Paszczak Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Opublikowano 30 Lipca 2012 Rano przekręcam kluczyk czekam az kontrolki zgasną i odpalam... auto odpala i gasnie od razu ! Czasem równo odala czasem nierówno i tak samo gaśnie. Dziś odalił równo i od razu zgasł. Moje odczucie jak by właśnie mu ktoś odciał paliwo. I teraz ..... wyjmuje kluczyk .... wkładam przekręcam czekam aż wszystko zgaśnie i tak kilka razy by podpomować paliwo i kręcę. Kręcę około 10 . 15 sec i zaczyna załąpywać obroty powoli do góry az w końcu łapie całkowicie. Tak to wygląda :/
kkam Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 To ja miałem identycznie jak Ty zaraz po zakupie auta. Przekręcałem kluczyk, palił na dotyk ale odrazu gasł. Potem jak kręciłem to już nie załapywał. czasem kreciłem nawet 20s. U mnie jak już odpalił było sporo białego dymu. Pomogła wymiana oringów na pompowtryskiwaczach.
Paszczak Opublikowano 31 Lipca 2012 Autor Opublikowano 31 Lipca 2012 To ja miałem identycznie jak Ty zaraz po zakupie auta. Przekręcałem kluczyk, palił na dotyk ale odrazu gasł. Potem jak kręciłem to już nie załapywał. czasem kreciłem nawet 20s. U mnie jak już odpalił było sporo białego dymu. Pomogła wymiana oringów na pompowtryskiwaczach. A parkowaleś zawsze tak samo czy różnie ? Przód dół przód góra ??
kkam Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 próbowałem parkować różnie, ale nie było reguły. Czasem zdarzyło się, że zapalił lepiej. Czasem po 2 sekundach, a czasem nawet kilkanascie sekund kreciłem. Parkowanie, przodem do góry nic nie dawało.
Paszczak Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Chyba wymienię je bo koszta raczej nie duże. .?!
piotrsob1 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Wałkujesz temat masę czasu. W końcu padnie Ci rozrusznik albo aku Wymień tandema, dobrze Ci radzę. P.S. Parkowanie przodem do góry tylko pogarsza sprawę, poprawa powinna być jak auto stoi przodem do dołu.
Paszczak Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Wałkujesz temat masę czasu.W końcu padnie Ci rozrusznik albo aku Wymień tandema, dobrze Ci radzę. P.S. Parkowanie przodem do góry tylko pogarsza sprawę, poprawa powinna być jak auto stoi przodem do dołu. Parkuję auto przodem do dołu i wtedy jest ok. Wymienię najpierw o-ringi na pompowtryskach i jak nie pomoże to pompę !!
piotrsob1 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Jak na chwilę zapala i gaśnie , a potem trzeba heblować to uszczelniacze na pompkach na 95% O.K. Ja bym zaczynał od tandemu.
Paszczak Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Jadę w poniedziałek albo wtorek sprawdzić cały układ paliwowy czy nie dostaje się gdzieś powietrze. Jak będzie dobry to oringi i tandem zacznę robić. Teraz nie mam czasu i parkuję odpowiednio i nie ma problemu z paleniem.
Skrzynia23 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 czesc i jak sie sprawa potoczyla?? dalej problem wystepuje czy rozwiazales go jakos?? pytam bo mam podobny problem
yarek7504 Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 czesc i jak sie sprawa potoczyla?? dalej problem wystepuje czy rozwiazales go jakos??pytam bo mam podobny problem Witam....i ja się podepnę pod temat bo od tygodnia mam podobne objawy co kolega Paszczak.....warto by było wiedzieć jak sprawa się potoczyła dalej
grzechhh Opublikowano 15 Września 2012 Opublikowano 15 Września 2012 Chciałem tylko napisać uwagę odnośnie zakupu używanych pomp Vacum. Pompy te można kupić w dwóch wykonaniach LUK i BOSCH. Nawet jeżeli oryginalnie była LUK na wymianę radze kupować tylko BOSCH'e. LUK'i są dużo bardziej awaryjne, potrafią się rozszczelnić, puszczać podciśnienie, olej, ropę, telepiący się króciec podciśnienia.... po prostu syf... Najlepiej celować w model 038145209M (mimo innego oznaczenia są w pełni zamienne, wizualnie różnią się masywną aluminiową pokrywą) są dosyć tanie od 70zł i młode 2007-2009 do tego uszczelka blaszana 038145215.
Paszczak Opublikowano 16 Września 2012 Autor Opublikowano 16 Września 2012 Serwus, spraw wyglada tak ze auto parkuje w dol i problemu nie ma, po przemysleniach i rozmowac ze znawcami temu kazdy mechanik rozklada rece ze trzeba pokolei wymienic i sprawdzac , pompa tandemowa, w baku juz wymieniona poznij pompo wtryski oringi wszystko kosztuje krocie a u jednego sie okazalo ze nic nie pomoglo. Rozebrali silnik i co byla ...... peknieta glowica. Tak wiec gosc powiedzial mi szczerze by nim jezdzic tak jak jest do momentu sprzedania. I chyba ten moment sie zbliza bo, a to teraz znow silniczki od nawiewow i chyba mam juz tego dosc. Patrze za Exeo to samo co b7 tylko 2009 albo 2010 silnik lepszy bo cr tylko ze ma gowniany DPF. Albo beznyna 1.8 t ale malo ich na sprzedaz niestety. Wiec tak sprawa wyglada. Pozdrwiam
Skrzynia23 Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 u mnie sprawa myslalem ze sie wyjasnila sama lecz problem nadal wystepuje :-( zauwazylem ze jak odpalam auto przynajmniej raz dziennie to problemu niema (pali za 1) gorzej jak postoi 2-3 dni to wtedy problem powraca i musze go Z 10min krecic. Wymienilem filtr paliwa na nowy, czyscilem wtryski domowym JetCleanem ;-) na vagu pokazuje ze wtryski sa jeszcze nie najgorsze, bledów 0, wymienilem rowniez Aku bo juz slabiutki byl. Dodam ze nie zauwazylem aby wplyw na odpalanie miala pozycja w jakiej zaparkuje auto. Ma ktos jeszcze jakies pomysly??
yarek7504 Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 ja oddałem dziś gadzinę do magica-mechanika....zobaczymy co u mnie zdiagnozuje...dam znać jak coś...pozdro
Biszczan Opublikowano 17 Września 2012 Opublikowano 17 Września 2012 ja oddałem dziś gadzinę do magica-mechanika....zobaczymy co u mnie zdiagnozuje...dam znać jak coś...pozdro Tak z ciekawości: możesz podać co to za szpec/zakład?
Paszczak Opublikowano 24 Września 2012 Autor Opublikowano 24 Września 2012 Wymieniam za tydzień orinig na pompkach. Ile to roboty na godziny panowie ? Osłone zdjąć i wykręcić pompki czy więcej zabawy ? I ile komplet moze kosztować oringow ?
stefan1986 Opublikowano 24 Września 2012 Opublikowano 24 Września 2012 kolego jak sprawnie ogarniesz temat to w 2 godzinki je wymienisz, jednak jak nigdy wcześniej tego nie robiłeś to nie radzę samemu grzebać bo później musisz ustawić i wyregulować poprawnie pompki, dużo było przypadków gdzie poprzez niewłaściwy montaż PD wyklepywały się ich gniazda w głowicy i przepuszczało paliwo. Co do oringów to komplet na 4 PD będzie kosztował w granicach 120 zl - ok. 30zł za woreczek. Numery zestawu oringów Bosch 1417010997. Oczywiście kupuj poza ASO bo tam do ceny za sztukę musisz dopisać 1 przed powyższą kwotą Jednak po przeczytaniu Twojego wątku wydaje mi się, że problem leży po stronie niesprawnego vacum i od tego bym zaczął.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się