Dolar Opublikowano 16 Maja 2008 Opublikowano 16 Maja 2008 Podczas normalnej jazdy w 2 osoby nie ma najmniejszych problemów z ABS'em, gdy na tylna kanapę wsiądzie ktoś cięższy lub 2-3 osoby zaczyna świecić kontrolka ABS + miga kontrolka hamulca z wykrzyknikiem (!) oraz pojawiają się 3 piśnięcia. Gdy osoby wysiądą z auta trzeba zgasić silnik, dopiero po ponownym uruchomieniu kontrolki gasną. Wiem ze pod tylną kanapą jest komputer ABS, ale nie mam pomysłu w czym może być problem. Proszę o radę. Pozdrawiam
szogun0 Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 Ciężkie d*py mają te osoby i robią zwarcie w przewodach idących do sterownika ABS.
Dolar Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Opublikowano 17 Maja 2008 Tyle się domyśliłem, ale powiedz mi jak znaleźć miejsce w którym to zwarcie się pojawia ;/?
grabalaba Opublikowano 17 Maja 2008 Opublikowano 17 Maja 2008 . Ciężkie d*py mają te osoby i robią zwarcie w przewodach idących do sterownika ABS. Podepnij Vaga, zobaczymy jakie błędy wyskoczą
Dolar Opublikowano 17 Maja 2008 Autor Opublikowano 17 Maja 2008 Niestety nie mam dostepu do Vaga , moze jakies inne pomysly pomocne w lokalizacji problemu ?
nosek Opublikowano 27 Maja 2008 Opublikowano 27 Maja 2008 witam ja mam podobny problem z tym że nikt tyłkiem nie robi zwarcia :polew:ponieważ u mnie zawsze po przejechaniu około 3 km. zapala sie Abs razem z czerwona migajaca kontrolka z (!). bez wzgledu na to ile osób jedzie nawet gdy jade sam i obojetnie z jaka predkoscia.sprawdzalem u elektryka instalacje i jest ok. wykasowal za pierwszym razem bledy a gdy byłem u niego kolejny raz to stwierdzil ze niema juz blędów a cała elektryka jest ok.sprawdzał na kompie. To też nie jest z powodu płynu hamulcowego bo gdy kupiłem autko to powymieniałem u mechanika : filtry,płyny,oleje,paski i napinacz.Sprawdził też hamulce i są ok. więc sam też już nie wiem co jest grane :mysli:chyba został mi jeszcze tylko VAG ale u nas jest mały problem z dostępnością do takiej diagnostyki .
grabalaba Opublikowano 27 Maja 2008 Opublikowano 27 Maja 2008 wykasowal za pierwszym razem bledy Ale co to były za błędy??????? a gdy byłem u niego kolejny raz to stwierdzil ze niema juz blędów Po zapaleniu się kontrolek to raczej niemożliwe...
mroova81 Opublikowano 28 Maja 2008 Opublikowano 28 Maja 2008 Myśle, że to nie zwarcie, choć te łatwo będzie wyeliminować (kawałek foli na sterownik pod kanapę). Wrzuć z 3 worki kartofli do bagażnika, najparwopodobniej błąd się również pojawi. Może regulator siły hamowania w tylnim zawieszeniu?
nosek Opublikowano 29 Maja 2008 Opublikowano 29 Maja 2008 Za pierwszym razem były takie błedy(spisuje je z protokołu diagnostycznego) : system:Volkswagen,03 elektronika układu hamulcowego odczyt pamięci błędów 2 wykryto kod(y)błędu czujnik obrotów LT-G46 00290 błąd sporadyczny czujnik obrotów PT-G44 00287 błąd sporadyczny system:Volkswagen,15poduszka powietrzna odczyt pamięci błędów 1 wykryto kod(y)błędu uszkodzone sterowanie kontrolek usterek 01025 przerwa/zwarcie do masy bład sporadyczny po skasowaniu błedów za drugim razem już nic nie wykazało a kontrolki itak sie świecą
grabalaba Opublikowano 30 Maja 2008 Opublikowano 30 Maja 2008 Na pewno masz do sprawdzenia tylne czujniki ABS (oba) - może zaśniedziałe styki. Ten jest ciekawy: 01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp: Malfunction - Lampka indykatora usterki Może jest powiązany z niepojawieniem się błędu na Vag-u
nosek Opublikowano 14 Czerwca 2008 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Na pewno masz do sprawdzenia tylne czujniki ABS (oba) - może zaśniedziałe styki. [br]Dopisany: 14 Czerwiec 2008, 12:26 _________________________________________________To chyba nie to tylko coś poważniejszego. Wczoraj po wymianie tylnych teleskopów były odrazu sprawdzone i oczyszczone czujniki i wciąż dzieje sie to samo
gola_baba Opublikowano 14 Czerwca 2008 Opublikowano 14 Czerwca 2008 hmmm...nie bardzo wiem, czy to nie podobny przypadek co u mnie. Kontrolka ABS zapalała mi się całkiem od przypadku. Jak się paliła, to wiadomo ABS nie działa. Ale po zgaszeniu motoru i odpaleniu ponownie, jesli lampka się już nie paliła, to ABS działał jak złoto. Przeczyścili mi styki i na jakiś czas pomogło. Ale po jakichś 3 m-cach, znów się zaczęło. VAG pokazał uszkodzenie licznika obrotów (nie wiem czy dokładnie tak, ale o to szło) w lewym TYLNYM kole - tak mi powiedzieli w serwisie AUDI - Sztupecki. Skasowali błąd i co ciekawe, VAG już nic nie pokazał. Więc mechanik zdiagnozował, że najprawdopodobniej przewód jest pęknięty i czasem działa, czasem nie - generalnie do wymiany właśnie ten jakiś licznik obrotów. W każdym razie ABS już się nie palił, ja byłem akurat bez kaski, więc jakoś zapomniałem o sprawie. Do czasu wymiany lewego PRZEDNIEGO wahacza. I znów pojawił się problem z ABS, ale jaki ciekawy. ABS Działa jak złoto do prędkości 10 km/h. OD 10 do 5 nie ważna jak lekko hamuję ABS się włącza i chrobocze. OD pięciu hamuje bez problemów. Pojechałem od innego poleconego majstra od AUDI, podłączył do komputerka i co? Do wymiany licznik obrotów, ale cóż za niespodzianka - PRZEDNI. Mówi, to elektronika w tym układzie poszła w ......... i nie da rady, trzeba wymienić. Na razie zbieram się do zakupu. Jak wymienię, dam znać czy to to.
nosek Opublikowano 14 Czerwca 2008 Opublikowano 14 Czerwca 2008 Witam i dziekuje ale nie jestem pewien czy to jest to,gdyż miałem elektryke sprawdzana i wykasowane błedy obrotów ,od tam tej pory żadnych błędów nie pokazuje a mimo to wciąż się zapalaja kontrolki.
gola_baba Opublikowano 16 Lipca 2008 Opublikowano 16 Lipca 2008 i już mam problem rozwiązany. Okazało się, że miałem zmiażdżoną wtyczkę od AirBaga pod fotelem. I ta wtyczka powodowała błędy w samym komputerze. Nie dało się skasować kontrolki od AirBaga, a ABS działał od przypadku. Po wymianie wtyczki, wszystko działa jak malina.
lukasc Opublikowano 20 Lipca 2008 Opublikowano 20 Lipca 2008 Witam! Miałem w mojej A4 taki sam problem. Po wymianie klocków i tarcz hamulcowych zaczęła mi sie zaświecać kontrolka od ABSu(żółta i czerwona z wykrzyknikiem),a przy prędkości około 10km/h też miałem odbijanie pedału hamulca. Po podłączeniu komputera pokazał sie błąd czujnika w lewym tylnym kole. Jak go wyjąłem okazało się,że był zabrudzony opiłkami metalu i dawał zły sygnał. Przeczyściłem i jest ok. Myślę,że możesz mieć podobną przyczynę.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się