Sebastian1983 Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 czy prawda jest ze nie moge wlozyc wiekszej tarczy niz 288mm ? przy feldze 15 cali (zimowki) ? w jaki sposob zwiekszyc sile hamowania, skoro nie moge zwiekszyc tarcz..... ? a widze ze musze zmienic hamowanie, bo 180 - 0 to efekt slizgania sie i zwalniania, nie hamowania.... ew jakie tarcze zastosowac i klocki zeby to dzialalo tak jak powinno ?
Tommy Gun Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Kto Ci powiedział że nie możesz ?? Jeżeli masz obecnie 288 mm to szukaj jarzm 312 mm i felgi 16-tki.
spetsnaz Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Kto Ci powiedział że nie możesz ?? Jeżeli masz obecnie 288 mm to szukaj jarzm 312 mm i felgi 16-tki. Tommy, czytaj ze zrozumieniem.. jeżeli kolega chce zostać przy 15" felgach, to nie włoży nic mocniejszego.
Tommy Gun Opublikowano 24 Lipca 2012 Opublikowano 24 Lipca 2012 Kto Ci powiedział że nie możesz ?? Jeżeli masz obecnie 288 mm to szukaj jarzm 312 mm i felgi 16-tki. Tommy, czytaj ze zrozumieniem.. jeżeli kolega chce zostać przy 15" felgach, to nie włoży nic mocniejszego. Zostawiam to bez komentarza, ja podjąłem decyzję o puszczeniu 15-tek w świat i zakładam niebawem 312-tki. Skoro koledze nie wystarczą hamulce 288, i często hamuje ze 180 do zera, to niech poważnie rozważy założenie większych tarcz bo potem może być płacz.. to tylko i wyłącznie moja sugestia... Raz miałem okazję przetestować 312-tki i jest spora różnica w stosunku do 288 (o 280 pełnych już nie wspomnę). Coś za coś, a 16-tki w zimie zachowują się podobnie jak 15-tki.
Sebastian1983 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Opublikowano 24 Lipca 2012 wiecie czytajac to poczulem sie jak wariat ... ze non stop hamuje 180 - 0 ... niezupelnie tak jest. ale jezdzac w przedzialach 150 - 180 po trasach, czesto jest potrzebne szybko przyhamowac, niekoniecznie do 0 ale do tych 60 / 70... i wtedy d*pa bo auto nie hamuje tylko zwalnia, moje hamulce zachowuja sie dobrze jezdzac do 120, wyzej nie ogarniają hamowania ... 1.8t powinny miec mocniejsze heble fabryczne... ale skoro tak to musze pomyslec faktycznie nad zimowymi 16 i wymieniac... bo to potem moze byc naprawde placz..
pioteros Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 zainwestuj w lepsza opone z nizszym profilem w wiekrzym kole, bo na 16stkach z profilem 55 to tez nie bedziesz czul duzej poprawy nawet na 312stkach
Sebastian1983 Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 letnie mam 16 cali, ale zimowe mam 15 zimowki... i mysle o zmianie na zimowe 16 zeby upchnac jednak wieksze tarcze ..
Arturoo Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 letnie mam 16 cali, ale zimowe mam 15 zimowki... i mysle o zmianie na zimowe 16 zeby upchnac jednak wieksze tarcze .. rozsądne podejście seria(hebelki) w naszych A4'kach nie daje rady niestety
Sebastian1983 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 tylko zrobie to na przyszly sezon, w tym roku chyba jeszcze pojezdze na 15 zimowkach, i sprzedam je po zimie. Tylko ze z drugiej strony potrzebne te hamulce sa :/ ...
tomaszstn Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Kup teraz póki lato 16" na zimę a na jesień popchniesz swoje zimówki, będziesz mało stratny a zmienisz rozmiar i nawet nie zastanawiaj się nad mniejszymi niż 312mm
Arturoo Opublikowano 26 Lipca 2012 Opublikowano 26 Lipca 2012 Kup teraz póki lato 16" na zimę a na jesień popchniesz swoje zimówki, będziesz mało stratny a zmienisz rozmiar i nawet nie zastanawiaj się nad mniejszymi niż 312mm dobry pomysł
Sebastian1983 Opublikowano 26 Lipca 2012 Autor Opublikowano 26 Lipca 2012 to co potrzebuje ? napewno tarcze zimermana , a jarzma i cala reszta ? klocki itd
tomaszstn Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Jak masz teraz 288 to potrzebujesz tylko jarzma, tarcze 312/25 i klocki. Mój proponowany zestaw to tarcze zimmermann, ori klocki, bardzo fajnie to hamuje. Zaciski zostają te same co masz
Sebastian1983 Opublikowano 27 Lipca 2012 Autor Opublikowano 27 Lipca 2012 a jesli okazaloby sie ze mam o rozmiar mniejsze niz 288, tam moga byc 283 czy jakos tak, nie mierzylem ich... a i etka podaje ze 312 to 17 cali minimum .......
tomaszstn Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Jeśli w profilu dane są prawdziwe to masz na 100% 288mm wentylowane, system ATE a 282 czy 283 występowały tylko w passacie
pioteros Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 Nie bylo takich tarcz w ogole, byly 280 mm wentyle zarowno w a4 jak i passkach Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Arturoo Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 gdzieś, kiedyś czytałem o tarczach 282 w passkach B3 na systemie Lucasa
lukwas1992 Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 a jeśli nie chcesz wymieniać zimówek to wsadź tarcze nacinane i wiercone + kloo0cki jakies bardziej sportowe i juz 15 zima może wtedy zostać, a jeśli chcesz wymienić na 322 tarcze to musisz razem z jarzmami i zaciskami z tego co sie orientuje a nie tak jak wyżej pisał ktoś ze te same są
Dev Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 gdzieś, kiedyś czytałem o tarczach 282 w passkach B3 na systemie Lucasa tarcze 282.5mm były w pasku B5 przedlift i to nie było TRW tylko Ate
Arturoo Opublikowano 27 Lipca 2012 Opublikowano 27 Lipca 2012 a jesli okazaloby sie ze mam o rozmiar mniejsze niz 288, tam moga byc 283 czy jakos tak, nie mierzylem ich...a i etka podaje ze 312 to 17 cali minimum ....... 16 gdzieś, kiedyś czytałem o tarczach 282 w passkach B3 na systemie Lucasa tarcze 282.5mm były w pasku B5 przedlift i to nie było TRW tylko Ate Na forum passata bankowo to czytałem ....ale może...... starzeję się i coś pewnie pochrzaniłem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się