DeHa Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Witam To jest mój pierwszy post. Od niedawna posiadam B6 AVF i chciałbym sprawdzić czy wszystko ok. Logi zrobiłem wg opisanej procedury. 000: 000BS: 001: 003: 003BS: 004: 004BS: 007: 013: 018: Dzięki i pozdrawiam Daniel
Jarol Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Wygląda wszystko na OK zrób jeszcze logi kanału 8, 10 i 11 dynamicznie. Auto ma raczej mały przebieg bo ma niewielkie korekcje.
DeHa Opublikowano 21 Maja 2008 Autor Opublikowano 21 Maja 2008 dzięki logi dynamiczne zrobię później auto ma 40tys przebiegu
grzanek85 Opublikowano 21 Maja 2008 Opublikowano 21 Maja 2008 Zrób logi dynamiczne będzie coś więcej, a co sądzicie o kącie synchronizacji?? nie za duży??
DeHa Opublikowano 22 Maja 2008 Autor Opublikowano 22 Maja 2008 co oznacza ten kąt synchronizacji? i czy jest za duży?
DareQ Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Kat synchronizacji jest OK. Zrob jeszcze logi dynamiczne (grupe 4 rowniez)
mcm Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Wygląda wszystko na OK zrób jeszcze logi kanału 8, 10 i 11 dynamicznie. Auto ma raczej mały przebieg bo ma niewielkie korekcje. moja ma podobne korekcje a ma 230 tyś najechane
Jarol Opublikowano 22 Maja 2008 Opublikowano 22 Maja 2008 Wygląda wszystko na OK zrób jeszcze logi kanału 8, 10 i 11 dynamicznie. Auto ma raczej mały przebieg bo ma niewielkie korekcje. moja ma podobne korekcje a ma 230 tyś najechane Ty masz inny silnik na pompie VP37 a po za tym zmieniałeś wtryski na nowe 216 więc korekcje będą małe.
lukaszr Opublikowano 25 Maja 2008 Opublikowano 25 Maja 2008 Do niczego bym się nie przyczepił oprócz temperatury płynu. Rozgrzej dobrze auto jak będziesz robił te logi, których nie zrobiłeś (powyżej w postach masz co i jak). Jakby co to tutaj masz dokładny opis: http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/tdi_diagnostyka_aktualizacja_13_x_2007-t18478.0.html
baskecior Opublikowano 25 Maja 2008 Opublikowano 25 Maja 2008 Wygląda wszystko na OK zrób jeszcze logi kanału 8, 10 i 11 dynamicznie. Auto ma raczej mały przebieg bo ma niewielkie korekcje. moja ma podobne korekcje a ma 230 tyś najechane PD ma zawsze nieco wyższe korekcje, poza tym nie masz się czym chwalić, bo ja mam niższe wskaźniki w 013 a mój motor ma 308 kkm
miro_x Opublikowano 25 Maja 2008 Opublikowano 25 Maja 2008 Jednakże korekcje nie są wyznacznikiem przebiegu. U mnie ponad 200tyś a korekcje lepsze jak u kolegi. Logi maj podobne wartości jak u mnie. Jeszcze dynamiczne zrób. Aha jeśli grzałeś wcześniej auto to sprawdz termostat bo coś niską masz temp.
spanky Opublikowano 26 Maja 2008 Opublikowano 26 Maja 2008 logi statyczne sa OK ... a korekcje i przebieg .... [kiedys myslalem ze to jakis wyznacznik] ale teraz uwazam ze mozna sobie sobie w majtki wlozyc ....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się