lukwas1992 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Witam mam takie pytanie jaki motor polecacie w audi a4 b7 2,0T czy 1,8T chodzi oczywiście o silnik benzynowy który był mniej awaryjny, którym lepiej się jeździ i jak to przyjmuje gaz?
grzes1150 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 Opublikowano 2 Sierpnia 2012 2.0T w b7 nie nadaję się do gazu bo jest to silnik FSI. Wpisz sobie w google FSI i LPG to się dowiesz co i jak. Szujaj 1.8T BFB 163km. Wszystkie 1.8T podobno b.db trawią lpg
krzysiekml Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 do jazdy 2,0t jest lepszy jednak jak myślisz nad LPG to popieram Grześka szukaj z 1,8t.
WhiteBeezy Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Są jeszcze instalacje gazowe V generacji. Ale to się jeszcze rozwija i jest droższe. 1.8T lepiej.
lukwas1992 Opublikowano 3 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2012 czyli każdy popiera 1.8T ;>
grzes1150 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 czyli każdy popiera 1.8T ;> ja bym atakował w 2.0T i śmigał na benzynie
Thom4s Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 2.0T dużo nowocześniejszy silnik i do jazdy na pewno lepszy, ale tylko na benzynie. 1.8T to zaś sprawdzony od lat silnik, który da się zagazować. Musisz zdecydować, czy zakładać LPG czy nie.
pioter_73 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Nie sądzicie, że kupno B7, za w sumie nie małą kasę, i gazowanie jej to jakaś profanacja? Taki fajny i nowoczesny silniczek i papranie się z gazem? ;-)
Pucek Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Nie sądzicie, że kupno B7, za w sumie nie małą kasę, i gazowanie jej to jakaś profanacja? Taki fajny i nowoczesny silniczek i papranie się z gazem? ;-) Nie, nie uważamy, nie takie auta jeżdżą na gazie, skoro Cayenne gazują... Jeżeli gaz to 1.8T, jeżeli PB to 2.0T
pioter_73 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Jak się "żyłuje" i kupuje wspomnianego Cayenne'a na 100% kredytu tylko po to żeby się pokazać to proszę bardzo, ale to już festyn w czystej postaci! :-)
Danek75 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 Opublikowano 5 Sierpnia 2012 W B7 według wykazu - silniki 2.0TFSI też już były. Wiec lepiej takowego poszukać.
McGiver Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Serwis, mody i ekonomia przemawia tylko za 1,8T. Ja za jakiś czas będę do swojego upychał bebechy z 2,0 TFSI i bedzie 2,0T nie TFSI.
griga-st Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Taki fajny i nowoczesny silniczek i papranie się z gazem? ;-) To ujma na gazie jeździć? To bardzo fajne paliwo, wg. mnie lepsze jak benzyna. 1,8T daje niezłą dynamikę, a z gazem oszczędności 2.0T to tez fajny silnik:naughty:
pioter_73 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Tyle nie po to inżynierowie niemieccy siedzą i liczą te silniki na zasilanie bezołowiówką żeby kombinować i "oszukiwać" sterownik silnika ;-) A tak serio, to nikt tego nikomu nie broni, ale ja gazowanie skończyłem na Mondeo MKI, który był dość starym rozwiązaniem jeśli chodzi o silnik, i z gazowaniem nie było problemu czy szkoda silnika :-)
griga-st Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 szkoda silnika :-) Liczba oktanowa LPG wynosi 90-120, nie pozostawia nagaru, butla z LPG jest bezpieczniejsza(!) przy wypadku jak zbiornik z benzyna.
McGiver Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Bugatti zrobił kiedyś EB110 na LPG i miał więcej mocy i niutków niż seryjny
Danek75 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Opublikowano 7 Sierpnia 2012 Nie wiem,co niektórzy mają do LPG. Czy to jakieś "złe paliwo"? Profanacja silnika benzynowego? Ja przynajmniej nie beczę, jak podwyższają ceny benzyny i jak jadę na stację to zawsze tankuję do pełna i nawet nie patrzę na tablicę, po ile jest litr. A zaoszczędzoną kasę wydaję na coś innego A może sądzicie, ze gaz, to paliwo dla ubogich? Sądzę, że raczej nie stać jest co poniektórych, żeby wyłożyć od razu 3000 z kieszeni, żeby kupić instalkę. W przypadku silnika TFSI - instalka kosztuje już 4500 a ta najnowszej generacji z bezpośrednim wtryskiem - prawie 8000 tysięcy. I w tym przypadku - wzrasta moc silnika (przy montażu wtrysku bezpośredniego). Tak więc nie słuchaj innych - że LPG to zło i takie tam. I szukaj silnika 2.0 TFSI. Nie bierz 1.8 ani 2.0 FSI, bo one więcej palą niż 2.0 TFSI. Tylko sprawdź - jaki będziesz miał kod silnika w kupowanym samochodzie, bo jak na razie, to tylko do BWA i drugiego typu nie pamiętam, ale są dwa silniki 2.0 TFSI, do których można założyć gaz.
griga-st Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 są dwa silniki 2.0 TFSI, do których można założyć gaz. Nie wiem czy sa juz kozaki w PL co juz ogarniaja instalki z mokrym wtryskiem Troche odbiegamy od tematu:wink:
Danek75 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Nie wiem czy sa juz kozaki w PL co juz ogarniaja instalki z mokrym wtryskiem Są. I w przyszłym roku zdecyduję - czy brać tą najnowszą instalkę za 8000 pln. Ale dobra - koniec OT.
HeresR32 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 Opublikowano 8 Sierpnia 2012 jak gazowac to v8 a nie takie male silniki...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się