Pawlo 2004 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Ok! teraz pytanie czy A6 z 2003 roku miało to montowane ale na moje wydaje mi się ze tak, jak najlepiej to sprawdzić?
Dev Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 najlepiej sprawdzic VAG-iem osobiście uważam ze zakładanie dwóch różnych rozmiarów do auta z Q to bezsensowne i bezzasadne działanie
Pawlo 2004 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Ogólnie nie miałem zamiaru tego robić ale podjechalem dowiedzieć się o cene opon a koleś podlatuje mi do samochodu zobaczył jakie mam i mi mówi ze tu muszą być takie same jak na tyle bo auto jest z napędem na 4 koła, zaskoczył mnie tym ale nic nie mówiłem bo nie chcialem się zbłażnić Dobrze wiedziec ze tam gdzie wymieniam opony mają takie pojęcie
Dev Opublikowano 11 Stycznia 2009 Opublikowano 11 Stycznia 2009 Ogólnie nie miałem zamiaru tego robić ale podjechalem dowiedzieć się o cene opon a koleś podlatuje mi do samochodu zobaczył jakie mam i mi mówi ze tu muszą być takie same jak na tyle bo auto jest z napędem na 4 koła, zaskoczył mnie tym ale nic nie mówiłem bo nie chcialem się zbłażnić Dobrze wiedziec ze tam gdzie wymieniam opony mają takie pojęcie no i juz sam widzisz ze nie ma co cudowac zakładaj 4 jednakowe gumy i po temacie
piotrsob1 Opublikowano 17 Stycznia 2009 Opublikowano 17 Stycznia 2009 W Quattro inie tylko ważny jest obwód kół który powinien być taki sam lub niewiele się różnić, ponieważ wtedy przy jezdzie na wprost mechanizmy różnicowe nie mają nic do roboty oprócz przenoszenia momentu, a i elektronika ABS,ESP,EDS dostaje wtedy porównywalne odczyty z czujnków prędkości obrotowej kół i nie zinterpretuje ich jako np. poślizg koła. Nie ma żadnych przeciwskazań do badania Q na zwykłych rolkach bo on jest stały ale wyposażony w trzy mechanizmy różnicowe (po jednym na osiach i jeden międzyosiowy)o coprawda zwiększonym tarciu , ale spełniające swe zadanie czyli kompensowanie różnic prędkości obrotowej kół. :>
Kubeł Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 No i zgłupieć idzie. To można Quattro spokojnie jechać na badanie techniczne na zwykłe rolki? Jeden mówi tak, drugi inaczej...
poziek Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 No i zgłupieć idzie. To można Quattro spokojnie jechać na badanie techniczne na zwykłe rolki? Jeden mówi tak, drugi inaczej... to słuchaj tych bardziej ogarniętych na rolki nie możesz wjechać tylko jedna osią...jak obie osie nie są na rolkach to odmawiasz i tyle...
nike21 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 mozesz spokojnie jechac... tylko powiedz diagnoscie ze masz staly naped na 4 lapy i on juz bedzie wiedzial jak zrobic test hamulcy...[br]Dopisany: 22 Styczeń 2009, 09:35_________________________________________________ No i zgłupieć idzie. To można Quattro spokojnie jechać na badanie techniczne na zwykłe rolki? Jeden mówi tak, drugi inaczej... to słuchaj tych bardziej ogarniętych na rolki nie możesz wjechać tylko jedna osią...jak obie osie nie są na rolkach to odmawiasz i tyle... mozna wjechac jedna osia pod warunkiem ze kazde kolo bedzie z osobna mierzone...
poziek Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 mozna wjechac jedna osia pod warunkiem ze kazde kolo bedzie z osobna mierzone... :blink:
nike21 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 jak mialem okazje robic badania Land Roverow ze stalym 4x4 to tak wlasnie robilem...
Kubeł Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Hahaha, jazdy ciąg dalszy. I bądź tu mądry.
poziek Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 jak mialem okazje robic badania Land Roverow ze stalym 4x4 to tak wlasnie robilem... czyli po prostu włączają jedna rolkę ? a nie obie na raz - tak wtedy faktycznie można tak zrobić
nike21 Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 jak mialem okazje robic badania Land Roverow ze stalym 4x4 to tak wlasnie robilem... czyli po prostu włączają jedna rolkę ? a nie obie na raz - tak wtedy faktycznie można tak zrobić dokladnie... minus tego taki ze przy badaniu kazdego kola oddzielnie nie pokazuje od razu roznicy sil hamowania dla kol jednej osi... a jak wiadomo nie moze przekraczac 30% przynajmniej na Beisbarth na ktorym ja pracowalem tak bylo...
Dev Opublikowano 22 Stycznia 2009 Opublikowano 22 Stycznia 2009 No i zgłupieć idzie. To można Quattro spokojnie jechać na badanie techniczne na zwykłe rolki? Jeden mówi tak, drugi inaczej... to słuchaj tych bardziej ogarniętych na rolki nie możesz wjechać tylko jedna osią...jak obie osie nie są na rolkach to odmawiasz i tyle... :polew: :polew: :polew: :polew: brak słów.... P.S. a tak na marginesie ktoś zamknie juz ten post ???????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się