trepek Opublikowano 21 Marca 2013 Autor Opublikowano 21 Marca 2013 zrób foto podgrzewanych sprysków ;] Po Bukowinie :-) Dzisiaj z ciekawości poodchylałem sobie zaślepki gumowe spryskiwaczy od strony silnika, przy każdym spryskiwaczu szły dwa kabelki :-) W sumie zaintrygowało mnie dzisiaj to, że otwierając maskę, obok przewodu z płynem do spryskiwaczy szedł przewód elektryczny. A światełka nie mam w masce:wink: Patrzę pod jedną zaślepkę - dwa kabelki idą do spryskiwacza, patrzę pod drugą - też dwa kabelki. Teraz doszło do mnie, że dwa kabelki, które szły do zamka pasażera, to nie jest żaden element centralki tylko podgrzewanie :-)
kujawaPGN Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 będę musiał u siebie sprawdzić, ale raczey nie mam :/
przemciotorun Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 grzane wkladki to chyba norma, a co do spryskow to miec jak miec ale zeby dzialaly..... one dostaja zasilanie po zaplonie, i z zwiazku z plynem od spryskiwaczy czesto padaja te pastylki co grzeja, a blaszki wewnatrz sa w oplakanym stanie jezeli wogole sa....
kujawaPGN Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 nie przypominam sobie żebym mial jakies kabelki przy spryskach wiec pewnie nie mam
przemciotorun Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 nie patrz przy spryskach tylko jak stoisz przed samochodem z otwarta maska to czy z prawej strony przy zawiasie ida kabel i wezyk czy sam wezyk
kujawaPGN Opublikowano 21 Marca 2013 Opublikowano 21 Marca 2013 zaraz pójde do garażu specjalnie i sprawdze ---------- Post dopisany at 21:33 ---------- Poprzedni post napisany at 20:46 ---------- nie mam żadnych kabli tam więc d*pa
trepek Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Opublikowano 26 Marca 2013 Wymieniłem dzisiaj u siebie dwie osłony przegubów zewnętrznych. Osłony marki Lobro. Stare osłony miały prawo się zniszczyć, wszak 18'letnie były:wink: Przeguby dalej są ori. Popatrzałem jeszcze dzisiaj po przednim zawieszeniu i kilka elementów dalej jest fabrycznych (albo ktoś włożył TRW ze znakami VW). Jak się zrobi cieplej to sprzęgło będę chciał wymienić, ciekawe czy też będzie jeszcze ori:decayed:
McCoob Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Trepek od jakiego auta kupiłeś te heble 288 na przód? Bo moja suczka po wymianie wtrysków i programie ma problemy z zatrzymywaniem się
trepek Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 Hmm... Od b5, chyba 2.4 benzyna. Ale takie same heble ponoć były w 1.9 TDI AFN w Avancie.
McCoob Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 I jakie kupujesz do tego tarcze i klocki? ATE? Jak patrzyłem na allegro to 500 zł trzeba dać, masz coś taniej?
Murdzi Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Ja mam tarcze 288 w AFN automat z 98 roku. Mechanik, który mi je zmieniał twierdził, że automaty zawsze miały mocniejsze heble. Prawda to?
trepek Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Opublikowano 27 Marca 2013 I jakie kupujesz do tego tarcze i klocki? ATE? Jak patrzyłem na allegro to 500 zł trzeba dać, masz coś taniej? Ostatnio chyba widziałem za 400zł komplet. @Murdzi Wiem, że automaty niektóre miały pompy 11mm, co do hamulcy to nie mam pojęcia ale w sumie jakby takie hamulce były w serii w 1998r to nie zdziwiłbym się, te moje to nieporozumienie, kiedyś mi ich brakło, jak wracałem z Bukowiny.
Wajsik86 Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Prawda to,automat zazwyczaj ma większe tarcze:wink:
Murdzi Opublikowano 27 Marca 2013 Opublikowano 27 Marca 2013 Masz może jakieś dokładniejsze info o tych pompach? Po czym poznać bez rozbierania, że jest 11mm?
trepek Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2013 Masz może jakieś dokładniejsze info o tych pompach? Po czym poznać bez rozbierania, że jest 11mm? Po numerze pompy:decayed: 0 460 414 987 ---------- Post dopisany 09-04-2013 at 14:44 ---------- Poprzedni post napisany 27-03-2013 at 22:14 ---------- Powoli zbliża się wymiana oleju. Zastanawiam się co zakupić. Myślę nad jakimś LM. Synthoil High Tech 5W-40 5L ---------- Post dopisany 22-04-2013 at 23:09 ---------- Poprzedni post napisany 09-04-2013 at 14:44 ---------- Jako, że jestem po operacji i muszę w domu siedzieć to z nudów wyjąłem skrzynię w celu wymiany uszczelnień i oceny wizualnej sprzęgła a tam... orginał jeszcze siedzi w bardzo dobrym stanie ;-) Jutro zdjęcia.
sokal Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Jako, że jestem po operacji i muszę w domu siedzieć to z nudów wyjąłem skrzynię Rozyebałeś mnie na łopatki tym tekstem
trepek Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Zdjęcia sprzęgła i skrzyni: Co prawda na docisku są przebarwienia ale zgodnie z tym co podaje producent, zmierzone zużycie szczeliniomierzem mieści się w dopuszczalnej normie a przebrawienia nie mają fioletowego koloru świadczącego o przegrzaniu. Nieźle jak na 18'latka:wink: Jedynie łożysko oporowe wymieniam bo jak sprzęgło się wciśnie to coś tam delikatnie zaczyna szumieć i słychać jakieś cykanie.
przemciotorun Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 ja w zeszlym roku wymienilem kompletne przeglo u siebie, wszystko w identycznym stanie jak u Ciebie i identyczny objaw z cykniem
trepek Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Opublikowano 1 Maja 2013 Wolę zainwestować w reanimację hamulcy jak narazie :-) I chyba odkryłem co jest przyczyną bicia i szarpania jak się samochód rozgrzeje. Przy demontażu skrzyni widziałem, że jedna manżeta przegubu wewnętrznego jest zassana do srodka i zrobił się w niej jeden otworek. Podmienie przegub wewnętrzny, dam nowy smar i zobaczymy czy dalej będzie występowała ta anomalia. Jak będzie to pewnie przyczyna tkwi gdzieś w wtryskiwaczach. ---------- Post dopisany 01-05-2013 at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany 23-04-2013 at 17:16 ---------- Żeby nie było, że w moim temacie nic się nie dzieje :-) Oprócz wyjęcia skrzyni, wymiany łożyska oporowego i wszystkich uszczelek, jakie byly po drodze (wału, wałka skrzyni, cięgna zmiany biegów, uszczelek wydechu) wymieniłem dwie manszety przegubów zewnętrznych oraz jedną manszętę przegubu wewnętrznego. Taka ciekawostka: przeguby wewnętrzne w audi 80 b4 TDI i A4 B5 TDI mają ten sam numer a środki są inne :-) Popatrzcie na zdjęcia: Po lewej B5, po prawej B4. Aktualnie założyłem przegub od B4 bo jedno łożysko w przegubie z B5 zaczęło mówić papa (charakterystyczny przeskakujący ruch podczas obracania w palcach). Już skompletowałem wszystkie elementy do swapu hamulcy przednich: Tarcze ATE, klocki TRW, jeszcze czekam na dwa zestawy naprawcze do zacisków ATE 57 i można przystępowac do roboty. A tutaj taki mały prezencik: Brat mojej dziewczyny rozbiera na części tylko francuskie auta. Przechadzając się ostatnio wśród różnych elementów francuskiej produkcji mojej oko przykuł uwagę pewien znajomy kształt plastiku. Nikt nie wie skąd w francuskim aucie wzięła się osłona skrzyni biegów z audi b5 1.9 TDI w stanie wręcz jak nówka. Dostałem ją za darmo pod warunkiem, że brat dziewczyny napije się niedługo ze mną na Naszym weselu. No więc Panie i Panowie, psujcie swoje pompy i przyjeżdżajcie do mnie bo na pierścionek potrzebuję
radimm Opublikowano 1 Maja 2013 Opublikowano 1 Maja 2013 Wolę zainwestować w reanimację hamulcy jak narazie :-)I chyba odkryłem co jest przyczyną bicia i szarpania jak się samochód rozgrzeje. Przy demontażu skrzyni widziałem, że jedna manżeta przegubu wewnętrznego jest zassana do srodka i zrobił się w niej jeden otworek. Podmienie przegub wewnętrzny, dam nowy smar i zobaczymy czy dalej będzie występowała ta anomalia. Jak będzie to pewnie przyczyna tkwi gdzieś w wtryskiwaczach. ---------- Post dopisany 01-05-2013 at 19:43 ---------- Poprzedni post napisany 23-04-2013 at 17:16 ---------- Żeby nie było, że w moim temacie nic się nie dzieje :-) Oprócz wyjęcia skrzyni, wymiany łożyska oporowego i wszystkich uszczelek, jakie byly po drodze (wału, wałka skrzyni, cięgna zmiany biegów, uszczelek wydechu) wymieniłem dwie manszety przegubów zewnętrznych oraz jedną manszętę przegubu wewnętrznego. Taka ciekawostka: przeguby wewnętrzne w audi 80 b4 TDI i A4 B5 TDI mają ten sam numer a środki są inne :-) Popatrzcie na zdjęcia: http://images46.fotosik.pl/2042/0221fa4442f3b0d7m.jpg http://images49.fotosik.pl/1886/ea3a72640b8481cem.jpg http://images38.fotosik.pl/2034/f98bb84e28367203m.jpg Po lewej B5, po prawej B4. Aktualnie założyłem przegub od B4 bo jedno łożysko w przegubie z B5 zaczęło mówić papa (charakterystyczny przeskakujący ruch podczas obracania w palcach). Już skompletowałem wszystkie elementy do swapu hamulcy przednich: http://images48.fotosik.pl/683/5041c3eccbb85c32m.jpg Tarcze ATE, klocki TRW, jeszcze czekam na dwa zestawy naprawcze do zacisków ATE 57 i można przystępowac do roboty. A tutaj taki mały prezencik: http://images43.fotosik.pl/1822/05518fce7a5f10c1m.jpg http://images46.fotosik.pl/2042/6bb604018fee73ebm.jpg Brat mojej dziewczyny rozbiera na części tylko francuskie auta. Przechadzając się ostatnio wśród różnych elementów francuskiej produkcji mojej oko przykuł uwagę pewien znajomy kształt plastiku. Nikt nie wie skąd w francuskim aucie wzięła się osłona skrzyni biegów z audi b5 1.9 TDI w stanie wręcz jak nówka. Dostałem ją za darmo pod warunkiem, że brat dziewczyny napije się niedługo ze mną na Naszym weselu. No więc Panie i Panowie, psujcie swoje pompy i przyjeżdżajcie do mnie bo na pierścionek potrzebuję Ty wiesz że ja za niedługo będę u Ciebie
Rekomendowane odpowiedzi