Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Po chipie 2 wykresy - duża rozbieżność


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dolacze sie do tematu, tez mam AJM 115 ps, zrobilem 2 dni temu program i w seri mialem tylko 109ps i 245Nm a po programie 132ps i 345Nm i pow mi ze w aucie cos nie tak, ze turbo malo wydajne bo auto dostaje moc i zaraz ja traci a nie ciagnie dluzej tej mocy, sprawdzili wszystko co mozliwe w aucie i decyzja padla ze turbo juz kiepskie, wyciaglem turbo zawiozlem do sprawdzenie i wszystko git a myslalem ze trzeba regenerowac, wie ktos moze co moze byc nie tak u mnie ze ta moc w gore nie idze?

Opublikowano
Nie mam swiadomosci bo nic nie napisales o dawce ani doladowaniu :)

Albo hamownia "lekko" optymistyczna albo...

A moze tam 073AL siedza co ? One by daly ladne Nm bez wiekszego chmurzenia nawet na seryjnej turbinie :)

Tak pozatym to te 155/350 przy lekkich nastawach jak twierdzisz sa i tak zastanawiajace...

Seria plunela 117 ps, wiec juz musi sugerowac ze silnik moze byc mechanicznie calkowicie seryjny. o seryjnosci turbo i pompek nie musze sie wypowiadac - turbo sprawdzily conajmniej 2 osoby pompki conajmniej jedna...

W aucie wyciety zostal kat i wsadzone kpl sprzeglo z kolem od asv z wiadomych powodow wytrzymalosciowych.

Same parametry mocy sa ze tak ladnie ujme powtarzalne, gdyz nie jeden ajm przewijajacy sie przeze mnie wynikowo pluje 145+ Ps bez zadymy i moment zalezny od sprzegła i dwumasu. minus jest taki dla kreskowiczow ze im wszysko leci w dol po 3500 rpm nie zwracajac uwagi na to ze nawet w najnizszych punktach wykresu jest i tak sporo wyzej niz na "ladnych wykresach".

Co do zastanawiajacych kresek... ja bym sie nie zastanawial 155... ja sie zastanawiam o co kaman w tych drugich... tensometry rozkalibrowane???

a od kiedy pasuje sprzeglo od wzdluznego do poprzecznego?

Opublikowano
Witam, dolacze sie do tematu, tez mam AJM 115 ps, zrobilem 2 dni temu program i w seri mialem tylko 109ps i 245Nm a po programie 132ps i 345Nm i pow mi ze w aucie cos nie tak, ze turbo malo wydajne bo auto dostaje moc i zaraz ja traci a nie ciagnie dluzej tej mocy, sprawdzili wszystko co mozliwe w aucie i decyzja padla ze turbo juz kiepskie, wyciaglem turbo zawiozlem do sprawdzenie i wszystko git a myslalem ze trzeba regenerowac, wie ktos moze co moze byc nie tak u mnie ze ta moc w gore nie idze?

A przepływka nie tnie Ci dawek? Robiłes logi dynamiczne?

Ja po wymianie przepływki poczułem się jakbym chipa zrobił :) ...

Opublikowano

Cos Tu kolego mi nie pasuje, ja mam troche namieszane typu Brd i Program u Aliego i wyszlo mi niedużo ponad 400NM a Ty nam próbujesz wmówić ze seria na programie cisnie ponad 400NM idac tym tropem po cholere wydawac z 5 tys na brd programy doloty itp jak mozna miec to samo na seryjnych gratach tylko wirusik. Takze bardzo przepraszam ale jakos ciezko mi uwierzyc w ten modzik, ewentulanie hamownie sa takie fantastyczne a wlasciwie diagności :/ . Aczkolwiek wiem ze zdrowe 130 KM poftrafia w seri wypluc 140 pare koni, nawet chyba do 143KM mi ali mowil ze mu sie zdazylo, i wtedy w granicach tych 170 Koni mozna celowac.

Jest jeszcze jedna opcja :D moze Ty kolego masz 130 w serii :D

Tak czy inaczej bezawaryjnej jazdy Kolego.

Opublikowano

W aucie wyciety zostal kat i wsadzone kpl sprzeglo z kolem od asv z wiadomych powodow wytrzymalosciowych.

mały błąd Evo komplet sprzęgło z kołem od 130 było w golfieIV wstawiane. W a4 tylko sprzęgło od 130.

ja sie zastanawiam o co kaman w tych drugich... tensometry rozkalibrowane???

dokładnie o to teraz chodzi co na 2 pomiarze jest nie tak. Osoba robiąca pomiar była w dużym szoku, że z AJM wyszło aż tyle i sam sprawdził turbo czy seryjne. Też się zastanawiał czemu auto nie ciągnie do końca. No i na koniec powiedział że z tymi parametrami co tu są to silnik już powinien wybuchnąć:-)

szkoda że nie nagrałem jak skończył pomiar...

aż mnie korci żeby na 3 hamowni podjechać :)

Opublikowano
Witam, dolacze sie do tematu, tez mam AJM 115 ps, zrobilem 2 dni temu program i w seri mialem tylko 109ps i 245Nm a po programie 132ps i 345Nm i pow mi ze w aucie cos nie tak, ze turbo malo wydajne bo auto dostaje moc i zaraz ja traci a nie ciagnie dluzej tej mocy, sprawdzili wszystko co mozliwe w aucie i decyzja padla ze turbo juz kiepskie, wyciaglem turbo zawiozlem do sprawdzenie i wszystko git a myslalem ze trzeba regenerowac, wie ktos moze co moze byc nie tak u mnie ze ta moc w gore nie idze?

A przepływka nie tnie Ci dawek? Robiłes logi dynamiczne?

Ja po wymianie przepływki poczułem się jakbym chipa zrobił :) ...

Niby sprawdzali przepływke zawor n75 podcisnienie i tam jeszcze jakies 2 zeczy, pow ze wszystko ale wczoraj podpinalem pod kapa tylko na vagu nie chcialo mojego silnika lapac i na podobnym silniku byl robiony to pokazali ze przeplywka daje na luzie 421 czegos tam a ma dawac max 420 jesli dobrze pamietam podczas jazdy, czyli moze byc przeplywka tylko tam gdzie robili program podmieniali inna i mowili ze dalej to samo, moze byc opcja ze turbo dobre wszystko a mala wydajnosc tylko czym to spowodowane?

Opublikowano

aż mnie korci żeby na 3 hamowni podjechać :)

podjedź bo oba wyniki sa naciągane:wink:

to jak u nas przenosna AGMA, dodaje 10km do każdego wyniku:wink:

Opublikowano

Jak w pierwszy wykres skłonny jestem uwierzyć ( na serii miałem bardzo podobnie) to drugi wykres to sztuka socrealistyczna.........u mnie doszedł silnik ASZ + turbo AWX do 160KM i 340Nm (strojone u Witka). Jak dla mnie seryjne turbo nie utrzyma takiego ciśnienia a pompki nie podadzą wystarczającej ilości paliwa.....no chyba że w peaku w zakresie 500obr/min.

Jest jeszcze taka możliwość że turbo to hybryda z większym wirnikiem w starej budzie.

Ja bym pojechał na trzecią hamownię a potem zbierał zakłady jest sporo dukatów do wyciągnięcia:decayed:

Opublikowano
no ok 145 to jest wynik normalny ale te 155 to wiesz... w wiekszosci modyfikacji taki wynik jest po zmianie turbo i to nie tylko spod reki jednego fachmena:wink:

nie skumales 145+ PS w sensie najslabszy ode mnie w serii mechanicznej wyjechal z wynikami wiekszymi od 145 PS, najmocniejszy wedle mojego dyno mial 163... na te moce w ajm nie trzeba zmiany dmuchawy i wtryskow... ja ruszam w ecu inne mapy niz 5 podstawowych i z tamtad biore konie. ;)

Opublikowano

aha czyli reszta tunerów robi to gorzej stąd oni maja mniejsze moce:wink: czyli wymienajac graty na te co u wszystkich wychodza okolice 170 u Ciebie bedzie na dyno 18X bez problemu:wink:

tak wiec gdzie leży przyczyna:eusathink:

Opublikowano
Jak dla mnie seryjne turbo nie utrzyma takiego ciśnienia a pompki nie podadzą wystarczającej ilości paliwa.....no chyba że w peaku w zakresie 500obr/min.

JAk pisalem turbo seria, cisnienie +0.15 bar w calym zakresie utrzymuje boost, pompki podadza odpowiednia ilosc paliwa bez najmniejszego klopotu

Opublikowano

130 na jakie wartości robisz?

Opublikowano
aha czyli reszta tunerów robi to gorzej stąd oni maja mniejsze moce:wink: czyli wymienajac graty na te co u wszystkich wychodza okolice 170 u Ciebie bedzie na dyno 18X bez problemu:wink:

tak wiec gdzie leży przyczyna:eusathink:

jak prawie slusznie zauwazyles wyjda rozne wyniki. z ta mala roznica ze na chwile obecna kazdy powtorze KAZDY moj podwazany wynik na forach po wyhamowaniu gdzie indziej okazal sie byc wyzszy gdzie indziej... co do 180 na moim dyno.... ja sie obawiam wynikow bliskich 200 po wyhamowaniu auta z 180 ps dynometa na jakiejs obciazeniowce...

moze przyczyna lezy w tym ze jestem z natury czlowiekiem z pasja ktory na takiego najprostszego ajm poswieca min 4..5 h i stroi az wynik bedzie zadowalajacy a nie 1,5h - czytaj 2 pomiary soft kaska i do domu

---------- Post dopisany at 14:09 ---------- Poprzedni post napisany at 14:07 ----------

130 na jakie wartości robisz?

~ 180 ...185 na booscie 1,45...1.5 bar w gorce

Opublikowano
... ja ruszam w ecu inne mapy niz 5 podstawowych i z tamtad biore konie. ;)

EVO bycie mitomanem jest zle postrzegane w spoleczenstwie....

Masz farta bo moze lepsze egzemplarze stroisz niz my albo po prostu masz zawsze z gorki droge :D

Opublikowano
... ja ruszam w ecu inne mapy niz 5 podstawowych i z tamtad biore konie. ;)

EVO bycie mitomanem jest zle postrzegane w spoleczenstwie....

Masz farta bo moze lepsze egzemplarze stroisz niz my albo po prostu masz zawsze z gorki droge :D

nono... albo naciskam hamulec na wybiegu... :) Tylko wytlumacz kierunek roznic, na chwile obecna kazdy ze sprawdzanych moich modow u mnie ma mniiejsza moc...

Jak chcesz mozesz mi testowo podeslac jakis slaby egzemplarz - moze rzeczywiscie mam farta i stroje tylko zdrowe ajm chetnie sie przekonam ;)

a co do postrzegania, to nie komponuj tutaj mitow... Wiem ze czasem jestem irytujacy, ale irytuje raczej tych ktorym nie chce powiedziec o swoich "doswiadczeniach", ktore wygladaja tak ze poza tymi 5 mapami:

limiter momentu

limiter dymu

mapa doladowania

limiter doladowania

BIP w calosci

jest w ecu mnostwo innych "map" z ktorych ruszenie kilku daje calkiem zdrowy efekt w wyniku mocy...

Tak wiec w razie czego wiesz gdzie wyslac nie trzymajacego serii ajm :)

---------- Post dopisany at 19:19 ---------- Poprzedni post napisany at 19:09 ----------

Niby sprawdzali przepływke zawor n75 podcisnienie i tam jeszcze jakies 2 zeczy, pow ze wszystko ale wczoraj podpinalem pod kapa tylko na vagu nie chcialo mojego silnika lapac i na podobnym silniku byl robiony to pokazali ze przeplywka daje na luzie 421 czegos tam a ma dawac max 420 jesli dobrze pamietam podczas jazdy, czyli moze byc przeplywka tylko tam gdzie robili program podmieniali inna i mowili ze dalej to samo, moze byc opcja ze turbo dobre wszystko a mala wydajnosc tylko czym to spowodowane?

wywal zestaw pompek zaloz zdrowe.

Opublikowano

ciekaw jestem wyniku na 3 hamowni:wink:, moze w ecu project, albo w rperformance, na forum jest dużo projektów z tamtych hamowni, wiec mozna by porównac wtedy:wink:

Opublikowano
ciekaw jestem wyniku na 3 hamowni:wink:, moze w ecu project, albo w rperformance, na forum jest dużo projektów z tamtych hamowni, wiec mozna by porównac wtedy:wink:

no to się przyznam

1 wykres od jacka 155/350

2 z ecu projekt 168/400 i tu chciałem wiedzieć skąd taka duża różnica miedzy 1 a 2 wykresem

Evo słabo hamowal. Ecu projetk ma hamownie która daje optymistyczne wyniki?

3 chciałem zrobić w Jetronik ale nie wiem jaka cena.

no i jeszcze z tego co wyszukałem w necie jest hamownia w firmie ADT-Tuning ale o nich nie słyszałem i nie widziałem ich prac;/

no chyba że ktoś zna hamownie we Wrocławiu z cena przystępna.

Opublikowano

podjedź do Jetronik ale z tego co wiem Jacka hamownia zaniża wyniki :wink:

Opublikowano
podjedź do Jetronik ale z tego co wiem Jacka hamownia zaniża wyniki :wink:

widzisz niby zaniża ale jak daje pomiar z hamowni która chwali się certyfikatami to nikt nie wieży i twierdzą że niemożliwe jest takie coś. Ja wiem że Jacek rzeczy niemożliwe robi od ręki a na cuda trzeba czekać do 5 dni :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...