Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów


Jarko1988

Rekomendowane odpowiedzi

posprawdzaj wężyki podciśnieniowe , zobacz czy sztanga chodzi bez zacięć następnie podmień N75 z N81 i jeszcze raz z loguj 011

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć komplet logów a zwłaszcza 010 to przekonasz się o nieszczelności.

- podociskaj wszelkie wężyki

- sprawdź grube węże które idą od intercoolera

- sprawdź gumowy łącznik przy kolektorze ssącym

Upewnij się też czy wężyki są prawidłowo podpięte.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gumowy łącznik kolektora dolotowego z plastikową rurką był dziurawy (dziura taka jak kciuk). Dziwne jest to że strasznie mułowacie się zbiera i np 160km/h to max ...

To jak naprawiles nieszczelnosc to zrob komplet logow ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiejsza analiza logów, zawsze wyłącza turbinę... do tego na końcu podaje błędy.

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 038 906 018 R

Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 20SG 1613

Software Coding: 00002

Work Shop Code: WSC 06325

4 Faults Found:

01268 - Quantity Adjuster (N146)

35-10 - - - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

P1570 - 35-00 - -

00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)

31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz wyzionął ducha ale niech jeszcze ktoś to potwierdzi...

Na drugi raz rozgrzej porządnie auto przed butowaniem albo wymień termostat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływomierz można wyczyścić niema tragedji a puki nie rozwiąże się teemat przeładowań to niema co go wymieniać , niepotrzebnie , a auto do logowania ma być nagrzane do około 85 C.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj sobie spokój z przepływką. Nie wiem koledzy na jakiej podstawie stwierdzacie, że przepływka jest trup i że trzeba ją czyścić bo ja czegoś takiego ani w logu 008 ani 003 nie widzę, pomijając fakt iż obecnie turbo przeładowuje więc i wskazania z przepływki są maksymalne.

Z dalszych rad to proponuję Ci sprawdzić wężyki ciśnieniowe - czerwony i niebieski łączące N75 z turbosprężarką na ich szczelność a jeśli te będą całkowicie szczelne to winny jest wadliwie pracujący N75 i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi z dzisiaj... Został zmieniony n75 na stary który był niby to uszkodzony.

Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...