mr435 Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 Mam problem z przednim zawieszeniem jak wjeżdzam w jakąs dziure lub zjeżdzam z kraweżnika w zawieszeniu coś stuka jakby łacznik stabilizatora był wybity ale byłem na stacji diagnostycznej zawieszenie bez najmniejszego luzu co może być przyczyna
gumis601 Opublikowano 7 Lipca 2012 Opublikowano 7 Lipca 2012 Ja też byłem na przeglądzie do tej pory bo od miesiąca coś przy dużo wiekszej dziurze się oddzywa. Na 2 stacjach 3 Panów nic nie wykryło a mają dobre opinie. Proponuje podjechać do jakiegoś mechanika który ma podnośnik albo kolegi który gdzieś tam pracuje u mechanika i samemu poszukać co się oddzywa. Dzisiaj własnie tak zrobiłem i wyszło, że prawy prosty podpukuje-ma lekki luz. Także propnuje to samo a tutaj na forum nikt nie napisze co konkretnie u Ciebie puka ponieważ każdy ma inny przypadek no i skąd mogą wiedzieć ? Pukać może któryś z 8 wahaczy, stabilizator jak ma wywalone gumy albo łączniki stabilizatora;) A może akurat zawieszenie jest dobre i może amor lata na boki ?
Rabbi Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Mam problem z przednim zawieszeniem jak wjeżdzam w jakąs dziure lub zjeżdzam z kraweżnika w zawieszeniu coś stuka jakby łacznik stabilizatora był wybity ale byłem na stacji diagnostycznej zawieszenie bez najmniejszego luzu co może być przyczyna Mam dokładnie tak samo jak u Ciebie.W ASO sprawdzali zawieszenie i nic nie znaleźli.
pakotomasz Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Ostatnio wymieniając w serwisie filtry i olej przy okazji mechanik powiedział mi, że do wymiany są łączniki stabilizatora z tyłu. Po kilku dniach pojechalem na stacje diagnostyczną upewnić się, lecz diagnosta stwierdził, że wszystko jest ok i nie ma potrzeby wymiany łączników. Mimo wszystko co jakiś czas słyszę takie stuknięcie przy ruszaniu, hamowaniu albo skręcie czyli jednak coś jest nie tak mimo, że na stacji diagnostycznej wyszło niby wszystko cacy.
Rabbi Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 Ostatnio wymieniając w serwisie filtry i olej przy okazji mechanik powiedział mi, że do wymiany są łączniki stabilizatora z tyłu. Po kilku dniach pojechalem na stacje diagnostyczną upewnić się, lecz diagnosta stwierdził, że wszystko jest ok i nie ma potrzeby wymiany łączników. Mimo wszystko co jakiś czas słyszę takie stuknięcie przy ruszaniu, hamowaniu albo skręcie czyli jednak coś jest nie tak mimo, że na stacji diagnostycznej wyszło niby wszystko cacy. jest gdzieś wątek o stukach przy ruszaniu i hamowaniu-poszukaj.......z tego co pamiętam to sanki trzeba pospawać,bo gdzieś na szwie strzelają przy ruszaniu/hamowaniu .chyba w tym wątku było: http://a4-klub.pl/zawieszenie-13/stuki-ruszaniu-hamowaniu-pomocy-238187/
george17w Opublikowano 20 Lipca 2012 Opublikowano 20 Lipca 2012 czy zużyte końcówki drążka mogą stukać? moje są ewidentnie do wymiany. Zastanawiam się czy to jest przyczyna moich problemów. objawy: -coś stuka w zawieszeniu na dołkach, przejeździe kolejowym-odczuwalne na kierownicy;/ -mam problem z utrzymaniem samochodu na swoim pasie:) przy większych prędkościach trochę nim buja i muszę nieźle napracować się kierownicą żeby jechać prosto:) Pacjent a4 B6 1,9tdi 130km 2001r AWX
kivlov Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 A ja wiem co to: Amortyzator - naprawdę wymieniłem wsyztsko w swoim zawieszeniu poza amortyzatorami i kurcze się zdenerwowałem i kupiłem nowe i jaka ulga. Nic nie stuka.
Rabbi Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 czy zużyte końcówki drążka mogą stukać?moje są ewidentnie do wymiany. Zastanawiam się czy to jest przyczyna moich problemów. objawy: -coś stuka w zawieszeniu na dołkach, przejeździe kolejowym-odczuwalne na kierownicy;/ -mam problem z utrzymaniem samochodu na swoim pasie:) przy większych prędkościach trochę nim buja i muszę nieźle napracować się kierownicą żeby jechać prosto:) Pacjent a4 B6 1,9tdi 130km 2001r AWX sprawdź maglownicę
rikardo Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 czy zużyte końcówki drążka mogą stukać?moje są ewidentnie do wymiany. Zastanawiam się czy to jest przyczyna moich problemów. objawy: -coś stuka w zawieszeniu na dołkach, przejeździe kolejowym-odczuwalne na kierownicy;/ -mam problem z utrzymaniem samochodu na swoim pasie:) przy większych prędkościach trochę nim buja i muszę nieźle napracować się kierownicą żeby jechać prosto:) Pacjent a4 B6 1,9tdi 130km 2001r AWX Jak najbardziej, mogą być wybite końcówki jak i też drążki kierownicze, które są wkręcone po obu stronach maglownicy za końcówkami. Najlepiej wymienić końcówki drążki a jak się zdecydujesz to kupuj lemfordera nie kuś się na jakiś tani zamiennik.
Proof Opublikowano 30 Lipca 2012 Opublikowano 30 Lipca 2012 Mam problem z przednim zawieszeniem jak wjeżdzam w jakąs dziure lub zjeżdzam z kraweżnika w zawieszeniu coś stuka jakby łacznik stabilizatora był wybity ale byłem na stacji diagnostycznej zawieszenie bez najmniejszego luzu co może być przyczyna Mam te same objawy,zawias sprawdzany i ponoć lux jest,ale na zgaszonym przy szybkich ruchach kierownicy słychać pukanie i mechanik twierdzi że to z maglownicy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się