NikoA4 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 swirowal,to znaczy jak wylaczylem zaplon to zostal dalej na 90 stopni,a czsami dochodzil do 130stopni. po ponownym wlaczeniu i wyloczeniu spadl na 70 stopni i tak kilka razy.a ostatnio dziala normalnie,temperatura dochodzi do 90 i po wylaczeniu zaplonu wskazowka opada do zera.Ale moze byc ze na blacie temperatura dochodzi do 90 stopni ,bo wskaznik sie blokuje.
Fr0styyy. Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Może coś takiego miałeś? 2.mp4 - YouTube 32.m4v - YouTube U mnie pomogło wyjęcie licznika, rozbebeszenie tego mechanizmu od pokazywania temperatury i ponowne złożenie... Ale ostatnio znowu się historia powtarza, ale tylko gdy na dworze jest zimno Włączam rano zapłon i wskazówka nie drgnie, dopiero jak przejadę kilka km (wskazówka dalej leży) i wyłączę i znowu włączę zapłon to wskakuje na 90*C.
NikoA4 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 10 Sierpnia 2012 wlasnie tak mialem z tym wskaznikiem jak na tym drugim filmiku.Termostat wyciagnelem,nie jest to taki zwykly termostat jak np w AWT,AEB,APU.w aso ten termostat mozna kupic tylko caly z obudowa,ceny lepiej nie wiedziec.wsadzilem go do garnka , woda sie zagotowala ,a on nawet nie drgnol.ten defakto czujnik na obudowie chcialem wyciagnac i polamal sie,rozebralem termostat i nie znalazlem tam zadnego czujnika,elektryka idzie do termostatu.Pojechalem do goscia gdzie ma uzywane graty i kupilem dokladnie taki sam z motoru 2.0 ALT.wsadzilem do goracej wody i co?Nic tesz nie drgnol,ja mysle ze ta elektryka cos tam robi oprocz cieczy?
Fr0styyy. Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Opublikowano 10 Sierpnia 2012 Swojego czasu sam szukałem do AVJ i cena zabija Pokaż fotki jak wygląda ten termostat? Może skoro Twój jest już spisany na straty to rozbierz go do części pierwszych i pokaż wnętrze
NikoA4 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Ok,jutro beda fotki. ---------- Post dopisany at 14:33 ---------- Poprzedni post napisany at 00:09 ---------- Tak wyglada od srodka http://img39.imageshack.us/img39/2961/20120811511.jpg Nie probujcie wyciagac tych czesci http://img651.imageshack.us/img651/5968/20120811512.jpg sa z integrowane z obudowa.Ja nie wiedzialem i pourywalem piny czy jak to nazwac kabelki
Fr0styyy. Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Czyli ten szmelc niestety jest nierozbieralny I Trzeba wywalić coś ok. 400 zł w ASO za nówkę
krzysiekml Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 jest rozbieralny ale k..wa nie do złożenia jakiś rok temu też to dziadostwo rozbierałem.
NikoA4 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 A ten niby czujnik [niebieski] to nie jest zaden czujnik.Kolega [domjenick] powiedzial ze to jest czujnik nie wie dokladnie,ale jest on na potrzeby ECU do ustalania mieszanki.ja podpielem to pod +12v i ladnie sie rozgrzewa,mysle ze to jest grzalka.
Fr0styyy. Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 A ten niby czujnik [niebieski] to nie jest zaden czujnik.Kolega [domjenick] powiedzial ze to jest czujnik nie wie dokladnie,ale jest on na potrzeby ECU do ustalania mieszanki.ja podpielem to pod +12v i ladnie sie rozgrzewa,mysle ze to jest grzalka. Rozbierz ten niebieski czujnik na części pierwsze to zobaczymy co to jest
NikoA4 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2012 no wlasnie juz rozebralem,ta niebieska czesc to jest tylko gniazdo na wtyczke,a z tego gniazda kabelki ida do tego czegos co zaznaczylam czerwonym kolem na zdjeciu i to wlasnie grzeje.Moze dlatego termostat nie chcial drgnac w garnku,bo nie mial zasilania?
Fr0styyy. Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Może on po rozgrzaniu wysyła sygnał do ECU
NikoA4 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Nie wiem jak ten termostat dziala,ale po wymianie na ten z ALT wszystko dziala normalnie,Tylko nie wiem jaka mam temperature na blacie,bo wskaznik sie przycina.
Fr0styyy. Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Nie wiem jak ten termostat dziala,ale po wymianie na ten z ALT wszystko dziala normalnie,Tylko nie wiem jaka mam temperature na blacie,bo wskaznik sie przycina. Czyli ten z ALTka pasuje do AVJtki? Cena ta sama, czy można coś ugrać :E?
NikoA4 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Pasuje,jest dokladnie taki sam,co do ceny to zalezy wszystko od sprzedawcy.Ja zaplacilem w przeliczeniu na zlotowki 50zl z gwarancja ze jest sprawny.A na aledrogo nie ma?
NikoA4 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2012 tak używke.Bo nowka sam wiesz ile kosztuje?Sprawdzalem na allegro tez sa
Herman Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam Dziś zaczeły mi się problemy ze wskażnikiem temperatury , zawsze stał na 90 st. ,dziś podczas jazdy wskażnik zacząl falować między 75 st. a 90 st. podjechałem do domu po vaga za nim go znalazłem mineło może z 30 minut , po podłączeniu w bloku 01 engine grupa 001 i 004 temp.81 st. pózniej blok 17 instrumnty grupa 003 temp. 71 st. różnica 10 stopni , ale zauważyłęm że wskazówka temp. na zegarze zaczeła znowu falować między 65 st a 80 st. i tak samo na vagu w grupie 003 też zaczeła zmieniać odczyty z 69 , 70 ,71, 72,73,74,75,76,77,78.79,80 i w dół do 65 st , i pojakimś czasia czasie to samo , wskazówka sie podnosi i odczyt na vagu też i potem też opadają tak samo - czy to czujnik czy może wskażnik do wymiany , do tej pory nie miałem z tym wskażnikiem żadnego problemu , po odpalenie po paru minutach w chodził na 90 stopini i tak trzymał
NikoA4 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Obstawiam czujnik,dlatego ze na vagu masz skoki temperatury,gdyby na vagu temperatura byla stala 90 stopni,a wskaznik by pokazywal bzdury,to by oznaczalo skopany wskaznik.Kup czujnik w ASO i wymien roboty nie duzo.
Herman Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 dzięki za informacje ,też tak mysle że to czujnik , wskazówka faluje na wskażniku między 75 st. a 90 st. i równosześnie na vagu też temperatura się wacha miedzy 75st. a 90 st. , bo gorzej by było gdyby wskazówka falowała a temperatura na vagu pokazywała by była jednakową temperature np. 90 st. aha jeszcze jedno pytanie czy może być różnica w pokazywaniu na vagu temperatury w bloku engine 01 - grupa 004 temp 81 st. a w bloku 17 instrumenty w grupie 003 temp. 71 st - może być taka róznica około 10 stopni
bobikos Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Opublikowano 16 Sierpnia 2012 jeśli jest tak duża różnica we wskazaniach to potwierdza się jedynie niesprawność czujnika. Wymień i powinno być ok. Te dwa pomiary realizuje jeden (podwójny) czujnik, sprawny pokazuje wartości praktycznie identyczne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się