milart Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Opublikowano 29 Listopada 2012 Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 245/40R18 97Y już do mnie jadą Mam nadzieję że spełnią oczekiwania. A co najważniejsze w przyszłym tygodniu korekta ECU:banan: No i mam nadzieję że kolega wrclaguna w miarę szybko wpadnie do stolicy z ledami na tył Myślę jeszcze o systemie zarządzania przestrzenią bagażnika ale to już po nowym roku...
gregski Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 Co poprawiasz? Caly czas sie czaje by zrobic u siebie...
milart Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Opublikowano 29 Listopada 2012 Remap dalej w Kreatorze Mocy. Wiedzą co robią więc nie mam nad czym się zastanawiać.
gregski Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 Racja, pisales, a co Ci nie pasowalo?
milart Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Opublikowano 29 Listopada 2012 Ogólnie chodzi o to, że chip był robiony przed IC i wydechem a teraz chciałbym żeby zrobili uwzględniając obecne parametry. Nie zakładam jakiejś drastycznej zmiany, podobno max to ok 340PS. Myślę, że fajnie i rozsądnie by było zestroić na ok 330PS. Coś a la S4 tylko z większym momentem.
milart Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 A więc bylem na korekcie i ............... I jest spoko jeżeli chodzi i niutony ale jest też coś niepokojącego jeżeli chodzi o PS-y. Wykres: http://i744.photobucket.com/albums/xx88/milart11/A4%20B8/ChipFAPOFFIntercoolerwydech.jpg Sprawdziliśmy szczelność dolotu i wszystko jest jak należy. Wymieniliśmy filtr powietrza bo obecny tak mi zabiło, że pierwszy pomiar pokazał 298PS:facepalm: Podejrzenie pada na paliwo(po ostatnim tankowaniu trochę więcej mi palił więc może po prostu było ch.....e), turbinę(możliwe że ta nie daje rady utrzymać mocy na górze) i kto wie czy nie przeczyszczę kolektora, przepływki i układu dolotowego(możliwe że już nazbierało się tam trochę tłustego syfu zmniejszającego średnicę przepływu powietrza). Teraz zatankowałem do pełna i zalałem Millers Diesel Ecomax. Zobaczymy co będzie za jakieś dwa miesiące. Mimo tego drobnego dylematu po nowym programie samochód jest inny. Jeszcze fajniej reaguje od dołu i super się wkręca. Mam wrażenie jak by silnik pracował jeszcze równiej i płynniej. Ogólnie jest wypas nawet mimo tych kilku dyzerterów...
peter22 Opublikowano 5 Grudnia 2012 Opublikowano 5 Grudnia 2012 a nie dało sie niutona pociągnąc bardzij płasko ??
milart Opublikowano 5 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2012 Robiliśmy kilka pomiarów przy różnych nastawach i ten wynik wydawał się najlepszy. Nie jest wykluczone, że obecny program będzie jeszcze modyfikowany. Zobaczę za jakieś dwa miesiące po pomiarze.
MarianekZg Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 http://i744.photobucket.com/albums/xx88/milart11/A4%20B8/ChipFAPOFFIntercoolerwydech.jpg piękniutki wykresik - podejrzewam, że aż chce się jeździć
milart Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2012 Przelot 99k ---------- Post dopisany at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany at 07:32 ---------- http://i744.photobucket.com/albums/xx88/milart11/A4%20B8/ChipFAPOFFIntercoolerwydech.jpg piękniutki wykresik - podejrzewam, że aż chce się jeździć Oj chce chce:decayed: Wrażenia z jazdy są super. Teraz zaczyna mnie korcić żeby sprawdzić v max. 250 jechałem w Niemczech świeżo po zakupie teraz nie dość że jest podrasowany to i ogranicznika nie ma. Letnie gumy już leżą i na to czekają a i zaczyna mi chodzić po głowie większe turbo. Chyba trza iść na terapię bo fura zrujnuje mi portfel i małżeństwo:wink:
mystic.pl Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Fachowcem nie jestem ale wg mnie ps'y słabo a nm za wysoki. Jak by wszystko było ok, to przy takim niutonie to z 360 psów powinno być ( nie mówię że u Ciebie w CAPA tak powinno być, bo to nierealne ze względu na CR, ale ogólnie nm względem ps ) Ciekawe co jest przyczyną bo jak na przeprowadzone mody to słabo wyszło nawet jak na mało rozwojowe CAPA. BTW milart, nie odbierz mnie źle, nie czepiam się, bo wiesz, że Ci mocno kibicuję, ale ewidentnie coś jest nie halo u ciebie albo słaba sztuka Ci się trafiła. Ciekawe jak niemiec dbał o auto zanim trafiło w twoje ręce.
ciasnyWiesiek Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Przelot 99k---------- Post dopisany at 13:41 ---------- Poprzedni post napisany at 07:32 ---------- http://i744.photobucket.com/albums/xx88/milart11/A4%20B8/ChipFAPOFFIntercoolerwydech.jpg piękniutki wykresik - podejrzewam, że aż chce się jeździć Oj chce chce:decayed: Wrażenia z jazdy są super. Teraz zaczyna mnie korcić żeby sprawdzić v max. 250 jechałem w Niemczech świeżo po zakupie teraz nie dość że jest podrasowany to i ogranicznika nie ma. Letnie gumy już leżą i na to czekają a i zaczyna mi chodzić po głowie większe turbo. Chyba trza iść na terapię bo fura zrujnuje mi portfel i małżeństwo:wink: ja czekam na moment zeby oznajmic zonie ze w budzecie na 2013 musimy uwzglednic felgi hehehehehe poza tym niezla motorówka :-D
milart Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2012 Fachowcem nie jestem ale wg mnie ps'y słabo a nm za wysoki. Jak by wszystko było ok, to przy takim niutonie to z 360 psów powinno być ( nie mówię że u Ciebie w CAPA tak powinno być, bo to nierealne ze względu na CR, ale ogólnie nm względem ps )Ciekawe co jest przyczyną bo jak na przeprowadzone mody to słabo wyszło nawet jak na mało rozwojowe CAPA. BTW milart, nie odbierz mnie źle, nie czepiam się, bo wiesz, że Ci mocno kibicuję, ale ewidentnie coś jest nie halo u ciebie albo słaba sztuka Ci się trafiła. Ciekawe jak niemiec dbał o auto zanim trafiło w twoje ręce. Niutony są ok. Miało być ok 650 ale skoro wyszło tyle to nie płaczę a wręcz przeciwnie. Z PS-ami faktycznie coś nie gra. Pierwsze co obstawiam to paliwo. Nie dość że po ostatnim tankowaniu więcej mi palił to jeszcze miałem dolany dodatek do czyszczenia wtrysków więc kto wie. Po nowym roku na pewno przeczyszczę cały dolot włącznie z kolektorem i wtedy zobaczymy. Szczelność sprawdzona i jest ok. Turbina wydaje się sprawna chociaż zauważyłem bardzo delikatny luz ale powiedzieli mi że podobno jest dopuszczalny. To się jeszcze akurat okaże.
gregski Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zakleic wtryski mozna jednym pechowym tankowaniem, takze nawet jak niemiec dbal to mozesz miec tam cos niehalo od niedawna.
milart Opublikowano 6 Grudnia 2012 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2012 Zakleic wtryski mozna jednym pechowym tankowaniem Jak skończę obecny bak to zmienię stację i się okaże. Jeżeli zawiniło paliwo to znaczy że już i ORLEN schodzi na psy.
mystic.pl Opublikowano 6 Grudnia 2012 Opublikowano 6 Grudnia 2012 Jeśli zalewałeś niedawno np STP do czyszczenia wtrysków bez wcześniejszej wymiany filtra paliwa, to to może być przyczyną, że został wypłukany syf z filtra i wszystko poszło na wtryski i CR. Najprościej i najszybciej w tej sytuacji to wymienić filtr i znowu zalej STP przy następnych 2 tankowaniach. A nie wywala ci błędu ciśnienia paliwa na szynie ? warto by było sprawdzić zawór na CR.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się