A4B9 Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 Kiedy kupiłem auto często uruchamiał się proces wypalania DPF'a , VAG pokazał uszkodzenie czujnika roznicy ciśnień , po wymianie problem częstego wypalania zniknął . Jednak od czasu wymiany auto zaczęło wiecej palić , około 1 do 1,5 litra. Kiedy w Aso sprowadzili mi nowy czujnik miał on inny numer , nie końcówkę ale numer i powiedzieli ze cześć została zupełnie zamieniona i jest produkowana własnie pod nowym numerem w.g Etki . Czy ktos z Wa miał podobny przypadek ?
piotrsob1 Opublikowano 8 Lipca 2012 Opublikowano 8 Lipca 2012 A mocy po wymianie czujnika nie przybyło ? Bo jak przybyło to nie ma się co dziwic że więcej spala
A4B9 Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Opublikowano 9 Lipca 2012 Oprócz większego spalania nic nie przybyło ---------- Post dopisany 09-07-2012 at 11:15 ---------- Poprzedni post napisany 08-07-2012 at 22:59 ---------- Vcds pokazuje na rozgrzanym silniku temperature 82 St C może czujnik przekłamuje i komp podaje większa dawkę paliwa ...?
A4B9 Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Opublikowano 9 Lipca 2012 Racja z rozpędu nie podalem. Temperatura cieczy chłodzącej
spanky Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 Racja z rozpędu nie podalem. Temperatura cieczy chłodzącej zimno , termostat do wymiany
A4B9 Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Opublikowano 9 Lipca 2012 teraz jeszcze sprawdziłem na vagu to temp sie waha 80,85 było raz 90. Na wskaźniku na tablicy pokazuje 90 a w vcds w.w wartości . Czy to może mieć wpływ na spalanie ?
spanky Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 teraz jeszcze sprawdziłem na vagu to temp sie waha 80,85 było raz 90. Na wskaźniku na tablicy pokazuje 90 a w vcds w.w wartości . Czy to może mieć wpływ na spalanie ? nie moze a ma ... przy takich temperaturach na zewnatrz [25-30 stopni] temperatura na VAG'u powinna byc 90+
przemek4net Opublikowano 9 Lipca 2012 Opublikowano 9 Lipca 2012 chwilunia..... silnik 2.0tdi CR ma konstrukcyjnie zkopczony uklad chlodzenia (byly ze 2-3 zmiany w ukldazie chlodzenia wzgledem pierwszych 2,0tdi CR) i zima potrafi w korkach temp z 90 w oczach leciec (nagrzac silnik, stanac na wolnych obrotach, wlaczyc ogrzewanie przedniej szyby i w kilka minut (wazne: by obroty byly niskie!) mozna temp zbic do 60 wiec nie jest wykluczone jakies skakanie latem CR to nie VP czy PD... (nie mozna przekladac 1:1 doswiadczen ze starszych silnikow na te CRy) Z tym, ze o ile w korakch srednia temp w zima w miescie to 70-80stopni (w zaleznosci od mrozow) to latem w korkach wlacza mi sie wentylator (ale nie sprawdzalem temp).... jest papier szmelcgrupy na to spadanie temperatury zima (pisza, ze to normalne i zeby klientow wysylac na drzewo) str1 str2
A4B9 Opublikowano 10 Lipca 2012 Autor Opublikowano 10 Lipca 2012 Więc co robić ? Wymienić czujnik temp cieczy, termostat czy może jakaś aktualizacja softu w ASO na nowszy ?
przemek4net Opublikowano 10 Lipca 2012 Opublikowano 10 Lipca 2012 sprawdzic a nie wymienic!. kumaty diagnosta ustali czy cos siedzi czy nie (jest np czujnik na chlodnicy wiec bez wymieniania w ciemno mozna stwierdzic przy jakiej temp chlodnica dostaje ciepla "wode" Pozdrawiam, Przemek
A4B9 Opublikowano 12 Lipca 2012 Autor Opublikowano 12 Lipca 2012 Czy w vcds są jakies bloki pomiarowe z małego i dużego obiegu cieczy żeby to sprawdzic? Czy może jest inny sposób ? ---------- Post dopisany 12-07-2012 at 22:04 ---------- Poprzedni post napisany 11-07-2012 at 11:12 ---------- dzięki
przemek4net Opublikowano 12 Lipca 2012 Opublikowano 12 Lipca 2012 jest w advanced mesauring values do wyboru do koloru odczytow z czujniczkow... miedzy innymi coolant tempeartue, engine oil temperature i coolant temp at radiator
A4B9 Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 Dzięki czy temperatura oleju i cieczy chłodzącej powinna byc taka sama czy powinna byc jakaś różnica ?
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Może byc taka sama ,ale nie musi. Przy mocnym obciążeniu silnika 130 st. C w oliwie to normalka A chłodziwo 105 st. C też w normie.
Dev Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 miałem w tiguanie 2.0Tdi CR to samo decyzja była natychmiastowa i jedna: kastracja DPF-u plus program od tamtej pory spokój
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Tak na wszelki wypadek to go może nie sprzedawaj na złom, w przyszłym roku wchodzą nowe przepisy odnośnie przeglądów technicznych i może się jeszcze przydac Chyba że był mocno zapopielny, wtedy z czystym sumieniem możesz zamienic go naparę flaszeczek
A4B9 Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 miałem w tiguanie 2.0Tdi CR to samo decyzja była natychmiastowa i jedna: kastracja DPF-u plus program od tamtej pory spokój Masz na myśli spalanie czy temperaturę?
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Fafiks, tak z ciekawości , to ile ona Ci pali , że tak szukasz przyczyny ?
A4B9 Opublikowano 14 Lipca 2012 Autor Opublikowano 14 Lipca 2012 Po mieście 10 trasa 7.5 przy delikatnej jeździe . Tylko prosze nie piszcie ze to normalne spalanie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się