MichalGTI Opublikowano 23 Lipca 2012 Opublikowano 23 Lipca 2012 Witam mam problem bo samochód podczas jazdy po wrzuceniu na luz gdy dojeżdżam do skrzyżowania potrafi zgasnąć szczególnie jak włączona jest klima. Ponadto jak jest ciepły to muszę trochę pokręcić rozrusznikiem żeby odpalił. Wymieniłem przewody na nowe świece i filtr powietrza. Po podpięciu pod vaga 0 błędów Czy może to być coś z krokowym?
MichalGTI Opublikowano 23 Lipca 2012 Autor Opublikowano 23 Lipca 2012 Tego jeszcze nie zmieniłem czasem też potrafią troszkę mu obroty falować na postoju.
toniu84 Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 miałem podobnie w tym samym silniku. Falowanie, gaśnięcie przy dojeżdżaniu do skrzyżowań, długo kręcił rozrusznik na ciepłym i dodatkowo szarpało mi na obrotach powyżej 2,5 tys. Vag mi pokazywał że wszystko OK. Pojechałem do znachora (specjalizuje się w Audi,VW..) i wykrył, że to czujnik położenia wału korbowego, i jeszcze jeden czujnik ale nie przypomnę sobie jego nazwy ;/. W każdym bądź razie operacja mnie kosztowała 400 zł, a autko jeździ jak należy.
mikefoto Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 mi tak gasło - pomogła wymiana przepływomierza.
MichalGTI Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 Ok dzięki za odpowiedzi chyba zacznę od czujnika położenia wału korbowego i filtra paliwa a jak to nie pomoże to z przepustnicą będę działał.
loniusz83 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Witam. Ja też właśnie borykam się z podobnym problemem. Zaczęło się od tego, że gdy silnik był dobrze rozgrzany to nie odpalił jak temperatura spadła do około 70 st. odpalał bez problemu, nawet żona skarżyła się że jakiś taki mułowaty się zrobił. Po jakimś czasie gdy się zagrzał solidnie gasł, 30 minut postoju i jazda dalej. Diagnoza na komputerze-uszkodzony czujnik halla (pod kołem wałka rozrządu). U mechanika wymienili (czujnik bosch 210 plus 350 robocizna). Ale dalej mam problem jak jest zimny pali od kopa i równiutko się wkręca na obroty, jak się zagrzeje to potrafi zgasnąć (odpala tak po 3-4 sek. kręcenia) i przy przyspieszaniu (czuć że jest słabszy) szarpie tak jak by się kończyło paliwo i na luzie obroty zamiast być na ok 900 skaczą między 1400 a 2200. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie co jeszcze może być skopane to proszę o info. Pozdrawiam.
ja74687 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Podłączenie kolejne pod kompa powinno coś pokazać może być uszkodzony czujnik temperatury
loniusz83 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Czujnik temperatury 100% sprawny niedawno wymieniany (oryginał oczywiście).
ja74687 Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 To jak by coś z mieszanką było nie tak albo za uboga albo czegoś jest za dużo, może podłącz jeszcze raz pod VAG i zobacz co pokazał, a lpg masz ??
loniusz83 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Tak, jest lpg ale nie ma różnicy, dokładnie tak samo się zachowuje na lpg i pb.
Sevi19 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Ze swoja 1.8 też miałem problem z obrotami falowały i po jakimś czasie się uspokoiły a ostatnio potrafił mi nawet zgasnąć poniżej filmik jak się zachowywał Wyjąłem przepustnice wyczyściłem i jak ręką odjął 30 minut roboty
Roberto90 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 100% przepustnica do czyszczenia, koszt 40zł, tak jak Sevi19 mówi 30 minut roboty. I sprawdz przy okozji szczelnosc układu dolotowego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się