Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szara półkoza A6 C5 1.8TQ Avant LPG, 17, bixy, Led-y NOWE foty str3


arre

Rekomendowane odpowiedzi

Reggi dam Ci napewno znac za ile poszla i w jakiej konfiguracji (ile kol) :guma:

i fote pamiatkowa sobie strzele :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechalem ponad 600 km (w jedna stronę) żeby zobaczyć jak to napisał sprzedający oczko w głowie a tu zdziwienie:shock3: póżniej napiszę co było nie tak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechalem ponad 600 km (w jedna stronę) żeby zobaczyć jak to napisał sprzedający oczko w głowie a tu zdziwienie:shock3: póżniej napiszę co było nie tak .

Czyli jednak warta 18 koła :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechalem ponad 600 km (w jedna stronę) żeby zobaczyć jak to napisał sprzedający oczko w głowie a tu zdziwienie:shock3: póżniej napiszę co było nie tak .

To moze szczerze konkretnie i od reki?

Ani Kolega nie jezdzil ani na kontroli technicznej nie byl...

Jak juz sie Pan wypowiada w tym watku to prosze konkretnie albo wcale... bo stwierdzenie ze ocynkowane audi rdzewieje to moze Pan opowiadac dziecia na dobranoc :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo stwierdzenie ze ocynkowane audi rdzewieje to moze Pan opowiadac dziecia na dobranoc :facepalm:

Ocynkowane Audi rdzewieje.. w większości avantów w C5 jest to rant przy rynience relingowej. Przednie nadkola też wcina z tego co zauważyłem.

W niektórych modelach łuszczył się też clar z przedniej aluminiowej maski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechalem ponad 600 km (w jedna stronę) żeby zobaczyć jak to napisał sprzedający oczko w głowie a tu zdziwienie:shock3: póżniej napiszę co było nie tak .

No to czekamy na konkrety

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo stwierdzenie ze ocynkowane audi rdzewieje to moze Pan opowiadac dziecia na dobranoc :facepalm:

Ocynkowane Audi rdzewieje.. w większości avantów w C5 jest to rant przy rynience relingowej. Przednie nadkola też wcina z tego co zauważyłem.

W niektórych modelach łuszczył się też clar z przedniej aluminiowej maski.

Ogólnie A6 to patologia jeśli chodzi o blacharkę, dach, tylna klapa, doły drzwi przy listwach oraz przednie błotniki...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bo stwierdzenie ze ocynkowane audi rdzewieje to moze Pan opowiadac dziecia na dobranoc :facepalm:

Ocynkowane Audi rdzewieje.. w większości avantów w C5 jest to rant przy rynience relingowej. Przednie nadkola też wcina z tego co zauważyłem.

W niektórych modelach łuszczył się też clar z przedniej aluminiowej maski.

Ogólnie A6 to patologia jeśli chodzi o blacharkę, dach, tylna klapa, doły drzwi przy listwach oraz przednie błotniki...

No to u mnie tylko dach :decayed: moge wołać 20 koła za lale :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reggi nie wiem do czego pijesz?

ile wolam moja sprawa, nie wyjezdzam, dzieci mi nie gloduja itp

jak dla mnie to moze rdzewiec na podworku jesc nie wola

maske mam idealna, dach rowniez, to samo z blotnikami i tylna klapa

Klape wymienialem, poprzednia miala wgniotke a teleskop tarl podczas otwierania i tam jest teraz utlenienie powierzchowne

co do tego ile wolam prosta sprawa rocznik 99/2000:

jak ktos znajdzie za 13 tysi do oplat w 1.8T z Quattro i w manualu to mu zloze gratulacje

do tego trzeba liczyc koszty:

rejestracja, recykling clo itp ok 1,5-2 tys

ubezpieczenie min 400 zl

kompletny rozrzad plus oleje filtry min 1.5 tys

dobry gaz ok 2,5 tys

sprzeglo z robota min 800 zl (bez dwumasy)

tarcze klocki przod tyl 500 zl

wahacze, przeplywomierz ori bosch, klimatyzacja nabita odgrzybiona razem min 500-600 zl

wychodzi ponad 20k nie liczac kol a nikt nie da 9 kol na ori felgach w gratisie

dla mnie prosta sprawa

:hi:

---------- Post dopisany at 17:54 ---------- Poprzedni post napisany at 17:33 ----------

zdjecia dachu - jak ktos chce wysle w full rozdzielczosci, moge zrobic zreszta foty maski, blotnikow i klapy i tez wyslac i nie kalkulatorem tylko alfa350

dach1.jpg

dach2.jpg

dach3.jpg

dach4.jpg

Szanowny Pan co to ekspertem jest i w 30 min ocenil stan auta na oko, porozmawiac po ogledzinach nie chcial, dzisiaj rowniez telefonu ode mnie nie odbieral, 13-14 letnie auto nowe nigdy nie bedzie, odsylam po nowe do salonu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie to ze ja tez pije ale nigdy nie jest tak jak wyliczyles ze dolozyles 8 tysi i chcesz żeby spora większość ci się zwrocila

człowiek szuka auta, na przykład ma 13tys i wie ze musi jeszcze cos wlozyc ale wie tez ze stać go na minimalna polke cenowa za dane auto i ma tylko te 13 tys, wiec woli sobie kupic taniej auto i już je mieć za mniejsza kase i w gorszym stanie i samemu sobie go dodprowadzic do porządku, czyli jak gdyby zaplacic z góry 13 tysięcy a nastepne 5tys czy więcej które będzie jeszcze musial wsadzil w auto nie musi od razu mieć, będzie już jezdzil i powolutku inwestowal w czasie

majac 19 tys nie będzie się rozgladal za starym audi które ktoś uważa ze jest tyle warte pomimo ze rynek mowi co innego, tylko kupi sobie auto młodsze za ta kase (tak robia przeciętni ludzie) dlatego mimo tego zycze powodzenia i trafienia na kogos kto szuka konkretnej dofinansowanej c5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos chce kupic ulepa i pozniej ladowac w niego kase to kupi za minimalna cene a i tak ile by nie ladowal ze szrota nie zrobi dobrego auta. Ja 2 lata temu kupujac B6 nie patrzylem nawet na tanie szroty. Mimo tego ze mozna bylo kupic B6 juz za 24tys. ja zaplacilem prawie 34 i dzis wcale tego nie zaluje. Auto odwdzieczylo mi sie bezawaryjnoscia i mam pewnosc ze nie zostalo zlozone z trzech.

Wiec moje zdanie jest takie jak auto zadbane bezwypadkowe to warte jest swojej ceny i powinno sie sprzedac.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlozylem wiecej niz 8 tysi - kolo 10 napewno

ceny co podalem sa bardzo niskie i nie wyliczylem wszystkiego - 1200zl malowanie 4 elementow

zreszta gdyby cena 18 tys do negocjacji za auto z gazem z 5 kolami alu byla wygorowana to by ludzie nie dzwonili

to nie jest a4 to jest a6 z dobrym silnikiem w Q i w manualu a malo takich

nikogo do zakupu nie zmuszam pelno jest 2.5 w tiptronicku wiec mozna smialo kupowac...

porownajcie sobie najpierw po ile chodza 1.8T Q w manualu z gazem staga a nie porownujecie do srednej ceny a6 z 2.5tdi i tipem :facepalm:

---------- Post dopisany at 18:10 ---------- Poprzedni post napisany at 18:06 ----------

i nie chce by mi sie cos zwrocilo bo wydalem duzo wiecej niz auto jest teraz warte

wiem napewno ze wole niesprzedac niz oddac za pol ceny

auto mam sprawne, sprawdzone i zadbane

do zakupu nie zmuszam :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktos chce kupic ulepa i pozniej ladowac w niego kase to kupi za minimalna cene a i tak ile by nie ladowal ze szrota nie zrobi dobrego auta. Ja 2 lata temu kupujac B6 nie patrzylem nawet na tanie szroty. Mimo tego ze mozna bylo kupic B6 juz za 24tys. ja zaplacilem prawie 34 i dzis wcale tego nie zaluje. Auto odwdzieczylo mi sie bezawaryjnoscia i mam pewnosc ze nie zostalo zlozone z trzech.

Wiec moje zdanie jest takie jak auto zadbane bezwypadkowe to warte jest swojej ceny i powinno sie sprzedac.

No spoko..tylko te auta już nie są takie drogie jak parę lat temu. Ja kupując swoje A6 patrzyłem na ceny 1.8T + Q to przedliftów było na allegro 2 sztuki..jedna w byle jakim stanie bez lpg za 15 tys. a druga mega doinwestowana za 22 tys. z gazem. Tylko od tego czasu minęły 3 lata :wink: Te auta po prostu już tanio chodzą i nie ma się co dziwić .. jest to po prostu stare auto.

Arre..idąc Twoim tokiem rozumowania to gdybym chciał liczyć to ile mnie auto kosztowało i to ile w nie wsadziłem to musiałbym krzyczeć 30 tys. :decayed:

Sorry są to części eksploatacyjne, które trzeba zrobić..a cena rynkowa jest taka jaka jest. Ja Ci życzę jak najlepiej, ale nie ma się co spinać na ceny za które można kupić sprowadzonego polifta :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Reggi dalej nie ma doinwestowanych 1.8T w Q i manualu i chodza miedzy 16-18 tys jak sa w Pl zarejestrowane i cos maja porobione

a jak sciagniete to taniej ale trzeba duzo wlozyc na dzien dobry

Jak bym mial krzyczec tyle ile wsadzilem to by wyszla ponad 23 tys czy tyle jest wystawiona?

za 17,5 do oddania na alu z zimowkami a ze za 4 alu z 17 chce doplate to co mam gratis dac?

gazu z tego co wiem tez za darmo nie dokladaja????

Gdzie tak daja 9 kol na alusach chetnie wezme :decayed:

Chcesz polifta?

chlopak mojej siostry ma 2.5 tdi w Q i manualu 2002r albo z wywalonym silnikiem za 8 tysi albo za 12 tysi juz po przekladce na silnik z angola

naprawde igla....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...