bialy986 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Witam:hi:.Szukałem podobnych tematów ale z mizernym skutkiem.Otóż dziś miałem możliwość pooglądania podwozia mojego autka i trochę się przeraziłem.Mianowicie rury od intercoolera są mokre od oleju i trochę z nich leci(na łączeniu przy cybancie),Jeziora jeszcze nie ma ale jak autko stoi to plamy zostawia.Sam inter jest suchy.Oto fotki: ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting ImageShackŽ - Online Photo and Video Hosting Mechanik u którego dzis robiłem plecionkę,stwierdził że turbina puszcza olej.Zsunął ten cybancik i troche oleju wyleciało z węża(ze 100-125ml).Osobiście nie zauważyłem spadku poziomu oleju.Kopcić też nie kopci,niestety nie mam Vag-a żeby sprawdzić jakiekolwiek błędy i zrobić logi-o ile były by pomocne.Proszę o rady i sugestie,bo na uczciwych mechaników to ciężko dziś trafić.
pioteros Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 jest dosyc konkretnie mokra, ale jak auto nie dymi i nie ma konkretnego ubytku oleju, dynamike tez ma, to ja bym sie jeszcze nei martwil ewentualnie to ze rura jest mokra jest sygnalem ze sama rura jest poparciała i dlatego jest z zewnatrz mokra, a jak jest poparciala to i powietrze tez moze puszczac, ja bym poszukal szczelnej rury na szrocie, wymienil i jezdzil dalej
bialy986 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Co do rury to może na zdjęciu wygląda nie ciekawie,ale w rzeczywistości jest całkiem ładna i elastyczna,nie kruszy się.Z dynamiką to ciężko powiedzieć ,bo dupsko juz się przyzwyczaiło i szału nie robi.Może pomiar w przyspieszaniu na 3 i 4 biegu coś pokaże?Dzięki Piotrek za uwagi,poczekam co innego napisze ktoś pomocny...
pioteros Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Opublikowano 20 Sierpnia 2012 Moge tylko dopowiedziec ze guma ma to do siebie ze moze ladnie wygladac, ale kiedy puchnie w czasie 0.5barowego obciazenia to moze zupelnie inaczej wygladac, na oko b ciezko stwierdzic na ogol czy guma jest dobra czy zla, szczegolnie nienapompowana Wysłane z mojego HTC EVO 3D X515m
Rafas Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Opublikowano 26 Sierpnia 2012 Myśle że problem jest ściśle powiązany z "terkotaniem" zamieszczonym przez Ciebie w innym temacie. Przykro mi to stwierdzić ale na 90% turbina do wymiany
devon00 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Myśle że problem jest ściśle powiązany z "terkotaniem" zamieszczonym przez Ciebie w innym temacie. Przykro mi to stwierdzić ale na 90% turbina do wymiany co ty czlowieku piszesz ja tez mam klapke WG do poprawienia a ostatnio przegladalem spod auta u kumpla na warsztacie i wszystko gitara a turbo ladnie ciagnie jak trzeba a ty czlowieka straszysz ze turbo do wymiany...ogarnij sie troche i nie pisz takich pier**l...to tak samo jak ja bym ci teraz napisal ze masz przegub wew do wymiany wrozac z fusow
bialy986 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Może kolega Rafas się trochę przejęzyczył pisząc że turbo do wymiany:shock3:,ale strachu napędził.Swoją drogą widzę że nie tylko ja mam taki problem z tą klapką WG.
devon00 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 Opublikowano 28 Sierpnia 2012 bialy mi tez to dziala na nerwy a nie chce jechac do jakiegos warsztatu zeby mi ktos robote spartaczyl
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się