drarek Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Witam Po podłączeniu kompa wyskakują mi takie błędy: Chassis Type: 8D - Audi A4 B5 Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 AN Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 1301 Coding: 00001 Shop #: WSC 63251 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Readiness: N/A Address 02 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 927 156 CB Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 3737 Coding: 00003 Shop #: WSC 63251 3 Faults Found: 18155 - Transmission Solenoid Power Relay: Open or Short to Ground P1747 - 35-10 - - - Intermittent 17094 - Transmission Fluid Temp Sensor (G93): Malfunction P0710 - 35-10 - - - Intermittent 18265 - Load Signal: Error Message from ECU P1857 - 35-10 - - - Intermittent Address 03 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 907 389 D Component: ABS/ESP front D56 Coding: 04257 Shop #: WSC 00000 No fault code found. Address 08 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 820 043 M Component: A4 KLIMA Coding: 00043 Shop #: WSC 63251 Note: Excessive Comm Errors Skipping Address 15-Airbags Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 R Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D52 Coding: 00140 Shop #: WSC 00000 XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0YN174204 No fault code found. Address 25 ------------------------------------------------------- Controller: Bitte Adress Component: e 17 eingeben No Faults Found or DTCs not supported by controller or a communication error ocurred Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 B Component: ZV-Pumpe, Funk D16 Coding: 14913 Shop #: WSC 63251 4 Faults Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - 00991 - Interior Lights 28-00 - Short to B+ 00955 - Key 1 09-00 - Adaptation Limit Surpassed 00956 - Key 2 09-00 - Adaptation Limit Surpassed End ------------------------------------------------------- Czy mogę prosić o przeanalizowanie ich oraz informację o co w tym chodzi. Dodam że samochód nie chce mi zapalić. Pomocy!!!! Co mam zrobić i co sprawdzić??? Z góry dziękuję ---------- Post dopisany at 13:11 ---------- Poprzedni post napisany at 10:51 ---------- witam problem z zapalaniem został rozwiązany - okazało się że mechanicy u których był samochód, złamali i potem kleili tą plastikową prowadnicę od gruszki sterującej EGR. Jak zdjąłęm osłonę okazało się że jest złamana. Skleiłem prowizorycznie i samochód już pali normalnie. Pozostał tylko błąd: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 AN Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 1301 Coding: 00001 Shop #: WSC 63251 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Readiness: N/A Samochód przyspiesza ładnie do 3200 obr. potem odcina turbinę. Co to może być???
german81 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 zrób logi z bloku 11 . ale najprawdopodobniej kierownice sie zacinaja w turbinie
drarek Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 ale turbina dopiero co wsadzona, po regeneracji!!!
DragonGTI Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 W takim razie sztagna była ruszana i jest źle wyregulowana = za dużo skrócona...
vauxhall95 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 az tak zeby tryb awaryjny lapal to niezle i to przy 3200 objaw identyczny zapieczonej geometrii
DragonGTI Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Najlepiej jakby logi zrobił.. Ciekawe ze po regeneracji tak sie dzieje, chyba ze wyczyscili samą obudowe turbo
drarek Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 turbina po regeneracji, wyglądała jak nówka przynajmniej na moje oko. Powiedzieli mi że cały środek jest nowy, jedynie obudowa po piaskowaniu. Dali gwarancję 18 m-cy
DragonGTI Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Arek, zrób logi i wtedy się może prędzej coś wyjaśni.. Tutaj masz opisane co jak robić : http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/tdi-diagnostyka-aktualizacja-30-vii-2008-a-12031/ Pzdr
drarek Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 ok zrobię i zamieszczę wyniki
danu44 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Arek, zrób logi i wtedy się może prędzej coś wyjaśni.. Kolega Arek ma silnik świeżo złożony... http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dymi-mocno-bialo-241901/index2.html#post2982505
drarek Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Arek, zrób logi i wtedy się może prędzej coś wyjaśni.. Kolega Arek ma silnik świeżo złożony... http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dymi-mocno-bialo-241901/index2.html#post2982505 to co powinienem zrobić??
danu44 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Arek, zrób logi i wtedy się może prędzej coś wyjaśni.. Kolega Arek ma silnik świeżo złożony... http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dymi-mocno-bialo-241901/index2.html#post2982505 to co powinienem zrobić?? Arku, ja osobiscie nie wiem... Kolega vauxhall95 pisze ze jest to ryzykowne, i ja sie z tym zgadzam. Kolega DragonGTI proponuje Tobie zrobienie logow. Ale On nie znal Twojego wczesniejszego watku. Dlatego umiescilam tu ten wpis, zeby koledzy sie zastanowili i wypowiedzieli. Poczekaj do jutra, moze ktos cos napisze. Pozdrawiam PS. A napisz tak na wszelki wypadek dla potomnych... ile juz masz zrobione teraz na silniku po remoncie....
Biszczan Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Sprawdź czy przewody podciśnienia są dobrze podpięte, niby pierdoła, ale nie zaszkodzi sprawdzić.
DragonGTI Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Opublikowano 13 Sierpnia 2012 Zgadza sie nie widziałem tamtego tematu wcześniej, ale moim zdaniem lepiej coś działać niż czekać aż sie samo naprawi... Jak ma pierdzielnąć to pierdzielnie ale jak już coś to lepiej blisko domu a nie np w trasie gdzieś... ale to moje zdanie, Twoje auto Twoja sprawa. Są tu ludzie co się znają i napewno coś doradzą...
przemik Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Co bylo robione w silniku ??? Jakas naprawa ??? Panewki, korby - opisz dokladnie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się