Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy, DYMIŁ.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

błąd 550 ma na to wpływ

[h=4]Possible Symptoms[/h]

  • Loss of Power

Opublikowano

a filtr paliwa kiedy osoba zmieniała....?? moze filtr jest zawalony ,słaba wydajnosc przpływu nastawnik w pompie wariuje ze ma mało paliwa wysyła sygnał do ECU ESCU do przepływki daje komunikat - nie licz masy przepływu to ona nie liczy wiec powietrza nie ma skoro nie ma paliwa i powietrza to nie ma mocy. tak kiedys bynajmniej miałem w mkIII TDI 1Z..

Opublikowano

Zmieniała jakies 2000km temu filtry, więc chyba nie w tym rzecz. Dodam jeszcze, ze pojawia sie nowy blad 0519 jest trio bo dochodza 550 i 575 ;(

Opublikowano

wtrysk sterujacy obstawiam.

Opublikowano
Zmieniała jakies 2000km temu filtry, więc chyba nie w tym rzecz. Dodam jeszcze, ze pojawia sie nowy blad 0519 jest trio bo dochodza 550 i 575 ;(

jaki masz opis przy błędzie 519 bo nie mogę go zlokalizować na stronie ross-tech'u

Opublikowano

00550 Kontrola startu wtrysku

00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

00519 problem z czujnikiem MAP

Zakładając że masz rok 96 to czujnik w ECU, rozbierz pudło od sterownika i zobacz czy nie jest zalany olejem albo czy przewód idący z dolotu do ECU jest cały.

Auto wchodzi w tryb awaryjny jak przyspieszasz?

Opublikowano
00550 Kontrola startu wtrysku

00575 Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

00519 problem z czujnikiem MAP

Zakładając że masz rok 96 to czujnik w ECU, rozbierz pudło od sterownika i zobacz czy nie jest zalany olejem albo czy przewód idący z dolotu do ECU jest cały.

Auto wchodzi w tryb awaryjny jak przyspieszasz?

Turbina jest po czyszczeniu i okazalo sie, ze wcale bardzo zawalona nie byla i jest 'stosunkowo' swieza. Autko nie wchodzi w awarie, ale nadal gdy puszcze noge z gazu(oczywiscie turbina chodzi) to gdy puszcze gaz juz sie nie wlaczy tzn. raz sie wlaczy raz nie.

Przewody sa cale, czujnik czysty.

Opublikowano

mi ostatnio rownierz auto przerywa powyrzej 2500 obrotow,nie jest to regularne ale bywa ze przerywa.

Jade za niedlugo na podmianke sterujacego...moze to to.

Opublikowano

sprawdz czy nie masz dziury w obudowie filtra powietrza ja tak miałem róg był odłamany wymieniałem i przerabiałem co się dało i przy wymianie lampy lukam a tam dziura wielkości 5 zł zakleiłem włożyłem nowy filtr i :banan: po problemie

Opublikowano
sprawdz czy nie masz dziury w obudowie filtra powietrza ja tak miałem róg był odłamany wymieniałem i przerabiałem co się dało i przy wymianie lampy lukam a tam dziura wielkości 5 zł zakleiłem włożyłem nowy filtr i :banan: po problemie

Przez dziure w obudowie auto Ci przerywalo ??

Opublikowano

dokładnie wpadał w tryb awaryjny jak by przepływka kiedy przepływka została wyeliminowana następny był czujnik doładowania także to nie to pompa wacum czyli nieszczelność na niej nieszczelność na zaworku od sterowania turbiny i dlaej było to samo i przepadkiem podczas wymiany żarówki wyjmowałem lampe patrze a tam wspomniana dziura oczywiśći filtr był strasznie przy tej dziurze zniszczony zakleiłem dziure nowy filtr i jak problem zniknoł .sprawdz także doloty i weże które ida do filtra powietrza dobrze ?

Opublikowano

A powiem Ci ze z ciekawosci lukne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...