gacekmen1 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Witam AwX 96kw 130 koni 5biegow Postanowilem ze wymienie wężyki podciśnienia, wymieniłem i teraz auto nie chce jechać po odpaleniu i przygazowaniu wskakuje tryb awaryjny i auto ledwo co 80km/h jedzie :/ Najgorsze jest to że jutro rano mam wyjechac na wesele do siostry 700km w jedna strone i niewiem co zrobić , dzisiaj juz mechanika nie dorwe , prosze o pomoc , bede bardzo bardzo wdzieczny co sie stało . Sprawdzałem czy sa dobrze podłączone według schematu , i wszystko niby dobrze , pomocy ! Dodam że po ponownym uruchomieniu silnika ,Turbina łapie od 3tysięcy obrotów :/ przejade kawałek i tryb awaryjny , pomocy Logi BS Log (0 - 011) Log (1 - 003) Statyczne ( przegazowałem audi do 4tysiecy obr) Log (0 - 007,010,013) Log (1 - 018,023,013) Log (2 - 001,003,004) Logi Dynamiczne ( niestety włącza mi sie tryb awaryjny i niemoge wykonac poprawnie ) Log (0 - 010,011,008,010,011,008) Log (1 - 003,004,008) ponowne uruchomienie silnika , tym razem udało mi sie zrobic log bez trybu awaryjnego Log (0 - 010,011,008) błędy silnika - Wednesday, 04 April 2012, 16:41:04 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 019 DS Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1348 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 05311 Additional Info: WVWZZZ3BZ1E162086 VWZ7Z0Y3210403 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - --------------------------------------------------------------------------- Wednesday, 25 July 2012, 17:17:02 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 019 CG Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G000SG 1366 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: WAUZZZ8EZ1A048427 AUZ6Z0A0055285 2 Faults Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent 17552 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1144 - 35-00 - Please Register/Activate ---------------------------------------------------------------------------
vauxhall95 Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 padl czujnik cisnienia doladowania-badz problem z instalacja
gacekmen1 Opublikowano 25 Lipca 2012 Autor Opublikowano 25 Lipca 2012 A ma ktoś fotki dokładne jak instalacja powinna isc prawidłowo bo na fotce z forum http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/weze-podcisnienia-tryb-awaryjny-non-stop-241430/ nie jest jasno :/ niewiem ktory wezek do ktorego wlotu w 2 - -N18- bialy wezyk jest na gorze czy na dole ?? , najdziwniejsze jest to ze czujnika cisnienia doladowania nie ruszalem a stalo sie to po tym jak wymienialem weze na nowe :/
przemik Opublikowano 25 Lipca 2012 Opublikowano 25 Lipca 2012 Czujnik padł albo kabelkologia do czujnika... nie ma innej opcji..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się