bogus096 Opublikowano 30 Marca 2017 Opublikowano 30 Marca 2017 Ktoś może wie czy taki przełącznik będzie pasował do A4 B7 http://allegro.pl/wlacznik-przelacznik-swiatel-vw-passat-b5-golf-iv-i6742743930.html
arczi_a4 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Też jestem zainteresowany montażem takich chromów z tym, że bardziej mi się gdzieś widzą te od A3. I teraz moje pytanko: czy te z A3 też da się same nakładki przełożyć do B7 żeby uratować działanie blokady tylnych szyb ? Czy przełączniki w tej wersji jak w A3 pasują jeszcze od jakiegoś innego modelu bo takich w chromie od A3 na alledrogo jak na lekarstwo, praktycznie wogóle w komplecie kupić nie można ?
arczi_a4 Opublikowano 8 Maja 2017 Opublikowano 8 Maja 2017 Z Touareg-a są podobne: http://allegro.pl/vw-touareg-przelacznik-szyb-chrom-7p6959857-komple-i5146134580.html Z Sharana i golfa VII też.
davidoff82 Opublikowano 30 Lipca 2017 Opublikowano 30 Lipca 2017 Oryginalne 4 Sztuk Chrome Moc Mistrza Pasażera Okno Panelu Przełącznik PRZYCISK dla Audi A4 B8 8KD Q5 959 851 A 4GD 959 855http://s.aliexpress.com/FBn26Jra (from AliExpress Android) Koledzy a to pasuje?
arczi_a4 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 (edytowane) Ja też kombinowałem jak zmienić pokrętło świateł na chromowane i w sumie najbardziej spodobało mi się od A6. Zakupiłem taki oto używany włącznik w dobrym stanie ale po przełożeniu pokrętła chodzi z oporem - nie wiem może go jakimś smarem do plastików przesmarować...? Kolego ucho.77 a ten twój od A3 chodzi płynnie bez problemów ? Edytowane 23 Września 2017 przez arczi_a4
jacek70 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 U mnie dawcą pokrętła był wyłącznik z Octavii II . A tami efekt⤵⤵⤵
Robero321 Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 a jak wciskasz pokrętło żeby wyjąć przełącznik ??
sandmann Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 u mnie to wygląda tak: obwódka z chromem z a8d3, pokrętło chinol, całe wnętrze przełącznika a4b6...sam składałem Robero ma rację że może być problem z wyjęciem przełącznika;)
sandmann Opublikowano 23 Września 2017 Opublikowano 23 Września 2017 a przełączniki szyb wyglądają tak: rączka pod 4 elektryczne szyby i przełączniki zwykłe z seata exeo, przełączniki chrom i pokrętło lusterek z b8 i wszystko pasuje bez żadnego rezania (jeśli chodzi o drzwi kierowcy bo przełączniki szyb pasażerów w b6 są 10pin, a b7 i b8 4 pin, chociaż i w b6 i b8 do kostek idzie po 3 kable)
arczi_a4 Opublikowano 25 Września 2017 Opublikowano 25 Września 2017 Kurde, racja z tym wyjęciem całego włącznika... Człowiek tak się zachłyśnie tym poprawianiem wyglądu, że zapomina o serwisowaniu... Dobrze że zachowałem stare pokrętło a to nowe jest wciśnięte tak że da się je wyciągnąć jak włącznik siedzi w desce jak coś to podmienię i wyciągnę cały włącznik i chyba tylko takie rozwiązanie pozostaje...
Robero321 Opublikowano 25 Września 2017 Opublikowano 25 Września 2017 W dniu 23.09.2017 o 22:46, sandmann napisał: Robero ma rację że może być problem z wyjęciem przełącznika;) Wiem ze ma rację bo też mam czasem ten problem..
jaguaro Opublikowano 30 Września 2017 Opublikowano 30 Września 2017 a przełączniki szyb wyglądają tak: rączka pod 4 elektryczne szyby i przełączniki zwykłe z seata exeo, przełączniki chrom i pokrętło lusterek z b8 i wszystko pasuje bez żadnego rezania (jeśli chodzi o drzwi kierowcy bo przełączniki szyb pasażerów w b6 są 10pin, a b7 i b8 4 pin, chociaż i w b6 i b8 do kostek idzie po 3 kable) Czy ja dobrze rozumiem P&P idą przełączniki do szyb i pokrętło. Szukam tego kawał czasu i pierwsze słyszę, ale numer. Weź proszę potwierdź czy faktycznie tak jest bo oczom nie wierzę?Tapnięte z iPhone
sandmann Opublikowano 30 Września 2017 Opublikowano 30 Września 2017 9 godzin temu, jaguaro napisał: Czy ja dobrze rozumiem P&P idą przełączniki do szyb i pokrętło. Szukam tego kawał czasu i pierwsze słyszę, ale numer. Weź proszę potwierdź czy faktycznie tak jest bo oczom nie wierzę? Tapnięte z iPhone Tak, tak potwierdzam:)Pokrętło pasuje bez najmniejszego problemu (z b8 polift), wyjmujesz stare wkładasz nowe. Jeśli chodzi o przełącznik 4xelektryka szyb to jeśli w swojej b7 posiadasz taki przełącznik to wystarczy że kupisz przełącznik z b8 po lifcie i przełożysz same guziczki (tzn przełączniki), a cały korpus przełącznika zostaje z b7 (identyczne mocowanie i max 4 minuty roboty).Na upartego mógłbyś włożyć po prostu cały przełącznik z b8 ale wtedy nie będzie Ci działało blokowanie tylnych szyb. Same guziczki w chromie z b8 będą pasowały do korpusu z a4b7 i z seata exeo , a z b6 gdzieś czytałem że nie podejdzie bo jest inne mocowanie tych przycisków (nie wiem ile w tym prawdy). Bardzo często takie komplety czyli przełącznik lusterek i wszystkie przełączniki szyb w chromie, zarówno dla kierowcy jak i pasażerów z a4b8 widywałem na sprzedaż u kolegi mumena z forum. W razie pytań wal śmiało
arczi_a4 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Opublikowano 21 Grudnia 2017 Meczy mnie ten włącznik świateł w chromie i to że będzie ewentualnie problem z jego wyjęciem, a może taki by podpasował z A3 8V ? Trochę to z nowego dość auta to może być problem, próbował ktoś może taki ?
arczi_a4 Opublikowano 13 Listopada 2018 Opublikowano 13 Listopada 2018 Witam ponownie Odgrzewam trochę kotlecika ale dopiero niedawno zabrałem się za przełożenie tych chromowanych przycisków do szyb od B8 i u mnie sprawa wygląda tak (mam B7): 1) Drzwi kierowcy - przełożyłem tylko same nakładki i wszystko gra 2) Drzwi pasażera przód - można przełożyć cały przełącznik albo samą nakładkę ale u mnie pojawił się pewien problem - a mianowicie przycisk po założeniu (czy to po założeniu samej nakładki czy też całego przycisku) chodzi z wyraźnym oporem w obudowie rączki drzwi - okazuje się że te nakładki z B8 są wyraźnie (ok. 1mm) szersze od oryginalnych bez chromu no i zonk (przypuszczam że w drzwiach tylnych będzie ten sam problem) Czy ktoś co zakładał takie same nakładki / przyciski do B7 miał takie problemy ? z forum wychodzi że w B7 wszystko ładnie bangla... (nr przycisków pojedynczych, które zakupiłem na forum to 8K0 959 855 B Wygląda to wszystko naprawdę zacnie ale co z tego jak przy opuszczaniu czy zamykaniu szyby trzeba na siłe cofać przycisk bo sam nie odbija w pozycję wyjściową...?!
ucho.77 Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 (edytowane) W dniu 13.11.2018 o 21:52, arczi_a4 napisał: Witam ponownie Odgrzewam trochę kotlecika ale dopiero niedawno zabrałem się za przełożenie tych chromowanych przycisków do szyb od B8 i u mnie sprawa wygląda tak (mam B7): 1) Drzwi kierowcy - przełożyłem tylko same nakładki i wszystko gra 2) Drzwi pasażera przód - można przełożyć cały przełącznik albo samą nakładkę ale u mnie pojawił się pewien problem - a mianowicie przycisk po założeniu (czy to po założeniu samej nakładki czy też całego przycisku) chodzi z wyraźnym oporem w obudowie rączki drzwi - okazuje się że te nakładki z B8 są wyraźnie (ok. 1mm) szersze od oryginalnych bez chromu no i zonk (przypuszczam że w drzwiach tylnych będzie ten sam problem) Czy ktoś co zakładał takie same nakładki / przyciski do B7 miał takie problemy ? z forum wychodzi że w B7 wszystko ładnie bangla... (nr przycisków pojedynczych, które zakupiłem na forum to 8K0 959 855 B Wygląda to wszystko naprawdę zacnie ale co z tego jak przy opuszczaniu czy zamykaniu szyby trzeba na siłe cofać przycisk bo sam nie odbija w pozycję wyjściową...?! trzeba delikatne zeszlifowac przełączniki pojedyńcze i będzie ok? u kierowcy zmieniasz klawisze i masz b8 z działającą blokadą tyłu Edytowane 17 Listopada 2018 przez ucho.77
arczi_a4 Opublikowano 17 Listopada 2018 Opublikowano 17 Listopada 2018 A czym to szlifować ? Czy ten chrom nie odpadnie podczas szlifowania ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się