mi się czerwona dioda (na wyświetlaczu przy ilości poziomu gazu w butli) która świeciła się ciągle, aż musiałem ręcznie przełączyć na benzynę i znowu na gaz. Nie wiem czego może to być wina. Irytuje mnie taka sytuacja bo szykując się do wyprzedzania i redukując do 3-go biegu nie raz zmogę się sparzyć brakiem mocy...... Ponadto na LPG samochód na autostradzie osiąga max 190km/h to już porażka. Na benzynie samochód zachowuje się troszq lepiej tzn na 3-im biegu dojdę max do 100km/h Jak sobie porównam poprzednią A3 1.8T tam na 3-ce spokojnie dochodziłem 110-120km/h (auto było seryjne). Poniżej zamieszczam jeszcze spis części jakie ma moja audica. PiXhost - Free Image Hosting Proszę o pomoc i sugestie co z tym zrobić? Dodam że po podpięciu auta pod VAG brak jest jakichkolwiek błędów.
pioteros Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 sprawdz doladowanie czyli standard N75 i DV, przeplywke tez - czyli zrob logi
Łukasz13 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Daj zdjęcia spod maski, cos mi się zdaję że to wina zbyt mało wydajnej instalacji gazowej, lub jej nie wyregulowania z wyciągu wynika że sterownik to zenit to nie wróży zbyt dobrze, ciekawe co za reduktor wstawiony, objaw który podałeś odcięcia gazu i przejścia na benzyne może świadczyc o zbyt mało wydajnym reduktorze, ciśnienie gazu spada do zbyt niskiego poziomu i sterownik gazowy ratuję sie przełączjąc na benzyne.
edekxp Opublikowano 15 Czerwca 2012 Opublikowano 15 Czerwca 2012 Podobna Twoja sytuacja do mojej po zakupie Wprawdzie samochód u mnie jechał niby dobrze, ale parownik był do wymiany, czeste błedy ubogiej mieszanki itp Wymieniłem parownik na AC r01, wtryski (były już wysłużone) a na koniec sterownik (był Elpigaz) na Staga 300 ISA2. Ustawione wszystko jak należy i auto jedzie tak samo na PB i LPG Szukałem auta 1,8T a że trafił się z instalacją gazową to niby lepiej bo teoretycznie zaoszczędzone 2500zł na nową istalację. Lpg musiałem poprawić ale i tak koszty są mniejsze około 1000zł Parownik Tomasetto chyba za słaby to tego silnika Sterownik Zenit może i dobry zależy który - ustawiałem znajomemu i da się dobrze ustawić, ale wolę Staga Dodam że po podpięciu auta pod VAG brak jest jakichkolwiek błędów. Zobacz ile masz w korekcji mieszanki (32) Wykasuj błędy nawet jak ich nie ma i przejedź się na PB czy bedzie lepiej, może mapa rozjechana Myślę że parownik Twój nie wyrabia (spadki ciśnienia) miałem podobnie Podłącz laptopa do LPG i zobacz podczas jazdy na ciśnienie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się