bioetanol3 Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 24 Sierpnia 2012 temperatura silnik 007 81,1 stopnie - zegary 003 82 stopnie . Czyli termostat do wymiany. Trochę to dziwne że termostat Vernet , który jest u mnie przepuszcza a taki sam ma szwagier i u niego działa dobrze czyli 89 stopni. Chyba temu producentowi udaje się zrobić 1 na 10 sprawnych termostatów Dziś jeszcze pobawiłem się dawką w Vag-u mimo iż temp. jest nieprawidłowa. Max jak mogę zwiększyć dawkę to 4.0 mg/R a min. to 7.0 mg/R Zrobiłem po zmianach logi : Po zmianie na 5.0 mg/R Log (0 - 003) Log (1 - 011) Po zmianie na 4.0 mg/R Log (0 - 003) Log (1 - 011) Po zmianach czy to zwiększenia czy zmniejszenia nie zauważyłem przycięć i silnik równo przyśpieszał ale moc nie jest oszałamiająca w porównaniu ze szwagra autem. Włożyłem mu swoją przepływkę i to dopiero była różnica. Przy okazji zrobiłem mu logi po zmianie przepływki na moją. Log (0 - 003) Log (0 - 011)
przemik Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Reasumujac. Wymien termo... najlepiej kup w ASO... bedziesz mial spokoj na dlugo. Potem ustaw dawke na 4 mg/R lub puknij w nastawnik i ustaw 3.3. I znow pokaz logi Statyczne - 001,007 Dynamiczne - 011,010,008 i 003
bioetanol3 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2012 A jak logi w szwagra aucie , prawidłowe ? ---------- Post dopisany 30-08-2012 at 20:25 ---------- Poprzedni post napisany 25-08-2012 at 21:52 ---------- Termostat wymieniłem miał być oryginalny i niby tak wygląda TERMOSTAT AUDI SEAT VW SKODA ORYGINAŁ 044 121 113 (2557142830) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. ale niestety wskazania się nie zmieniły i dalej temp max to 82 stopnie w vag-u na zegarach grupa 003 i w silniku grupa 007. A może coś innego jest walnięte a nie termostat bo to troszkę dziwne ,że ten Verneta i ten ori mają takie same wskazania.
przemik Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 ORI termostat jest dostepny w ASO...., jest firmy BTT i kosztuje ok. 95 PLN.... i ma temp otwracia > 87* ( i tylko to się zgadza). Pozdrawiam PS A... pisałem o tym tutaj... http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-logow-242181/index2.html#post2999846 ale nie doczytałes
bioetanol3 Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 Termostat wymieniony na ori firmy BTT kupiłem w serwisie Skody i kosztował 100 zł (kolejny wydatek) . Niestety nie przyniosło to zamierzonego efektu bo max temperatura na vag-u to 83 st. na klimatroniku 87 st. Mimo to przestawiłem nastawnik na 3,2-3,4 i zrobiłem logi Dynamiczne : Log (0 - 011) Log (1 - 003) Log (2 - 010) Log (3 - 008) Statyczne : Log (0 - 007) Log (1 - 001) A może przyczyną nie dogrzania silnika jest za szybko włączający się wentylator choć nawet nie słyszałem żeby się włączał . Słychać tylko ten od klimy jak jest włączona.
przemik Opublikowano 4 Września 2012 Opublikowano 4 Września 2012 Robimy tak.... wylaczasz klime... przejezdzasz 8-10 km... srednio - dynamicznie i logujesz 007 i 003 z licznika....
bioetanol3 Opublikowano 4 Września 2012 Autor Opublikowano 4 Września 2012 Zrobione Log (0 - 003) Log (1 - 007) Trochę wyższa temp ale już mocniej nie da się zagrzać.
ciahciah Opublikowano 5 Września 2012 Opublikowano 5 Września 2012 na włączonym silniku śrubokrętem lub palcem dotknij ramki wirnika wisko, przez ciągle tarcie wyhamujesz wisko do zera, nie bój się, wisko kręci się swobodnie, a jak nie będziesz w stanie go zatrzymać wisko wadliwe, temp w ostatnich logach ujdzie, sam na nowym ori termostacie mam 86C, podczas upalania dojdzie do 90C, stary ori ten od nowości trzyma tak samo 86C, kolejny ori nowy trzyma 94C, a w stresie 101C... jaki masz zalany płyn chłodzenia czy może wodę? możesz zrobić jednego jeszcze 007 po przejechaniu ponad 10km z nawiewem na LO, potem ustaw na HI, przejedz się kilka km i zrób drugiego loga, rezultaty powinny być zagadkowo ciekawe kup sobie 2m najtańszego węzyka o średnicy 3mm, podepnij go do grodzi tam gdzie jest czarna plastikowa rurka i obok niej wężyk który wypinasz i wpinasz kupiony, drugi koniec podepnij do N75 na najbardziej skrajny króciec, obejrzyj wężyk od N75 do gruszki, jeżeli jest zniszczony wymień na nowy sztywny, zrób 011 od 1000obr do 4000 na 3 biegu
bioetanol3 Opublikowano 6 Września 2012 Autor Opublikowano 6 Września 2012 Wirnik udało się zatrzymać tylko nie radzę nikomu tam wkładać paluchów . Ja zatrzymałem kołkiem drewnianym ale był dość mocno rozpędzony i to może powoduje schładzanie silnika. Po zatrzymaniu można było go swobodnie przytrzymać palcem. Płyn mam zalany G12 HART. Czy ten 2m wężyk mam podpiąć tu ? i tu ?
ciahciah Opublikowano 7 Września 2012 Opublikowano 7 Września 2012 dokładnie podpiąć jak zaznaczyłeś na zdjęciach wisko ok
bioetanol3 Opublikowano 8 Września 2012 Autor Opublikowano 8 Września 2012 Logi nawiew na LO: Log (0 - 007) nawiew na HI: Log (0 - 007) 011 po podpięciu tego wężyka: Log (0 - 011)
ciahciah Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 te logi 007 się robi podczas jazdy, na postoju to silnik generuje mało ciepła poprzednie logi są od 1500obr wiec nie ma do czego porównać... zrób 011 z podłączonym układem normalnie od 1000obr, dodatkowo zrób loga 011 z podłączonym wężykiem od grodzi bezpośrednio na gruszkę tylko tego loga robisz od 1000obr do 2300obr, bardzo ważne by nie robić dalej bo możesz rozerwać coś
bioetanol3 Opublikowano 8 Września 2012 Autor Opublikowano 8 Września 2012 Pisząc o gruszce masz na myśli tą czarną kulę zaraz obok N75 ?
OLIVER Opublikowano 8 Września 2012 Opublikowano 8 Września 2012 Pisząc o gruszce masz na myśli tą czarną kulę zaraz obok N75 ? to masz gruszkę o którą Koledze Damianowi chodziło
bioetanol3 Opublikowano 18 Września 2012 Autor Opublikowano 18 Września 2012 011 wężyk oryginalnie podpięty Log (0 - 011) 011 wężyk z grodzi pod gruszkę Log (0 - 011) nawiew na LO Log (0 - 007) nawiew na HI Log (0 - 007)
vauxhall95 Opublikowano 18 Września 2012 Opublikowano 18 Września 2012 przeciez turbo sie dobrze budzi,tylko jakby zapieczona geometria.
bioetanol3 Opublikowano 19 Września 2012 Autor Opublikowano 19 Września 2012 Czyli brać się za czyszczenie geometrii turbiny ? Czy może jakieś inne propozycje ?
ciahciah Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 turbo wstaje ok, sterowanie kulawo działa, wszystkie wężyki poskracaj jeżeli są za długie, mają być na styk krótkie, każdy ma bardzo ciasno wchodzić, jak któryś jest miękki lub zniszczony wymień na sztywny taki by bardzo ciężko wchodził, żeby sterownie działało ok wężyki muszą być sztywne i wąskie by bardzo ciasno wchodziły, i zero zapasu długości, bo to wszystko wpływa na szybkość działania sterowania, im więcej powietrza w układzie tym bardziej nie stabilnie on działa, wężyki to najtańsza możliwość, jak nie pomoże zostaje wymiana gruszki lub N75 lub jeszcze czegoś w układzie, czyszczenie turbo też może tu być przyczyną ale według mnie problem leży w uk. sterowaniu termostat ja bym reklamował, musisz mieć pieczątkę mechanika co wymienił
Tobike Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 Jeżeli termostat był kupiony w ASO to tak jak kolega pisze trzeba mieć rachunek od mechanika z datą i przebiegiem przy jakim był wymieniany, oraz rzecz najważniejsza przyjechać samochodem z tym termostatem do reklamacji. Uznanie reklamacji wiąże się z wymianą termostatu na sprawny na ich koszt. Informacje te są zaczerpnięte z ASO w Szczecinie.
vauxhall95 Opublikowano 19 Września 2012 Opublikowano 19 Września 2012 nic nie zdziałasz z termostatem-powiedza wada fabryczna.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się