tmaxx88 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Witam, tak jak w temacie coś zaczeło dziać sie dziwnego nigdy wcześniej nie miałem problemu żeby odpalić samochód.Teraz gdy po nocy przychodze muszę go kręcić ze 2 razy po 20-30 sekund...Później już po zgaszeniu i odpaleniu jest OK dzieje się tak tylko po dłuższym nocnym postoju.Co to może być za przyczyna miał może ktoś już takie objawy?
kkam Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 miałem podobnie, dodatkowo po odpaleniu biały dym. Oringi na pompkach do wymiany, po wymianie już 2 lata wszystko jest ok.
tmaxx88 Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Opublikowano 13 Lipca 2012 a może to być przyczyną wyższego spalania??Ja białego dymu niewidzę...
kkam Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 przyczyną wyższego spalania mogą być np lejące wtryski. oringi chyba nie beda miały dużego wplywu na spalanie
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 Poczytaj co napisałem tutaj : http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/wymiana-swiec-zarowych-239870/index2.html Jak go rano odpalasz to zaskakje na chwilkę ? Zrób próbę z poniesinym tyłem. Najpierw wyeliminuj nieszczelnośc pompy tandemowej, wymiana oringów to jóż poważniejsze grzebanie w motorze.
trawa1989 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 W A3 1.9tdi na pompie tez tak mialem i okazal sie kat wyprzedzenia zaplonu
piotrsob1 Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 W A3 1.9tdi na pompie tez tak mialem i okazal sie kat wyprzedzenia zaplonu Do tych objawów to kąta wyprzedzenia wtrysku, a nie zapłonu to bym nie mieszał .
dziadek Opublikowano 13 Lipca 2012 Opublikowano 13 Lipca 2012 to jest PD więc kąta wtrysku się nie rusza
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się