alik16 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 witam wczoraj mi wyskoczył bład 16519 P0135 Obwód ogrzewania czujnika O2 – usterka (bank 1 czujnik 1) A czy padla mi jakas sonda? i czy mozliwe ze przez to mi chodzi nie rowno na wolnych obrotach ? jak moge to naprawic?dzeki i pozdr.
german81 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 bład dotyczy grzałki sondy 1 .moze byc to padnieta sonda lub instalacia .sprawdz czy kostka nie jest zasniedziała i czy prad dochodzi do kostki .mozesz sprawdzic opornosc grzałki miedzy 3i 4 pinem we wtycze od sondy powino byc miedzy 2,5-10 omów i sprawdz czy prad dochodzi do kostki miedzy 3 pinem a masa powino byc 11-14v
Dev Opublikowano 4 Sierpnia 2012 Opublikowano 4 Sierpnia 2012 zapnij VAG-a na zimny silnik i zobacz jak oscyluja sondy jeżeli sa sprawne powinny rozpocząc prace jak najszybciej kiedy czyściłeś przepustnicę ?
alik16 Opublikowano 6 Października 2012 Autor Opublikowano 6 Października 2012 dzieki za odp. przepustnicy nigdy nie czyscilem samochod mam od wakacji tamtego roku . poza tym nawet nie wiem jak to zrobic i nawet nie wiedzialem ze trzeba cos takiego robic .. ale popytam mechanika czy wie o co chodzi .. ---------- Post dopisany 06-10-2012 at 10:25 ---------- Poprzedni post napisany 05-08-2012 at 20:58 ---------- po wielu testach instalacji .. wyszlo ze jednak sonda do wymiany ... ogolnie druga sonda odrazu sie grzeje , wiec kable sa ok . dzisiaj wlasnie odebralem sonde i zastanawiam sie czy sam jej nie wymienic , trzeba cos robic po wymianie sondy czy tylko stara wykrecic nowa wkrecic wtyczke podlaczyc i tyle ? no i bledy vagiem skasowac czy jakies adaptacje musze zrobic jeszcze?
prezesik18 Opublikowano 6 Października 2012 Opublikowano 6 Października 2012 Sondę tylko wymieniasz i nic nie trzeba adaptować. Potem tylko vaga podpinasz i kasujesz błąd.
alik16 Opublikowano 10 Października 2012 Autor Opublikowano 10 Października 2012 co sie dzieje ... ;/ wymienilem sonde za 350 zl skasowalem bledy i dalej mi wywala blad 16519 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1; Heating Circuit: Malfunction P0135 - 008 - Implausible Signal .. istenieje prawdopodobienstwo ze moj mechanik przycial w h... i nie sprawdzil instalacji i ze np. kabelek tylko do grzania gdzies jest przerwany ?? ( dodam ze przy wtyczce do sondy wlasnie tej 5 biegunowej przed katem mam dorobiony kabel zaizolowany tasma ... ktory idzie do gazu (stag 4 ) sondy obydwie dzialaja ... ma ktos jakis pomysl?
Łukasz13 Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Co do drugiego błędu to może lepiej odpiąc ten kabelek który idzie do sterownika gazowego stag nie potrzebuje sygnału z sondy do poprawnego działania przydaje się tylko do strojenia instalacji, a tam jest sonda szerokopasmowa i wpięcie się do niej może powodować złe odczyty, co do pierwszego błędu to tak jak piszesz trzeba sprawdzić czy jest przejście.
alik16 Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 wlasnie duzo ludzi mi mowilo ze stag nie uzywa sondy w ogole ale kiedys czytalem ze po wycieciu kata w wielu przypadkach jak sie ma 2 sondy samochod zaczyna wariowac.... chyba ze zastosuje sie "downpipe" i odpowiednio zastosuje podkladke do sondy zeby byla tak jak w oryginale wsadzona .. pomysle nad tym .. ---------- Post dopisany at 15:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:08 ---------- a tak w ogole dzieki za odp
Łukasz13 Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 wlasnie duzo ludzi mi mowilo ze stag nie uzywa sondy w ogole ale kiedys czytalem ze po wycieciu kata w wielu przypadkach jak sie ma 2 sondy samochod zaczyna wariowac.... chyba ze zastosuje sie "downpipe" i odpowiednio zastosuje podkladke do sondy zeby byla tak jak w oryginale wsadzona .. pomysle nad tym ..---------- Post dopisany at 15:09 ---------- Poprzedni post napisany at 15:08 ---------- a tak w ogole dzieki za odp To o czym piszesz to już zupełnie inny problem po wycięciu kata druga sonda która bada sprawność kata wywala błąd 1804 czy jakos tak o niskiej sprawności a Ty tego błędu nie masz a katalizator masz czy wyjęty?
alik16 Opublikowano 11 Października 2012 Autor Opublikowano 11 Października 2012 mam kata , ale jak stag by nie korzystal z sondy to czemu dopiero jak blad grzalki zaczal wyskakiwac to zaczely sie problemy z gazem wymienilem sonde .. dalej problem jest na gazie jak zimny silnik jest .. ale jak juz go na benzynce rozgrzeje dluzej i na cieplym silniku wlacze gaz to juz ladniej o wiele pracuje i gazem wtedy nie smierdzi bo na zimnym zaczyna smierdziec jak przerywa .... a i teraz benzynka czy na zimnym czy cieplym chodzi ladnie .. tylko tez gaz mnie denerwuje .... patrzylem czy moze jakies bledy w sterowniku staga sa do wykasowania ale nie ma .... wiec juz nie czaje...sprawdze ta opornosc co kolega pisal wyzej grzalki .. rozumiem ze jak bedzie mniej to znaczy ze cos z kablami jest nie tak ?
Łukasz13 Opublikowano 11 Października 2012 Opublikowano 11 Października 2012 Kolego troche nie kumam, powiedz mi czy błąd grzałki i ten drugi wyskakuja na pb i na gazie czy tylko na gazie? Zrób tak skasuj błędy i jak bedziesz odpalał jak bedzie zimny nie przełanczaj na gaz i sprawdz wtedy czy wyrzuci błędy, żeby było wiadomo że na samym paliwie jest ok czy nie?
alik16 Opublikowano 14 Października 2012 Autor Opublikowano 14 Października 2012 jendak na paliwe tez wyrzuca tylko wolniej ... wiec pewnie winy trzeba doszukiwac sie w kablach .. ---------- Post dopisany 14-10-2012 at 21:56 ---------- Poprzedni post napisany 12-10-2012 at 21:36 ---------- bład dotyczy grzałki sondy 1 .moze byc to padnieta sonda lub instalacia .sprawdz czy kostka nie jest zasniedziała i czy prad dochodzi do kostki .mozesz sprawdzic opornosc grzałki miedzy 3i 4 pinem we wtycze od sondy powino byc miedzy 2,5-10 omów i sprawdz czy prad dochodzi do kostki miedzy 3 pinem a masa powino byc 11-14v sonda nie chodzi wcale caly czas stoi na 1520 v i nic sie nie zmienia jak jade czy dodaje gazu ... za to druga sonda za katem pracuje normlanie .. , grzalka tez dziala , a sonda stoi i stad wywala blad grzalki ... na 3 pinie miedzy masa a pinem mam 4 volty .. to chyba malo ? ale z ta opornoscia to rozumiem ze plus na 3 minus na 4 a omy ustawic na 200 czy 200 k ? wybacz ale nie znam sie na elektryce az tak bardzo stad te glupie pyatnia a i sie zastanawiam czy jesli stag jest wpiety w sodne i sygnal idzie przez stag to moze to blokowac cala jej prace? ---------- Post dopisany at 21:57 ---------- Poprzedni post napisany at 21:56 ---------- dodam ze sonde wymienilem na nowa ...
Łukasz13 Opublikowano 15 Października 2012 Opublikowano 15 Października 2012 A kolego nie możesz wypiąc ten kabel od staga i sprawdzić czy wtedy coś sie zmienia?
alik16 Opublikowano 17 Października 2012 Autor Opublikowano 17 Października 2012 zeby to zrobic musze kable rozlutowac bo mam je na stale wlutowane nie ma tam wtyczki .. myslalem ze moze ktos bez tego zabiegu mi cos poradzi ale widze ze bede musial tak zrobic jak mowisz.. ---------- Post dopisany 18-10-2012 at 00:38 ---------- Poprzedni post napisany 15-10-2012 at 17:53 ---------- juz po zabiegu .. po odlaczeniu staga od sondy i zlutowaniu kabla na ori ... sonda ruszyla normalnie... szkoda ze wczesniej na to nie wpadlem .ani moj elektryk ... zaoszczedzil bym 350 zl za nowa sonde... eh ... czlowiek uczy sie na bledach .. swoja droga pewnie cos w sterowniku vaga padlo .. ze dopiero po 15 tys km zaczelo sonde oglupiac ze przestala chodzic..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się