Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 Avant 3.0 TDI, ~320PS ~640NM - pierwsza strona po aktualizacji


milart

Rekomendowane odpowiedzi

Laga nie łapię i z wydechem wszystko gra. Co do spadku mocy to najdziwniejsze jest to, że co kilka miesięcy uciekają konie i niutony. Teraz pokazało 290PS i 600Nm. No i właściwie bez dymu z wydechu a DPF'a przecież nie mam. No chyba że po prostu paliwo jest takie syfne ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że kilkadziesiąt koni ucieknie przez paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no troche tych koni uciekło :shock3: , ciekawe co jest tego przyczyną .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto sprawdzić zawór (może jest przytkany) i czujnik ciśnienia na szynie CR ? Tylko dobrze by było podmienić na inne sztuki dla porównania.

Można oba bez problemu wykręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warto sprawdzić zawór (może jest przytkany) i czujnik ciśnienia na szynie CR ? Tylko dobrze by było podmienić na inne sztuki dla porównania.

Można oba bez problemu wykręcić.

Wszystko będzie sprawdzone razem z wtryskami a te dodatkowo zostaną potraktowane ultradźwiękami. Teraz zostaje mi już tylko czekać.

---------- Post dopisany at 11:35 ---------- Poprzedni post napisany at 11:35 ----------

no troche tych koni uciekło :shock3:

No takie niezłe stado, a szlachetne były.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No liczę na to. Bo jak nie to pomysły się kończą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lepiej było założyć przeźroczystą folię na zderzak, którą widać dopiero z bliska. mój ojciec ma coś takiego na Q7, założone przez Audi w fabryce i przez 4 lata trzyma się OK..

Początkowo chciałem tak zrobić. Tylko jest jedno ale. Teraz zderzak mam narażony przez ciągłe wkładanie i wyjmowanie z bagażnika wózka gdyż od kilku miesięcy samochód ma jeszcze jednego małego pasażera i folia nie zabezpieczy zderzaka aż tak dobrze jak kawałek blachy. Zresztą żona już mi kilka razy pokazała co można zrobić ze zderzakiem wyjmując torbę podróżną na kółkach. Jedyne co mam zamiar robić to co jakiś czas wymiana folii na listwie. Oryginalnie jest ta a na podmianę mam już zapas czarnej. Możliwe, że podczas renowacji lakieru od razu zrobię taką podmianę.

---------- Post dopisany 13-02-2013 at 08:11 ---------- Poprzedni post napisany 12-02-2013 at 22:39 ----------

Co do zrobienia świecącego środka w ledach podczas hamowania to już mam patent i znalazłem odpowiedni pin. Teraz potrzebuję kilku godzin w ciepłym garażu i będzie zrobione:banan:

Tymczasem jadę na badane wtrysków:facepalm: A może jest jak pisał feti i po prostu pompa paliwa mi pada i nie wyrabia.

Tez mam wózek wkladam wykladam torby bagaznik pracuje cały czas mam oklejony zderzak fabrycznie i nie mam zadnych rys.Nie to zebym sie czepial bo każdy ma inny gust i trzeba to uszanować ale ta listwa wygląda dramatycznie........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam wózek wkladam wykladam torby bagaznik pracuje cały czas mam oklejony zderzak fabrycznie i nie mam zadnych rys.Nie to zebym sie czepial bo każdy ma inny gust i trzeba to uszanować ale ta listwa wygląda dramatycznie........

Właściwie folia którą mam jest gruba ale tak czy inaczej wyląduje na listwie. Chciałem od razu kupić całą czarną ale niestety nigdzie nie ma w ofercie. Ostatecznie będzie to wyglądało zupełnie inaczej i myślę, że ze zrobionym dyfuzorem nabierze to konkretnego całokształtu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta listwa to naprawdę dramat :wink:

powodzenia w walce z mocą bo silniczek świetny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może jest jak pisał feti i po prostu pompa paliwa mi pada i nie wyrabia.

Ja mam właśnie również "mały" problem z rozruchem zawsze jak długo postoi, np. z rana, silnik wskakuje na ok. 500-600 obrotów i tak jakby nie mógł zaskoczyć, na rozruszniku trzeba go ze dwa razy przekręcić i łapie strzała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jak po diagnostyce ?

Wynik diagnostyki poznam jutro bo koleś nie dopilnował badania i wyszedł błędny pomiar. Także muszę czekać w niepewności:huh:

---------- Post dopisany at 20:07 ---------- Poprzedni post napisany at 20:02 ----------

A może jest jak pisał feti i po prostu pompa paliwa mi pada i nie wyrabia.

Ja mam właśnie również "mały" problem z rozruchem zawsze jak długo postoi, np. z rana, silnik wskakuje na ok. 500-600 obrotów i tak jakby nie mógł zaskoczyć, na rozruszniku trzeba go ze dwa razy przekręcić i łapie strzała...

U mnie pali bez najmniejszego problemu. Z obrotami też nic się nie dzieje a przy CR najmniejszy błąd przy podawaniu paliwa praktycznie uniemożliwiłby start.

Niestety jest to bardzo wymagający i precyzyjny układ i stąd pewnie w wielu przypadkach dość problematyczny. A w Twoim przypadku to faktycznie może być coś z dawkowaniem paliwa.

---------- Post dopisany at 20:14 ---------- Poprzedni post napisany at 20:07 ----------

Ap-ropo jakości paliwa jakie lejemy mechanik dzisiaj przestrzegł mnie przed Verwą i podobnymi uszlachetnionymi. Z racji ceny mniej osób je tankuje i dłużej zalegają w zbiornikach na stacji a co za tym idzie podobno ulegają degradacji i zbiera się większa ilość syfu. Podobno najlepiej kupować paliwa na najbardziej uczęszczanych stacjach i te najczęściej tankowane. Powinno się też unikać tankowania bezpośrednio po napełnianiu zbiorników na stacji bo syf z dna jest wtedy ładnie wymieszany. Niestety czyszczenie zbiorników na polskich stacjach za często nie ma miejsca. Jak się nad tym zastanowić to może i koleś ma trochę racji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche chyba naciagane story :)... zasda jest wręcz bardziej prosta... wszystkie ulepszacze w Vervie mają za zadanie podnosić temperature spalania..o ile w 98 ma to jakiś tam sens... o tyle w dieslu jest odwrotnie... najlepsze wyniki ma się na zwykłej czystej orlenowskiej ropie... tak miałem w 2.0 PD 1.9 PD... tak samo jest zresztą obecnie na CR :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dodał trochę od siebie ale ostatecznie wszystko sprowadza się do tego samego wniosku. Więc po co przepłacać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche chyba naciagane story :)... zasda jest wręcz bardziej prosta... wszystkie ulepszacze w Vervie mają za zadanie podnosić temperature spalania..o ile w 98 ma to jakiś tam sens... o tyle w dieslu jest odwrotnie... najlepsze wyniki ma się na zwykłej czystej orlenowskiej ropie... tak miałem w 2.0 PD 1.9 PD... tak samo jest zresztą obecnie na CR :)

na Verwie dochodze do 215 licznikowo, na eco-diesel max 190 licznikowo.. ten sam odcinek, w te sama pogode, o mniej wiecej tej samej porze nocy...

nie wnikam czym sie roznia te paliwa, roznica jest ewidentna.. pytanie czy warta roznicy w cenie.. watpie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche chyba naciagane story :)...

W 80% niestety prawdziwe w dzisiejszych czasach. Dodatki uszlachetniające są ok, nie szkodzą (chociaż są badania, które świadczą o tym że dodatki 2 różnych producentów potrafią "znieść" swoje właściwości, a nawet pogorszyć jakość paliwa - uwaga dla tych, którzy tankują na różnych stacjach). Co do ON zasada jest prosta - znaleźć stację, która ma czysty ON bez biokomponentów, w Krk m.in. Arge na Powstańców Wielkopolskich z tego co pamiętam, ale dobrze poprosić na stacji o certyfikat i sprawdzić samemu. W instrukcji naszych B8 jest adnotacja - nie stosować paliw z dodatkiem FAME, grozi uszkodzeniem silnika - strona 223.

Stabilność oksydacyjna FAME - dr Andrzej Jarzębski

dla ciekawych artykuł - jak możecie się domyślać, w PL ma być taniej, a nie lepiej, więc antyutleniacze są kiepskiej jakości i w małych ilościach :(

W każdym razie powodzenia w rozwiązaniu problemu!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chociaż są badania, które świadczą o tym że dodatki 2 różnych producentów potrafią "znieść" swoje właściwości, a nawet pogorszyć jakość paliwa

Więc ciekawe czy coś takiego może mieć miejsce przy zalaniu Verwy ON + Millers Diesel EcoMax. Może zamiast polepszać paliwo tylko je psuje. Co do biokomponentów to niestety problemem jest to że praktycznie wszyscy biorą paliwo od jednego dostawcy z 5%(a tak naprawdę to kto wie czy i nie większą) zawartością bio. Więc niestety jesteśmy skazani na olej do frytek:wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...