Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Ile można wycisąć koni bez zakuwania z 1.8 T???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To jaki to programik i co poustawiac? Moglby ktos to ladnie opisac?

Pisząc programem mówiłem o profi chip tuning. Temat Piggy Backów, czy prywatnych zabaw z doładowaniem przez mbc jest przezemnie nieogarnięty, jeszcze :naughty:

Może się ktoś wypowie kto miał z tym do czynienia. Ale wątpie, żeby wiele osób bawiło się na własną ręke. Większość jedzie po prostu na Chipsa.

Opublikowano

A teraz pytanko do speców czy stopień kompresji w AWT jakoś ogranicza możliwości podkręcania mocy ??? chyba tylko w AWT jest 9.5 a reszta ma 10 albo 10,5 ???? Albo czy mogą być problemy z eksploatacją ..... szybciej straci kompresje???

Raczej mienszy stopien sprezania da wiecej mocy :)

Opublikowano

A teraz pytanko do speców czy stopień kompresji w AWT jakoś ogranicza możliwości podkręcania mocy ??? chyba tylko w AWT jest 9.5 a reszta ma 10 albo 10,5 ???? Albo czy mogą być problemy z eksploatacją ..... szybciej straci kompresje???

Raczej mienszy stopien sprezania da wiecej mocy :)

:kox::dance::quattro:

Opublikowano

Witam! Sorki za to ze sie podlacze do tematu.

Czy w moim B5 1999 1.8T APU 150km zmiana turbiny na turbo z 180km da wymierny wynik?

Opublikowano

do

Witam! Sorki za to ze sie podlacze do tematu.

Czy w moim B5 1999 1.8T APU 150km zmiana turbiny na turbo z 180km da wymierny wynik?

do tego trzeba wtryski od AJL-a, większy IC, new program i masz 210-220 kM

Opublikowano

do

Witam! Sorki za to ze sie podlacze do tematu.

Czy w moim B5 1999 1.8T APU 150km zmiana turbiny na turbo z 180km da wymierny wynik?

do tego trzeba wtryski od AJL-a, większy IC, new program i masz 210-220 kM

Hmmmm a ile taka impreza moze kosztowac? I czy to bedzie bezpieczne dla silnika? No i o ile moze wzroznac spalanie?

A czy jest mozliwosc wstawienia jakiej lepszej turbiny (nie koniecznie od 180-tki) tak aby nie przerabiac ?

Opublikowano

Unitronic podnosi nawet moc silnika bez turbiny np. 1600 :gwizdanie: ale cena jaka wolaja za ta operacje jest bardzo wysoka

Opublikowano

Unitronic podnosi nawet moc silnika bez turbiny np. 1600 :gwizdanie: ale cena jaka wolaja za ta operacje jest bardzo wysoka

Za rzeźbę trzeba płacic :naughty:

Opublikowano

Tak troszke czytalem wasze uwagi i opinie o VTG ja mam A6 1.8T AEB na normalnej przepustnicy jeszcze nie elektronicznej na ile moge podkrecic swoja szusteczke ?? :naughty:

Opublikowano

Tak troszke czytalem wasze uwagi i opinie o VTG ja mam A6 1.8T AEB na normalnej przepustnicy jeszcze nie elektronicznej na ile moge podkrecic swoja szusteczke ?? :naughty:

132 kW +5%

Opublikowano

ja mam pytanie,czy ktos spotkal sie z programem do mierzenia mocy,cos takiego,jak dyno max 2000,bo mam taki,ale nie moge sie polaczyc z autem :no:[br]Dopisany: 11 Czerwiec 2008, 21:35 _________________________________________________chodzi mi konkretnie o program ,do wykresow

Opublikowano

A ja mam pytanko o silnik AVJ - szczegolnie zależy mi na opinii moderatora, Poziek masz taki sam silnik. Prosze podzielcie sie opinią o nim - jak toleruje wirusa, czy jest awaryjny, jak zmienia sie zużycie paliwa po chipie, czy trzeba na coś szczególnie uważać? Gdzie polecalibyście chipowac? Do Vtechu mam najbliżej - ale jak trzeba to do Gdańska podjade, byle by dobrze ktoś to zrobił. Czytałem, że ROGAL jest THE BEST OF THE BEST OF THE BEST...

Sorki za podpiecie sie do tematu, ale nie chcialem zaśmiecac forum nowym watkiem

Z gory dzieki

Pozdrawiam

Opublikowano

A ja mam pytanko o silnik AVJ - szczegolnie zależy mi na opinii moderatora, Poziek masz taki sam silnik. Prosze podzielcie sie opinią o nim - jak toleruje wirusa, czy jest awaryjny, jak zmienia sie zużycie paliwa po chipie, czy trzeba na coś szczególnie uważać? Gdzie polecalibyście chipowac? Do Vtechu mam najbliżej - ale jak trzeba to do Gdańska podjade, byle by dobrze ktoś to zrobił. Czytałem, że ROGAL jest THE BEST OF THE BEST OF THE BEST...

Sorki za podpiecie sie do tematu, ale nie chcialem zaśmiecac forum nowym watkiem

Z gory dzieki

AVJ nie toleruje jazdy bez wirusa...wirus być musi. Spalanie w zależności od tunera i jego dbałości o AFR powinno być mniejsze o około 0,5 litra niż przed czipem (oczywiście po jakimś miesiącu od jego wgrania :wink4: trzeba przecież się wyszaleć na poczatku)

Na co zwrócić uwagę...przede wszystkim wymienić DV na nowy jeszcze przed czipowaniem.

Gdzie czipować ? Osobiście mój AVJ dostał około 15 różnych czipów z Vtechu, wcześniej był na czipie VTG a w międzyczasie na jeden dzień wgrany był czip w Diagtonicu. Najlepiej szedł na czipie Diagtronica z Janek i tam polecam podjechać.

Rogalik nie czipuje benzynek :wink4:

Opublikowano

Wielkie dzieki za blyskawiczna odpowiedz.

Co do DV to chyba ten ma dobre opinie

http://www.allegro.pl/item387781383_zawor_upustowy_forge_fmcl007p.html ??

a cena jak - dobra?

Jeśli moge spytać, dlaczego az 15 różnych chipów - byly problemy z uzytkowaniem czy raczej ciagle było "mało"?

pozdr :)

Forge 007 to najlepszy wybór :th:

a 15 czipów bo wciąż było " nie tak jak miało być" :wink4:

Opublikowano

Wielkie dzieki za blyskawiczna odpowiedz.

Co do DV to chyba ten ma dobre opinie

http://www.allegro.pl/item387781383_zawor_upustowy_forge_fmcl007p.html ??

a cena jak - dobra?

Jeśli moge spytać, dlaczego az 15 różnych chipów - byly problemy z uzytkowaniem czy raczej ciagle było "mało"?

pozdr :)

Forge 007 to najlepszy wybór :th:

a 15 czipów bo wciąż było " nie tak jak miało być" :wink4:

Zgadzam się z Poziem, że Forge jest świetny i ma dożywotnią gwarancję :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...