milart Opublikowano 15 Lutego 2013 Autor Opublikowano 15 Lutego 2013 Mam nadzieję że to jest to. Za jakiś tydzień zajadę do swojego mechanika i ten oceni czy jest ok czy jednak wymiana wtryskiwaczy mnie czeka. Trochę mi nie pasuje uszkodzenie wtrysków bo silnik pali bez problemu i równo pracuje. A ta super stacja diagnozująca wtryskiwacze (Warszawa Modlińska 181) to chyba banda naciągaczy. Za wtryskiwacz chciał ponad 1600zł (od nazistów można mieć poniżej lub za ok 1000zł a w ASO po znajomości z rabatem za ok 1100-1300) a zamiast wydruku z maszyny dostałem tabelkę wypełnioną długopisem. Do tego jeszcze chciał mnie naciągnąć za diagnozę tłumacząc się że "przez telefon to zawsze netto podaje". Głupio zrobiłem nie prowadząc samochodu od razu do zaufanego warsztatu. Zresztą jak mój mechanik powiedział badanie symulowane nie ma sensu bo powinno się je przeprowadzić w naturalnych warunkach pracy przy wstrząsach i całej otoczce funkcjonowania silnika. Właściwie ma to sens.
milart Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 A no ładni.. Myśleli że frajer się trafił to trochę urobią. ---------- Post dopisany 16-02-2013 at 08:56 ---------- Poprzedni post napisany 15-02-2013 at 17:16 ---------- Wczoraj w nocy jeździłem ponad godzinę po mieście i co mnie zdziwiło to to, że samochód przy nowym programie palił mi ok 9,5-10 l/100km a czasem i więcej(verwa + dodatek) a teraz na normalnej ropie przy dynamicznej jeździe cały czas średnie na fisie nie przekraczało 8,2. Może teraz faktycznie komputer przestał głupieć i samochód zaczął dostawać tyle paliwa co powinien.
_Gabriel_ Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 mozesz wrzucic jeszcze raz czasy wtyskow?
milart Opublikowano 16 Lutego 2013 Autor Opublikowano 16 Lutego 2013 Dzisiaj jeszcze go z godzinę przegonię i wtedy zrobię jeszcze raz pomiar.
wrclaguna Opublikowano 16 Lutego 2013 Opublikowano 16 Lutego 2013 Miejmy nadzieje ,ze to paliwo jest wszystkiemu winne
milart Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 Wczorajszy pomiar: 15.25 us ZQC cyl. 1 Activation time 1st calibration pressure 268 -3.90 us ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure 269 5.60 us ZQC cyl. 3 Activation time 3rd calibration pressure 270 10.45 us ZQC cyl. 4 Activation time 1st calibration pressure 271 0.55 us ZQC cyl. 5 Activation time 1st calibration pressure 272 9.00 us ZQC cyl. 6 Activation time 1st calibration pressure 273 24.30 us ZQC cyl. 1 Activation time 2nd calibration pressure 274 15.05 us ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure 275 13.50 us ZQC cyl. 3 Activation time 2nd calibration pressure 276 23.45 us ZQC cyl. 4 Activation time 2nd calibration pressure 277 17.45 us ZQC cyl. 5 Activation time 2nd calibration pressure 278 12.40 us ZQC cyl. 6 Activation time 2nd calibration pressure 279 -3.05 us ZQC cyl. 1 Activation time 3rd calibration pressure 280 -6.00 us ZQC cyl. 2 Activation time 2nd calibration pressure 281 -10.50 us ZQC cyl. 3 Activation time 3rd calibration pressure 282 -4.00 us ZQC cyl. 4 Activation time 3rd calibration pressure 283 -4.75 us ZQC cyl. 5 Activation time 3rd calibration pressure 284 -11.60 us ZQC cyl. 6 Activation time 3rd calibration pressure 285 Wygląda to podobnie do poprzedniego
turdzi Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 No cic nie zrobisz wtryski chyba się kłaniaja.
milart Opublikowano 17 Lutego 2013 Autor Opublikowano 17 Lutego 2013 Chyba niestety tak. Zaprowadzę do mechanika to oceni. Taki urok nowoczesnego diesla:wallbash:
_Gabriel_ Opublikowano 17 Lutego 2013 Opublikowano 17 Lutego 2013 wtryski 1,4 juz troche maja wysoka korekcje... jak bede przy.kompie to odpisze na pw.
milart Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Opublikowano 18 Lutego 2013 A jeżeli okaże się, że faktycznie są uszkodzone wtryskiwacze to może by tak założyć te od 3.0 Bit? Ciekawe czy to by wymagało większych kombinacji czy raczej na zasadzie Plug&Play. Trzeba by się rozeznać w temacie. No i ciekawe czy cena nie zabije?
_Gabriel_ Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 inne cisnienie w railu maja te w BiTDI
milart Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Opublikowano 18 Lutego 2013 Z tego co czytam to chyba mają 2000bar. Trochę zawodów by pewnie było z dodatkową pompą i przerobieniem całego układu.
_Gabriel_ Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 rozumiem, ze masz seryjny intercooler u siebie? wiec proponuje zaczac o zmiany IC a potem dopiero wtryski dodatkowa pompa paliwa i wtryski sie troszke roznia w BiTDI - glowica z reszta tez
_Gabriel_ Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 a wiec jesli chodzi o wtryski z 3.0 BiTDI to nie beda pasowac. Sa troszke inne - maja 8 otworkow i sam wtrysk jest troszke dluzszy i o ile dobrze sobie przypominam - maja 7 czasow wtryskow. Jak juz wpominalem, BiTDI ma troszke inna glowice
milart Opublikowano 18 Lutego 2013 Autor Opublikowano 18 Lutego 2013 Rozwiałeś moje wątpliwości. Dzięki
_Gabriel_ Opublikowano 18 Lutego 2013 Opublikowano 18 Lutego 2013 potwierdz sobie jeszcze, bo ja nie jestem wszechwiedzacy
Orzeł Opublikowano 19 Lutego 2013 Opublikowano 19 Lutego 2013 może by te od BiTdi jakoś weszły ....... wartoby pokombinować bo potencjał napewno mają zacny - zakodować się je da napewno tylko pytanie czy fizycznie by siadły w głowicy
milart Opublikowano 19 Lutego 2013 Autor Opublikowano 19 Lutego 2013 może by te od BiTdi jakoś weszły ....... wartoby pokombinować bo potencjał napewno mają zacny - zakodować się je da napewno tylko pytanie czy fizycznie by siadły w głowicy Mój mechanik właśnie to sprawdza bo jeżeli się da to nie będę się zastanawiał Choć nadziei sobie specjalnie nie robię
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się