Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Tiptronic szarpnięcie bez wciśniętego pedału gazu


alisg

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich,od 3tyg jestem posiadaczem audi a4 b5 ,2000r, 115km skrzynia tiptronic (235tyś). Skrzynia płynnie zmienia biegi,nie szarpie. Odkąd nim jeżdżę, kilka razy (4-5,czyli rzadko) miało miejsce spore szarpnięcie przy prędkości ok 70-75km/h ( bez wciśniętego pedału gazu )wydaję mi się,że może to sie dziać podczas redukcji z 5 na 4 bieg, czy ktoś z Was spotkał się z takimi objawami w w/w skrzyni?co ją boli?czy to jest znak,że jej żywot dobiega końca?? proszę o jakieś podpowiedzi,jestem zielony w temacie automatów,pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam wszystkich,od 3tyg jestem posiadaczem audi a4 b5 ,2000r, 115km skrzynia tiptronic (235tyś). Skrzynia płynnie zmienia biegi,nie szarpie. Odkąd nim jeżdżę, kilka razy (4-5,czyli rzadko) miało miejsce spore szarpnięcie przy prędkości ok 70-75km/h ( bez wciśniętego pedału gazu )wydaję mi się,że może to sie dziać podczas redukcji z 5 na 4 bieg, czy ktoś z Was spotkał się z takimi objawami w w/w skrzyni?co ją boli?czy to jest znak,że jej żywot dobiega końca?? proszę o jakieś podpowiedzi,jestem zielony w temacie automatów,pozdrawiam

jak skrzynia zmienia bieg to słychać :wink:

tylko między 5 a 4 to ma miejsce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te 70 km/h to jest minimalna prędkość dla 5 biegu wtedy masz obroty koło 1200-1400 rpm - może problem leży w pracy silnika skora w innych okolicznościach tego szarpnięcia nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te 70 km/h to jest minimalna prędkość dla 5 biegu wtedy masz obroty koło 1200-1400 rpm - może problem leży w pracy silnika skora w innych okolicznościach tego szarpnięcia nie ma

chyba nawet ciut niżej pojedzie na 5'tce :wink: ..każdy bieg jest redukowany gdy obroty schodzą poniżej 1100 rpm