Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prosze o analize bledow


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Po podłączeniu kompa wyskakują mi takie błędy:

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01,02,03,08,15,17,25,35,45,55,56

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 AN

Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 1301

Coding: 00001

Shop #: WSC 63251

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Address 02 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 927 156 CB

Component: AG5 01V 1.9l-PD RdW 3737

Coding: 00003

Shop #: WSC 63251

3 Faults Found:

18155 - Transmission Solenoid Power Relay: Open or Short to Ground

P1747 - 35-10 - - - Intermittent

17094 - Transmission Fluid Temp Sensor (G93): Malfunction

P0710 - 35-10 - - - Intermittent

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 907 389 D

Component: ABS/ESP front D56

Coding: 04257

Shop #: WSC 00000

No fault code found.

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 820 043 M

Component: A4 KLIMA

Coding: 00043

Shop #: WSC 63251

Note: Excessive Comm Errors

Skipping Address 15-Airbags

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 920 900 R

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D52

Coding: 00140

Shop #: WSC 00000

XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0YN174204

No fault code found.

Address 25 -------------------------------------------------------

Controller: Bitte Adress

Component: e 17 eingeben

No Faults Found

or DTCs not supported by controller

or a communication error ocurred

Address 35 -------------------------------------------------------

Controller: 8D0 862 257 B

Component: ZV-Pumpe, Funk D16

Coding: 14913

Shop #: WSC 63251

4 Faults Found:

01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak)

35-00 - -

00991 - Interior Lights

28-00 - Short to B+

00955 - Key 1

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00956 - Key 2

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

End -------------------------------------------------------

Czy mogę prosić o przeanalizowanie ich oraz informację o co w tym chodzi.

Dodam że samochód nie chce mi zapalić. Pomocy!!!! Co mam zrobić i co sprawdzić???

Z góry dziękuję

---------- Post dopisany at 13:11 ---------- Poprzedni post napisany at 10:51 ----------

witam

problem z zapalaniem został rozwiązany - okazało się że mechanicy u których był samochód, złamali i potem kleili tą plastikową prowadnicę od gruszki sterującej EGR. Jak zdjąłęm osłonę okazało się że jest złamana. Skleiłem prowizorycznie i samochód już pali normalnie.

Pozostał tylko błąd:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 019 AN

Component: 1,9l R4 EDC 0000AG 1301

Coding: 00001

Shop #: WSC 63251

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

Readiness: N/A

Samochód przyspiesza ładnie do 3200 obr. potem odcina turbinę. Co to może być???

Opublikowano

zrób logi z bloku 11 . ale najprawdopodobniej kierownice sie zacinaja w turbinie

Opublikowano

ale turbina dopiero co wsadzona, po regeneracji!!!

Opublikowano

W takim razie sztagna była ruszana i jest źle wyregulowana = za dużo skrócona...

Opublikowano

az tak zeby tryb awaryjny lapal to niezle i to przy 3200 objaw identyczny zapieczonej geometrii

Opublikowano

Najlepiej jakby logi zrobił..

Ciekawe ze po regeneracji tak sie dzieje, chyba ze wyczyscili samą obudowe turbo :o

Opublikowano

turbina po regeneracji, wyglądała jak nówka przynajmniej na moje oko.

Powiedzieli mi że cały środek jest nowy, jedynie obudowa po piaskowaniu. Dali gwarancję 18 m-cy

Opublikowano

ok zrobię i zamieszczę wyniki

Opublikowano
Arek, zrób logi i wtedy się może prędzej coś wyjaśni..

Kolega Arek ma silnik świeżo złożony...

http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/dymi-mocno-bialo-241901/index2.html#post2982505

to co powinienem zrobić??

Arku, ja osobiscie nie wiem...

Kolega vauxhall95 pisze ze jest to ryzykowne, i ja sie z tym zgadzam.

Kolega DragonGTI proponuje Tobie zrobienie logow.

Ale On nie znal Twojego wczesniejszego watku.

Dlatego umiescilam tu ten wpis, zeby koledzy sie zastanowili i wypowiedzieli.

Poczekaj do jutra, moze ktos cos napisze.

Pozdrawiam

PS. A napisz tak na wszelki wypadek dla potomnych... ile juz masz zrobione teraz na silniku po remoncie....

Opublikowano

dzieki, tez pozdrawiam :)

Opublikowano

Sprawdź czy przewody podciśnienia są dobrze podpięte, niby pierdoła, ale nie zaszkodzi sprawdzić.

Opublikowano

Zgadza sie nie widziałem tamtego tematu wcześniej, ale moim zdaniem lepiej coś działać niż czekać aż sie samo naprawi...

Jak ma pierdzielnąć to pierdzielnie ale jak już coś to lepiej blisko domu a nie np w trasie gdzieś... ale to moje zdanie, Twoje auto Twoja sprawa.

Są tu ludzie co się znają i napewno coś doradzą...

Opublikowano

Co bylo robione w silniku ??? Jakas naprawa ??? Panewki, korby - opisz dokladnie ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...