Kowi87 Opublikowano 21 Lipca 2012 Opublikowano 21 Lipca 2012 zrób statyczne logi i wszystko sie wyjasni:wink: ustawienie kąta wtrysju i dawki to 20min w wolnym tempie
luki_kali Opublikowano 21 Lipca 2012 Autor Opublikowano 21 Lipca 2012 zrób statyczne logi i wszystko sie wyjasni:wink: ustawienie kąta wtrysju i dawki to 20min w wolnym tempie logi będą jutro, Kowi87 pomożesz ustawić ?
Kowi87 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Ustawienie kata wtrysku robisz poruszajac minimalnie pompą wtryskową, aż na vagu będą odpowienie wartosci, jak dobrze pamietam ok 58jednostek, a dawka ok 4mg
Pretor Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Kąt wtrysku od 049 do 054. Uważam że nawet jak ustawisz kąt wtrysku to dymienie nie zniknie. Nie raz ktoś ma kąt wtrysku np 025 lub nawet 070 i jakoś nikt nie miał problemów z dymieniem na niebiesko. Sam jak kiedyś miałem B5 AFN po kupnie sprawdziłem i był 033 i nic nie dymiło. Jak ustawiłem na 051 nic się nie zmieniło, ale wolałem mieć tak jak powinno być.
Kowi87 Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Kąt wtrysku od 049 do 054. Uważam że nawet jak ustawisz kąt wtrysku to dymienie nie zniknie. Nie raz ktoś ma kąt wtrysku np 025 lub nawet 070 i jakoś nikt nie miał problemów z dymieniem na niebiesko. Sam jak kiedyś miałem B5 AFN po kupnie sprawdziłem i był 033 i nic nie dymiło. Jak ustawiłem na 051 nic się nie zmieniło, ale wolałem mieć tak jak powinno być. też tak sadze, że kąt tu nie ma nic do dymienia:wink:
grzegorzmen Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 statyczny kont niema nic do tego tylko kont dynamiczny czy nadąża za zadanym
luki_kali Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Opublikowano 23 Lipca 2012 oto komplet logów, niech ktoś pomoże dymi dalej na BS nie dało się zrobić 011 wyskakiwał ERROR, nie wiem o co chodziło-brak połączenia? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
Pretor Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 BS 011 nie zrobisz bo ECU z Twojego rocznika nie ma takiej funkcji.
vauxhall95 Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 faktem jest ze przeplywka jest smieciem,a turbo sie pozno budzi-dodam ze jak sie pozno budzi turbo to czesto lubi pluc olejem.Taka przypadlosc tych z awx.
grzegorzmen Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 przepływkę spróbuj wyczyścić , termostat do wymiany, Statyczny do korekty , turbina nie pompuje jak trzeba -późno wstaje i słabo dmucha spróbuj jeszcze zrobić loga z podciągniętą gruszką do góry do 3 tys. obr. jak nie urośnie doładowanie to trzeba szukać nowej suszarki ---------- Post dopisany at 10:28 ---------- Poprzedni post napisany at 10:24 ---------- Statyczny do poprawy , przepływkę możesz spróbować wyczyścić , przy okazji kiedy był zmieniany filtr powietrza, termostat nie trzyma, sprężarka słabo dmucha -późno wstaje. Zrób jeszcze loga z podciągniętą gruszką do 3tys obr. Jak doładowanie nie urośnie , to trzeba szukać nowej suszarki ---------- Post dopisany at 10:29 ---------- Poprzedni post napisany at 10:28 ---------- Statyczny do poprawy , przepływkę możesz spróbować wyczyścić , przy okazji kiedy był zmieniany filtr powietrza, termostat nie trzyma, sprężarka słabo dmucha -późno wstaje. Zrób jeszcze loga z podciągniętą gruszką do 3tys obr. Jak doładowanie nie urośnie , to trzeba szukać nowej suszarki
luki_kali Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 [/color]Statyczny do poprawy , przepływkę możesz spróbować wyczyścić , przy okazji kiedy był zmieniany filtr powietrza, termostat nie trzyma, sprężarka słabo dmucha -późno wstaje. Zrób jeszcze loga z podciągniętą gruszką do 3tys obr. Jak doładowanie nie urośnie , to trzeba szukać nowej suszarki jak poprawić statyczny? czym wyczyścić przepływkę? filtr wymieniany 7 tyś temu, jaki termostat kupić?,(przy jakiej temperaturze ma się otwierać) którego loga i jak z podciągniętą gruszką do 3 tyś, mam rozumieć że mam trzymać gaz na 3 tyś i zrobić loga, nie na wolnych obrotach,tak? jestem laikiem w logach, to moje 2 logi, pierwsze były przed wymianą turbiny i nie bardzo kumam turbo jest po regeneracji więc jak wyjdzie że doładowanie nie urośnie to oddaję i szukam nowego-regenerowanego, ma ktoś jakieś namiary na DOBRYCH gości co regenerują turba w woj.śląskim, tylko dobrze, nie chce mieć kolejnego co jest słabe;
Pretor Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Statyczny czyli jak już pisałem trzeba troszkę przekręcić pompą wtryskową aby uzyskać w BS 000 ok 049-054. Przepływkę możesz wyczyścić sprejem do czyszczenia styków elektrycznych. Musisz odkleić jedną siateczkę przed przepływką (najlepiej od strony filtra powietrza) i intensywnie spryskać przepływkę. W żadnym wypadku nie czyść tego ręcznie jakąś szmatką itp bo możesz ją uszkodzić. Termostat kup w ASO jeśli chcesz mieć na długo spokój. Jeśli nikt nic nie kombinował przy sztandze to ja bym się nią nie bawił, ale jak chcesz to możesz popuścić z góry nakrętkę (kontrę) i skrócić o np. dwa obroty, Po skróceniu sztangi zrób normalnie log dynamiczny MB 011.
luki_kali Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 turbo sie pozno budzi-dodam ze jak sie pozno budzi turbo to czesto lubi pluc olejem.Taka przypadlosc tych z awx. czy regulacja sztangi pomoże i czy tak jak napisał Pretor Jeśli nikt nic nie kombinował przy sztandze to ja bym się nią nie bawił' date=' ale jak chcesz to możesz popuścić z góry nakrętkę (kontrę) i skrócić o np. dwa obroty, Po skróceniu sztangi zrób normalnie log dynamiczny MB 011[/quote'] skrócenie o dwa obroty będzie trafne ? którego loga i jak z podciągniętą gruszką do 3 tyś' date=' mam rozumieć że mam trzymać gaz na 3 tyś i zrobić loga, nie na wolnych obrotach,tak?[/quote']ponawiam pytanie?
ciahciah Opublikowano 28 Lipca 2012 Opublikowano 28 Lipca 2012 odkręć dwie śrubki pod gruszą które ją trzymają, podciągnij cała gruszkę max do góry, zablokuj czymś w tej pozycji i zrób loga dynamicznego 011 od 1000obr do 2500obr, następnie zamontuj z powrotem gruszkę i podepnij wężyk do niej który wchodził na N75, bezpośrednio daj podciśnienie na gruszkę omijając całkiem N75 i zrób drugiego loga tak samo jak pierwszego, są 3 możliwości, nieszczelny układ, wadliwy N75 i źle ustawiona sztanga, sztangi nie wolno ruszać do puki nie sprawdzi się dwóch pierwszych możliwości
luki_kali Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 2 Sierpnia 2012 to log z podpiętym ciśnieniem na gruszce LOG z podpiętym bezpośrednio podciśnieniem loga z podciągniętą gruszką nie dałem rady zrobić, brak dojścia do drugiej śrubki i trzeba trochę odkręcić kolektory ssący i wydechowy jak wygląda z podpiętym podciśnieniem?
ciahciah Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 mówiłem do 2500obr a nie 3000.. turbo ospale wstaje, może z winy małej dawki lub egr nieszczelnego, kup sobie 1,5m wężyka takiego by podpiąć się bezpośrednio od grodzi do N75 i gruszki, kup najtańszy jaki będzie, sztywny nie silikonowy, i zrób loga 011 z bezpośrednio podłączonym nowym wężykiem grodz-N75 i drugiego grodź-gruszka ale tego do 2500obr
luki_kali Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 mówiłem do 2500obr a nie 3000.. turbo ospale wstaje, może z winy małej dawki lub egr nieszczelnego, kup sobie 1,5m wężyka takiego by podpiąć się bezpośrednio od grodzi do N75 i gruszki, kup najtańszy jaki będzie, sztywny nie silikonowy, i zrób loga 011 z bezpośrednio podłączonym nowym wężykiem grodz-N75 i drugiego grodź-gruszka ale tego do 2500obr egr mam zaślepiony, zaznaczę że wężyki wszystkie są wymienione na gumowe Gates w oplocie sznurkowym mam rozumieć że mam ominąć trójnik na filtr powietrza i jeszcze jakiś mały ala filterek i oraz trójnik na dużą bańkę(nie wiem jak to nazwać, rozdzielone jest zaraz przed n75)i podłączyć prosto do n75 i zrobić pierwszego loga do 4200 obr, potem drugiego bezpośrednio do gruszki i do 2500 obr, w którym miejscu przy grodzi się wpiąć?
ciahciah Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 koło zbiorniczka z płynem hamulcowym w przegrodę wchodzi czarna plastikowa rurka, wchodzi tam też wężyk taki jak masz przy N75, zdejmujesz wężyk i wpinasz się kupionym wężykiem bezpośrednio koło czarnej plastikowej rurki, drugi koniec na gruszkę i log 1000-2500obr, drugi log już do 4000obr po podłączeniu wężyka bezpośrednio z N75, podajesz podciśnienie bezpośrednio na N75, nowe wężyki nie są za długie? wchodziły bardzo ciężko? trójnik przy filtrze powietrze, czarno-biały zaworek zwrotny i czarna kulka(akumulator podciśnienia) to wszytko omijasz
luki_kali Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2012 nowe wężyki nie są za długie? wchodziły bardzo ciężko? nowe wężyki były docinane na miarę po ściągnięciu starych + 5mm (nie wiem czemu + 5mm, ale gdzieś to wyczytałem) 3mm wężyki wchodziły bardzo ciasno a 6mm (bo takie tylko mieli w sklepie, wiem powinny być 5mm) mają opaski zaciskowe tzw: cybanty drugi log już do 4000obr po podłączeniu wężyka bezpośrednio z N75, podajesz podciśnienie bezpośrednio na N75 nie kumam ?????? po podłączeniu nowego wężyka z grodzi z N75
ciahciah Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 tak, połączenie grodz-N75 i standardowe połączenie N75-gruszka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się