Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B8] A4 B8 Avant 3.0 TDI, ~320PS ~640NM - pierwsza strona po aktualizacji


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam nadzieję że to jest to. Za jakiś tydzień zajadę do swojego mechanika i ten oceni czy jest ok czy jednak wymiana wtryskiwaczy mnie czeka. Trochę mi nie pasuje uszkodzenie wtrysków bo silnik pali bez problemu i równo pracuje. A ta super stacja diagnozująca wtryskiwacze (Warszawa Modlińska 181) to chyba banda naciągaczy. Za wtryskiwacz chciał ponad 1600zł (od nazistów można mieć poniżej lub za ok 1000zł a w ASO po znajomości z rabatem za ok 1100-1300) a zamiast wydruku z maszyny dostałem tabelkę wypełnioną długopisem. Do tego jeszcze chciał mnie naciągnąć za diagnozę tłumacząc się że "przez telefon to zawsze netto podaje". Głupio zrobiłem nie prowadząc samochodu od razu do zaufanego warsztatu. Zresztą jak mój mechanik powiedział badanie symulowane nie ma sensu bo powinno się je przeprowadzić w naturalnych warunkach pracy przy wstrząsach i całej otoczce funkcjonowania silnika. Właściwie ma to sens.

Opublikowano

Ładni naciągacze......

Opublikowano

A no ładni.. Myśleli że frajer się trafił to trochę urobią.

---------- Post dopisany 16-02-2013 at 08:56 ---------- Poprzedni post napisany 15-02-2013 at 17:16 ----------

Wczoraj w nocy jeździłem ponad godzinę po mieście i co mnie zdziwiło to to, że samochód przy nowym programie palił mi ok 9,5-10 l/100km a czasem i więcej(verwa + dodatek) a teraz na normalnej ropie przy dynamicznej jeździe cały czas średnie na fisie nie przekraczało 8,2. Może teraz faktycznie komputer przestał głupieć i samochód zaczął dostawać tyle paliwa co powinien.

Opublikowano

mozesz wrzucic jeszcze raz czasy wtyskow?

Opublikowano

Dzisiaj jeszcze go z godzinę przegonię i wtedy zrobię jeszcze raz pomiar.

Opublikowano

Miejmy nadzieje ,ze to paliwo jest wszystkiemu winne :wink:

Opublikowano

Wczorajszy pomiar:

15.25 us ZQC cyl. 1 Activation time 1st calibration pressure 268

-3.90 us ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure 269

5.60 us ZQC cyl. 3 Activation time 3rd calibration pressure 270

10.45 us ZQC cyl. 4 Activation time 1st calibration pressure 271

0.55 us ZQC cyl. 5 Activation time 1st calibration pressure 272

9.00 us ZQC cyl. 6 Activation time 1st calibration pressure 273

24.30 us ZQC cyl. 1 Activation time 2nd calibration pressure 274

15.05 us ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure 275

13.50 us ZQC cyl. 3 Activation time 2nd calibration pressure 276

23.45 us ZQC cyl. 4 Activation time 2nd calibration pressure 277

17.45 us ZQC cyl. 5 Activation time 2nd calibration pressure 278

12.40 us ZQC cyl. 6 Activation time 2nd calibration pressure 279

-3.05 us ZQC cyl. 1 Activation time 3rd calibration pressure 280

-6.00 us ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure 281

-10.50 us ZQC cyl. 3 Activation time 3rd calibration pressure 282

-4.00 us ZQC cyl. 4 Activation time 3rd calibration pressure 283

-4.75 us ZQC cyl. 5 Activation time 3rd calibration pressure 284

-11.60 us ZQC cyl. 6 Activation time 3rd calibration pressure 285

Wygląda to podobnie do poprzedniego

Opublikowano

No cic nie zrobisz wtryski chyba się kłaniaja.

Opublikowano

Chyba niestety tak. Zaprowadzę do mechanika to oceni. Taki urok nowoczesnego diesla:wallbash:

Opublikowano

wtryski 1,4 juz troche maja wysoka korekcje...

jak bede przy.kompie to odpisze na pw.

Opublikowano

A jeżeli okaże się, że faktycznie są uszkodzone wtryskiwacze to może by tak założyć te od 3.0 Bit? Ciekawe czy to by wymagało większych kombinacji czy raczej na zasadzie Plug&Play. Trzeba by się rozeznać w temacie. No i ciekawe czy cena nie zabije?

Opublikowano

inne cisnienie w railu maja te w BiTDI :)

Opublikowano

Z tego co czytam to chyba mają 2000bar. Trochę zawodów by pewnie było z dodatkową pompą i przerobieniem całego układu.

Opublikowano

rozumiem, ze masz seryjny intercooler u siebie? wiec proponuje zaczac o zmiany IC a potem dopiero wtryski :)

dodatkowa pompa paliwa i wtryski sie troszke roznia w BiTDI - glowica z reszta tez

Opublikowano

IC mam od 3.0 BiTDI

Opublikowano

a wiec jesli chodzi o wtryski z 3.0 BiTDI to nie beda pasowac. Sa troszke inne - maja 8 otworkow i sam wtrysk jest troszke dluzszy i o ile dobrze sobie przypominam - maja 7 czasow wtryskow. Jak juz wpominalem, BiTDI ma troszke inna glowice

Opublikowano

Rozwiałeś moje wątpliwości. Dzięki

Opublikowano

potwierdz sobie jeszcze, bo ja nie jestem wszechwiedzacy :)

Opublikowano

może by te od BiTdi jakoś weszły :)....... wartoby pokombinować bo potencjał napewno mają zacny ;) - zakodować się je da napewno tylko pytanie czy fizycznie by siadły w głowicy :)

Opublikowano
może by te od BiTdi jakoś weszły :)....... wartoby pokombinować bo potencjał napewno mają zacny ;) - zakodować się je da napewno tylko pytanie czy fizycznie by siadły w głowicy :)

Mój mechanik właśnie to sprawdza bo jeżeli się da to nie będę się zastanawiał:) Choć nadziei sobie specjalnie nie robię

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...