tmaxx88 0 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Witam, tak jak w temacie coś zaczeło dziać sie dziwnego nigdy wcześniej nie miałem problemu żeby odpalić samochód.Teraz gdy po nocy przychodze muszę go kręcić ze 2 razy po 20-30 sekund...Później już po zgaszeniu i odpaleniu jest OK dzieje się tak tylko po dłuższym nocnym postoju.Co to może być za przyczyna miał może ktoś już takie objawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 miałem podobnie, dodatkowo po odpaleniu biały dym. Oringi na pompkach do wymiany, po wymianie już 2 lata wszystko jest ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tmaxx88 0 Opublikowano 13 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 a może to być przyczyną wyższego spalania??Ja białego dymu niewidzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kkam 50 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 przyczyną wyższego spalania mogą być np lejące wtryski. oringi chyba nie beda miały dużego wplywu na spalanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Poczytaj co napisałem tutaj : http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/wymiana-swiec-zarowych-239870/index2.html Jak go rano odpalasz to zaskakje na chwilkę ? Zrób próbę z poniesinym tyłem. Najpierw wyeliminuj nieszczelnośc pompy tandemowej, wymiana oringów to jóż poważniejsze grzebanie w motorze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
trawa1989 0 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 W A3 1.9tdi na pompie tez tak mialem i okazal sie kat wyprzedzenia zaplonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 W A3 1.9tdi na pompie tez tak mialem i okazal sie kat wyprzedzenia zaplonu Do tych objawów to kąta wyprzedzenia wtrysku, a nie zapłonu to bym nie mieszał . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziadek 6 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 to jest PD więc kąta wtrysku się nie rusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 No trzeba by ruszyc program Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się