tucholm Opublikowano 17 Lipca 2012 Opublikowano 17 Lipca 2012 Witam, miałem problem że nie wyłączał się ECON nabiłem klimatyzacje, ECON się wyłącza a klima nie chłodzi:( napięcie dochodzące na sprężarkę to +9V ktoś ma pomysł co może być?? POZDRAWIAM Marcin
Talib13 Opublikowano 18 Lipca 2012 Opublikowano 18 Lipca 2012 Sprawdź sprzęgło na sprężarce było troszkę o tym http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-b7-132/b6-1-9-tdi-naprawa-wymiana-zrywnego-sprz-g-kompresora-klimatyzacji-181920/ sprawdź jaki typ masz tego sprzęgła bo występowały chyba dwa rodzaje poza tym w AWX masz kompresor na oddzielnym pasku a w AVF na jedynym razem z resztą osprzętu ale mierzyłeś napięcie więc pewnie wiesz co i jak:wink:. A jak będzie urwane sprzęgło to bynajmniej w moim przypadku mogłem pokręcić piastą sprężarki bez ściągania paska (mam AWX i inny rodzaj sprzęgła niż w powyższym wątku, jednolite sprzęgło o coś takiego Sprzęgło kompletne sprężarki AC-06DN001 DENSO - ACAUTO- Sprężarki, kompresory do klimatyzacji samochodowej ) no i sprawdź koniecznie dlaczego sprzęgło się zerwało (jeśli to jest przyczyną) może sprężarka uległa zatarciu:thumbdown:. Nie zaszkodzi jeszcze zapiąć Vag-a może to nie usterka mechaniczna sprzęgła.
tucholm Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 Dziś podłączyłem komputer i wyszło czujnik wysokiego ciśnienia czy jakoś tak ---------- Post dopisany 25-07-2012 at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany 19-07-2012 at 13:46 ---------- dzis polskivag podłączyłem i mam takie błędy 735 Czujnik położenia klapy recyrkulacji V113-G143 przekroczona wartość adaptacji 1232 Nie znany kod błędu przerwa lub zwarcie do plusa 1232 - Zawór regulacji kompresora klimatyzacji N280 gdzie ten zawór jest ?
kadiA4 Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Mi wywala błąd 819 Nie znany kod błędu przerwa lub zwarcie do plusa Dodam że nie mogę go usunąć klime mam pustą byłem u szpeca wpuścił cos do niej ale nie zaskoczyła. już rok jeżdzę bez czynnika i jakie mogą być tego konsekwencje mam AVF
bobikos Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Dziś podłączyłem komputer i wyszło czujnik wysokiego ciśnienia czy jakoś tak ---------- Post dopisany 25-07-2012 at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany 19-07-2012 at 13:46 ---------- dzis polskivag podłączyłem i mam takie błędy 735 Czujnik położenia klapy recyrkulacji V113-G143 przekroczona wartość adaptacji 1232 Nie znany kod błędu przerwa lub zwarcie do plusa 1232 - Zawór regulacji kompresora klimatyzacji N280 gdzie ten zawór jest ? Zawór jest w sprężarce, jeśli mierzyłeś napięcie na kostce i to prawdopodobnie ją odłączałeś i stąd wyskoczyły błędy. Czy po skasowaniu powróciły? Jeśli nie to ja obstawiałbym zerwane sprzęgło na sprężarce. Poszukaj, były wątki o tym. Błąd kalpy recyrkulacji nie ma znaczenia dla klimy. ---------- Post dopisany at 12:16 ---------- Poprzedni post napisany at 12:12 ---------- Mi wywala błąd 819 Nie znany kod błęduprzerwa lub zwarcie do plusa Dodam że nie mogę go usunąć klime mam pustą byłem u szpeca wpuścił cos do niej ale nie zaskoczyła. już rok jeżdzę bez czynnika i jakie mogą być tego konsekwencje mam AVF Błąd 819 mówi o czujniku wysokiego ciśnienia G65. Rozumiem że świeci się się cały czas ECON? Do sprawdzenia bezpiecznik nr 6 (o ile dobrze pamiętam), jeśli to nie bezpiecznik to prawdopodobnie trzeba wymienić czujnik. Ten problem też był poruszany, poszukaj.
robertforum Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Witam. Mam identyczny problem. Vag nie pokazuje zadnych błedów, sprzęgło nie jest zerwane. Czyli niby wszystko w porządku a nie działa. Czy to jest problem zaciętego zaworu regulacji kompresora ? Dzięki
bobikos Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 możesz to sprawdzić w kanale 01 w MB, masz tam wskazania wysterowania zaworu w sprężarce i informację z czujnika ciśnienia. Może po prostu masz bardzo mało czynnika?
robertforum Opublikowano 31 Lipca 2012 Opublikowano 31 Lipca 2012 Dzięki sprawdzę to. Czynnik jest na pewno, też myślałem, ze jest mało, ale okazało się (przy nabijaniu) ze czynnik jest, w odpowiedniej ilości. Klimatyzacja przestała działać z dnia na dzień, nie była to powolna agonia. Macie jeszcze jakieś inne pomysły na taką usterkę? Zna ktoś symbol tego zaworu A4 b6 2001r AWX. Dziękuje.
kadiA4 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Opublikowano 1 Sierpnia 2012 Sprawdziłem i faktycznie bezpiecznik przepalony. błąd już nie powraca ECON zgasł teraz jechac pozostało do szpeca i może zaskoczy ta klima
Piotrek81 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Witam,dolacze sie do tematu,u mnie zas wentylator klimy nie wlacza sie na postoju, tylko wtedy jak rusze albo przygazuje z 2razy,za kazdym razem mam to samo.Nie mam czym sprawdzic zeby pokazalo moze jakis blad,moze ktorys z kolegow mial podobny probem...Z gory dzieki za pomoc
robertforum Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Proszę o pomoc bo juz sie pogubiłem, W moim kompresorze kreci się wszystko oprócz śruby która mocuje dekiel (ten czarny nakładany na front koła kompresora). Sprzęgło jest zerwane czy nie? Dzięki
bobikos Opublikowano 6 Sierpnia 2012 Opublikowano 6 Sierpnia 2012 http://a4-klub.pl/klimatyzacja-98/all-b6-wymiana-sprzegla-zrywnego-samozrywalnego-kompresora-klimatyzacji-67776/ Przejrzyj ten temat, wygląda na to że musisz wymienić sprzęgło klimy
piwoszek28 Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 Jeśli wiatrak się nie włącza to też może być uszkodzony zawór ?jak się go wymienia ?Chodzio taki ZAWÓR KOMPRESORA SPRĘŻARKI DENSO 7SEU16C / 6SEU12C
kamdab Opublikowano 16 Września 2019 Opublikowano 16 Września 2019 Witojcie forumowicze. Widzę że problem nie rozwiązany. Mam podobny problem. Audi a4 B7 wszystko nabite, czujnik ciśnienia sprawdzony(podmieniany), zawór regulacji wyciągnięty sprawdzany na krótko(przesuwa się w graniczne położenia), sprzęgło niezerwane(wszytko się wspólnie obraca), komp nie pokazuje żadnych błędów. Wręcz parametry wysterowania w normie, oprócz parametru ciśnienia które po uruchomieniu klimatronika nie zmienia wartości (stale pokazuje 5bar). Oczywiście ECON gaśnie co oznacza że parametry są w normie lecz kompresor nie wytwarza ciśnienia.... Na dyszy rozprężnej czysto bez opiłków, założona nowa, w starym osuszaczu też bez tragedii, też założony nowy. Zamówiłem nowy zawór regulujący i w przeciągu tygodnia będzie założony. Załączam fotkę starego(obecnego) i screena nowego który założę. Oraz załączam zdjęcie plakietki kompresora.
Dakanyky Opublikowano 24 Czerwca 2020 Opublikowano 24 Czerwca 2020 Witam czy po wymianie tego zaworu bedzie trzeba od nowa nabijac czynnik??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się