Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po wymianie sprężyn


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Założyłem dziś czerwone sprężynki, tył usiadł a przód?!!!:facepalm: Spreżyny są uzywane wiec juz wypracowane czyli nie ma szansy na to ze siądą.

Zresztą co bede gadał fotka odpowie.

przod.jpg

tyl.jpg

<br /><br />

Opublikowano

Wygląda na nie tą klase wagową może jeździły z silnikiem v6 jest cięższy.

Opublikowano

sprezyny sa od gwintu. Teoretycznie mozna skrocic o zwoj ale troche sie boje obciachac i potem na tym jezdzic

Opublikowano
sprezyny sa od gwintu. Teoretycznie mozna skrocic o zwoj ale troche sie boje obciachac i potem na tym jezdzic

jak obetniesz-nic się nie stanie, ale zalatuje to druciarstwem i wieś tuningiem:kwasny:

a tak na marginesie-z jakiego auta ten gwint był? bo nie wygląda mi to na gwint od audi-żaden gwint nawet w górnym położeniu- nie podniesie tak auta...:eusathink:

Opublikowano

Gwint byl od audi a4 b5. Amory sa normalne bo sa nowe, zalozylem tylko springi. Wczesniej na normalnych sprezynach tez stal jak koza, tylko mega koza. Normalne sprezyny mia\ly kropki zlota i biala

Opublikowano

kolego co ty gadasz ze nic sie nei stanie jak obetniesz zwoje ..?! jak jestes taki pewny to sam to zrob i zobaczysz .. kazda sprezyna jest zronbiona tak ze ma swoja sprezystosc i swoje parametry .. obetniesz zwoj czy zwoje i automatycznie to nie jest juz dobra sprzyna .. owszem dobra ale do kosza .

objawy bd tkie ze moze cie wyzcac z zakretow lekko i skakac ... wiem bo z kolega to przetestowalismy w golfie 3 ... ja tego nie polecam !!

Opublikowano

a ja mam na sprzedaz sprezynki H&R czerwone

Opublikowano
kolego co ty gadasz ze nic sie nei stanie jak obetniesz zwoje ..?! jak jestes taki pewny to sam to zrob i zobaczysz .. kazda sprezyna jest zronbiona tak ze ma swoja sprezystosc i swoje parametry .. obetniesz zwoj czy zwoje i automatycznie to nie jest juz dobra sprzyna .. owszem dobra ale do kosza .

objawy bd tkie ze moze cie wyzcac z zakretow lekko i skakac ... wiem bo z kolega to przetestowalismy w golfie 3 ... ja tego nie polecam !!

ja też nie polecam, ale znam wiele przypadków że sprężyny były cięte, nawet na tym forum były przypadki i choć nikt się nie przyzna do tego-niestety, ale taki proceder jest stosowany, a jak wcześniej napisałem-to DRUCIARSTWO i WIEŚ TUNING

dla ścisłości- zmianę parametrów zawieszenia już masz po zamontowaniu innych sprężyn i amorków-więc nie mów, że tylko obcięcie sprężyny to powoduje...chcesz być obiektywny-to bierz pod uwagę wszystko, a nie tylko wybiórcze informacje

Opublikowano

Nie wiem czy springi z gwintu nadają się do takiego założenia ale powiem Ci że nic z tym nie zrobisz. Wymień przód i będzie git ale od silników R4 a nie V6 bo dalej będzie Ci stał tak wysoko :wink:

Opublikowano

ciac sie boje - duzo jezdze do tego z dziecmi nie zaryzykuje dla 2 czy 3 cm badz paru groszy ze nie utrzyma mnie na szosie w zakrecie na dołeczku badz innym przypadku. Kupiłem kpl gwint szkoda mi bylo wywalac amory ktore mialem bo sa nowiutkie. Decyzja jezdze tak jak jest, amory od gwintu sprzedaje. Jak dozbieram lewych funduszy wywalam ten silnik, na ktorym ganiam i pakuje 1,8T. Zebym sie nie zanudził nie grzebiac poryzam progi w aucie i wywale te cycki po dolnych listwach. Bede wymieniał motor auto i tak bedzie rozbebeszone to wymienie springi na 1be albo na cos -40

Opublikowano

Panowie, mam takowe sprężyny:

tył - 3 zielone + 1 biała

przód - 2 zółte/brązowe + 1 biała

oraz Audi A4 B5 1.9 TDI AFN. Przód wyżej niż tył, czy te kropki pasują do standardu mojego zawieszenia?

Dziękuję za ew. informacje gdzie znajdę oznaczenia kropek i ich kolory na sprężynach.

Opublikowano

W etce.

Opublikowano

No i sprawdzone. Mam takie jakie mieć powinienem. Dla Audi B5 AFN Avant wyszło jak poniżej:

sprężyny przód - 8D0411105AQ

1 pasek biały

2 paski brązowe

sprężyny przód - 8D5511115AA - złe drogi

1 pasek (ii. stopień) srebrny

3 paski zielone

I co zrobić skoro sprężyny są ok, a auto dalej stoi wyżej przodem? Dodam, że amory z tyłu były wymieniane w zeszłym roku ale dobrane po kodzie VIN (KYB Excel-G) i nie zmieniło to sytuacji.

Opublikowano

Bo B5 tak ma że nawet jak są równo ( nie wiem czy mierzyłeś miarką ) to wizualnie wygląda że przód wyżej stoi, wsadź do przodu z jedną brązową kropką to siądzie niżej :wink:

Opublikowano

nie tylko B5, bo B6 tak samo-ori springi-niby metrówką wychodziło tak samo od ziemi do nadkola, a przód wizualnie wyżej, jedynym rozwiązaniem problemu wizualnego-gwint, na przód, albo p i tył

Opublikowano

U mnie kolego jest to samo przód stoi wyżej niż tył, źle to wyglada ale co zrobić i to na standartowych sprężynach. W swojej B5 zmieniam sprężyny na normalne na zimę bo przy standardzie odśnieżania naszych dróg to bym jeździł na podwoziu a nie na kołach.

Na lato skompletowałem sobie taki zestaw.

Przód spręzyny Apex -45mm

Tył sprężyny od S4 czyli niecałe -20mm - z tyłu większe bo jak masz pół zbiornika paliwa + cały zbiornik gazu + 3 osoby to np u mojego kumpla na pełnym zestawie wieteca trze o nadkole właśnie z tyłu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...