Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 Avant 3.0 TDI, ~320PS ~640NM - pierwsza strona po aktualizacji


milart

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli zalewałeś niedawno np STP do czyszczenia wtrysków bez wcześniejszej wymiany filtra paliwa, to to może być przyczyną, że został wypłukany syf z filtra i wszystko poszło na wtryski i CR. Najprościej i najszybciej w tej sytuacji to wymienić filtr i znowu zalej STP przy następnych 2 tankowaniach. A nie wywala ci błędu ciśnienia paliwa na szynie ? warto by było sprawdzić zawór na CR.

Żadnych błędów mi nie wywala. Co do filtra to zrobię tak jak piszesz, wymienię i jeszcze raz zaleję. Jakieś 1,5 miesiąca temu bez nowego programu było ponad 320PS. A tu po czyszczeniu i z nowym programem taki numer:facepalm:

---------- Post dopisany 07-12-2012 at 08:51 ---------- Poprzedni post napisany 06-12-2012 at 23:26 ----------

Orientujecie się gdzie jest filtr paliwa w tym silniku? Nie za bardzo mam czas jechać do warsztatu i jeżeli zabieg nie wymaga rozebrania 1/2 wozu i trwa cały dzień to wymieniłbym sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 TDI całe szczęście ma normalnie, jak otworzysz maskę to przy ścianie grodziowej po stronie pasażera masz filtr. Wymiana w ASO wpisana na 20 minut

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3.0 TDI całe szczęście ma normalnie, jak otworzysz maskę to przy ścianie grodziowej po stronie pasażera masz filtr. Wymiana w ASO wpisana na 20 minut

Super. Filtr już zamówiłem i powinienem mieć w poniedziałek. Kupiłem płukankę Liqui Moly Diesel Spulung i od razu ją zapodam. Człowiek niestety na błędach się uczy.

Panowie dzięki za podpowiedzi:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie filtr paliwa jest pod pasażerem......... Trzeba podnieść auto, odkręcić osłony podwozia, tam jest filtr i pompa paliwa... pod maską filtr był w B7 w B8 niestety nie jest tak fajnie ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w B8 niestety nie jest tak fajnie ;]

No właśnie sprawdzałem pod maską i nigdzie nie widziałem. Stąd było moje pytanie bo myślałem, że może jest pod filtrem powietrza czy jakoś tak. A czy możesz mi jeszcze podpowiedzieć który z przewodów pod maską bezpośrednio dostarcza paliwo do silnika? Kupiłem środek Liqui Moly Diesel Spulung i chciałbym przeczyścić wtryski podobnie jak koleś z poniższego filmiku a wygodniej będzie mi się podłączyć nad silnikiem niż pod samochodem.

Audi A3 PD TDI diesel purge PART 1 - YouTube

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby się do niego dostać musisz wymontować osłony aerodynamiczne płyty podłogowej po prawej stronie.

A20_10438.jpg

– Wykręcić nakrętki -1- i -2-.

– Przechylić uchwyt -3- w dół -strzałka-, odczepić i zdjąć z nadwozia.

A20_10439.jpg

– Postawić wannę ściekową pod filtr paliwa.

– Wymontować węże doprowadzania paliwa -1- i -4-.

– Odczepić przewód powrotnego obiegu paliwa -3- przy ogranicznikach -2-.

– Zdjąć filtr paliwa -5- z ogranicznikami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PDki to przetrwały a czy CRy dają rade?? Sprawdzał to ktoś czy jest sens taką magie odprawiać??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I chce ci sie to robic samemu nie lepiej oddsc auto na 30 min. do ASO czy jakiegos innego warsztatu ?

Jak by był pod maską to bym sam wymienił. Podnośnika nie mam a kanał w rodzinnych stronach więc niestety muszę jechać do warsztatu. Filtr mam więc to kwestia 15-20 minut.

Elementy zestawu do czyszczenia już sobie zamówiłem więc po wymianie filtra przeczyszczę wtryski i zobaczymy czy coś się zmieni.

---------- Post dopisany at 22:06 ---------- Poprzedni post napisany at 21:38 ----------

PDki to przetrwały a czy CRy dają rade?? Sprawdzał to ktoś czy jest sens taką magie odprawiać??

Ten magik pomaga sobie dodatkową pompą

Jak nie dam rady zrobić tego w ten sposób to wleję płukankę do baku i efekt będzie podobny tylko w dłuższym czasie:wink:

---------- Post dopisany 12-12-2012 at 22:22 ---------- Poprzedni post napisany 10-12-2012 at 22:06 ----------

Filtr paliwa wymieniony i zobaczymy co wyjdzie z czyszczenia. Co ile go mieniacie? Ciekawe czy u mnie wcześniej był mieniany czy prawie 100k na jednym jest przejechane:kwasny:?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie trzeba mieniać raz do roku przy wymianie oleju i przynajmniej będę spokojny.

---------- Post dopisany at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany at 11:49 ----------

Macie może dojście do systemu mocowania bagażu w dobrej cenie?

W aso sobie życzą:

- 2x 330 zł za szyny mocujące;

- 100 zł za komplet mocowań;

- docisk z siatką 300zł;

- docisk sztywny aluminiowy 765zł;

K...a masakra jakaś:facepalm: Prawie 2k!

---------- Post dopisany 17-12-2012 at 22:29 ---------- Poprzedni post napisany 13-12-2012 at 13:47 ----------

Kilka fotek z ostatniej wizyty w kreatorze:

http://i744.photobucket.com/albums/xx88/milart11/A4%20B8/DSC00095_zps04f9e974.jpg

http://i744.photobucket.com/albums/xx88/milart11/A4%20B8/DSC00099_zps58fc3e2a.jpg

http://i744.photobucket.com/albums/xx88/milart11/A4%20B8/DSC00097_zps01b46e3d.jpg

http://i744.photobucket.com/albums/xx88/milart11/A4%20B8/DSC00096_zps08fd1da0.jpg

Następne będą już z nowymi światłami:banan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...