rafsus Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Opublikowano 14 Sierpnia 2012 Witam, koledzy może doradzicie co zrobić od czego zacząć sprawdzać silniki pali od pierwszego strzalu tylko strasznie nim trzęsie po podpieciu vaga wywala bład: 16688- Cylinder 4: rozpoznane wypadanie zapłonów jest to jedyny błąd który po skasowaniu oczywiście powraca:kwasny: silnik to 2.0 tdi BLB Czy może to być wina świecy żarowej?
piotrsob1 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Przyczyn może być wiele,w tej porze roku świeca żarowa nie ma nic do tego. Zacznij od sprawdzenia kostki elektrycznej pompowtrysku, jak nie pomoże to zamień miejscami dwa pompowtryski, czwarty z dowolnym innym, wtedy okaże się czy usterka jest przypisana do pompki ,czy cylindra. Przy okazji zamiany pompek dobrze by było zmierzyć kompresję na felernym garku.
RS Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Wykręc świece zarowa na 4 cylindrze i zobacz jak wyglada, a szczególnie czy nie mapotluczen lub odlaman. Ja zawsze odradzam niepotrzebne wyciąganie wtryskow, żeby sie gniazda niepotrzebnie nie wyrabialy.
wrclaguna Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Tu masz ten błąd VCDS / VAG-COM: uitleg - tips - trics
piotrsob1 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Wykręc świece zarowa na 4 cylindrze i zobacz jak wyglada, a szczególnie czy nie mapotluczen lub odlaman. Ja zawsze odradzam niepotrzebne wyciąganie wtryskow, żeby sie gniazda niepotrzebnie nie wyrabialy. Ciekawa teoria, że przy wyciąganiu i potem montowaniu zużywa się gniazdo pompowtryskiwacza ..........
ramzes-it Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Miałem to samo też bujało silnikiem też mam BLB i to pewnie jeszcze nie zawsze tak samo? U mnie czasami było super ale jak pocisnąłem to kulał, jak masz ok z cylindrami to raczej pompka. Jeszcze wiele nie pojeżdziłem po tej wymianie ale jak już ogarnę resztę to pewie będę mógł więcej napisać na ten temat w następnym tygodniu, tak czy inaczej po wymianie nie buja. Pozdro.
RS Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Wykręc świece zarowa na 4 cylindrze i zobacz jak wyglada, a szczególnie czy nie mapotluczen lub odlaman. Ja zawsze odradzam niepotrzebne wyciąganie wtryskow, żeby sie gniazda niepotrzebnie nie wyrabialy. Ciekawa teoria, że przy wyciąganiu i potem montowaniu zużywa się gniazdo pompowtryskiwacza .......... Nikt nikomu nie każe sie stosować do moich "teorii"
rafsus Opublikowano 16 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 16 Sierpnia 2012 dzieki za podpowiedzi powalcze w weekend i napisze co z tego wyniklo
ramzes-it Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Opublikowano 19 Sierpnia 2012 Tak jakm napisalem wcześniej, że jak pojeżdzę to napiszę jak siE silnik zachowuje po wymianie pompowtrysku i jest super kompletnie nie buja już silnikiem ale taka mała uwaga u mnie ten pompowtrysk juz nie trzymał normy, więc "rafsus" jak masz możliwość to wpierw sprawdz na VAG-u jak Twoje pompki pracują i wtedy będziesz więcej wiedział i trochę Ci się rozjaśni. Pozdrawiam
rafsus Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2012 Zauwazylem ze mam peknieta rurke od EGR wiec poleciala do spawania, autko bede wiec sprawdzala od soboty co do Vaga to mam jakas dziwna przypadlosc moj VAG ruszal do tad wszystkie autka w ktorych byl podlaczony a w tym przy sprawdaniu pompek po 1-2s wywala blad odczytu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się