Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Piszczenie przy skręcie kół


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, tak jak w temacie podczas skręcania coś piszczy i chrupie a gdy skręce na max koła to jeszcze bardziej to słychać i rzuca silnikiem...czytałem na forum że może to być sprzęgiełko alternatora ale znowu pewien typ mi mówił że gdyby to było to to było by tylko zgrzytanie a niebyło by tego piszczenia, co o tym sądzicie panowie?

Opublikowano

posprawdzaj w kierunku wspomagania kierownicy

Opublikowano

A kiedy był wymieniany olej w serwo,stan się zgadza?

Opublikowano

A paski wieloklinowe sa w porzadku, napiecie itd...?

Opublikowano

Olej OK, jak skręce na maxa przy włączonym silniku i otwartej masce to przy piszczeniu pojawia sie skakanie paska...

Opublikowano

Sprawdź jaki jest napięty pasek, może pada napinacz hydrauliczny i podczas dużego obciążenia nie wyrabia i pasek zaczyna skakać. Miałem dokładnie taki sam objaw i pomogła wymiana napinacza.

Opublikowano

Objaw typowy dla zablokowanego sprzęgła jednokierunkowego alternatora, poproś kogoś o unieruchomienie silnika poprzez wyłączenie stacyjki, w tm samym czasie sam obserwuj przez szczeliny obudowy wirnik alternatora, po zatrzymaniu silnka powinien się jezcze kilka sekund obracać.

Jak zatrzymuje się w tym samym momencie co silnik to sprzęgiełko do wymiany.

Opublikowano

Ja miałem jedno i drugie, tylko, że najpierw było pstrykanie sprzęgiełka alternatora, a zaraz potem klęknął napinacz i pojawiło się piszczenie podczas skręcania i zmiany napięcia (migotanie światła) - efekt ślizgania paska .

Opublikowano

Jak się sprzęgiełka w miarę szybko nie wymieni, to napinacz się wysra na 100% i to szybko :(

Opublikowano

u mnie to był pasek napinacza

Opublikowano

?????????? :0 , może napinacz paska .........

Opublikowano
Objaw typowy dla zablokowanego sprzęgła jednokierunkowego alternatora, poproś kogoś o unieruchomienie silnika poprzez wyłączenie stacyjki, w tm samym czasie sam obserwuj przez szczeliny obudowy wirnik alternatora, po zatrzymaniu silnka powinien się jezcze kilka sekund obracać.

Jak zatrzymuje się w tym samym momencie co silnik to sprzęgiełko do wymiany.

to jest 100% przyczyna, sprawdzaj a się przekonasz, i to szybko bo możesz mieć ciekawe efekty pod maską

Opublikowano
u mnie to był pasek napinacza
?????????? :0 , może napinacz paska .........

Koledze, czy kolezance Agnieszka, chodzilo chyba o to, ze winny za to piszczenie w tym przypadku byl pasek wielorowkowy alternatora. Ktory mozna by rowniez (jesli sie ktos uprze) nazwac paskiem napinacza...

Opublikowano

potwierdzam było to sprzęgiełko alternatora

Opublikowano

:)

Mam nadzieje że założyłeś nówkę oryginał.

Opublikowano

szczeze mówiąc to mechanik zrobił robotę.kosztowało 140pln chyba to jakaś lipa?

Opublikowano

no pewnie że lipa...

jesli piski beda nadal to prawdo podobnie pompa wspomagania jest zmęczona- przy max skręcie od wytworzonego ciśnienia wypycha w pompie łopatki wirnika ,które ocierają o korpus- stad to piszczenie. moze byc.

Opublikowano

Nowe, ori sprzeęgiełko z monteżem powinno kosztować coś około 3 razy więcej niż zapłaciłeś swojemu mechanikowi.

Zamienniki kosztują ok. 200 PLN, ale ich trwałość jest żenująca.

Opublikowano
szczeze mówiąc to mechanik zrobił robotę. kosztowało 140pln chyba to jakaś lipa?

Na allegro INA kosztuje 143 zl. Zamiennik (no name) 80 zl. Natomiast w ASO originalne kolo pasowe (022 903 119) alternatora kosztuje 368 zl.

A w IC rolka ze sprzeglem firmy INA kosztuje 186 zl.

NP.

Sklep Inter Cars - 2mln części do samochodów | Sklep Online

KOŁO PASOWE ALTERNATORA SPRZĘGŁO VW GOLF PASSAT (2434691749) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

Wiec zapewne kolega dostal zamiennik

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...