mnetzimny Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Witam A4 B5 silnik AHH + 216 Bosch-a rozpylacze , reszta seryjna .Katalizator nie wywalony , przebieg 245000 km . Logi były wcześniej robione po wymianie rozpylaczy i wszystko jest ok . Sprubuje jeszcze wymienić wszystkie wężyki , czy gdzieś nie wypadły . Przeczyszcze jeszcze kolektor i sprawdzę chłodnice IC . <br /><br />
NYNA Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Słabawo coś trochę jak na AHH + 216-tki
Piotrek98igo Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 to jest pomiar serii?czy po modzie? bo jezeli po modzie to rzeczywiscie cos nie gra
mnetzimny Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Seria + 216 rozpylacze Boscha , remap softu jeszcze nie był robiony .
mnetzimny Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Autor Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Czyli wykres jest ok ?? teraz ino remap softu i jeszcze raz pomiar . Właśnie wyczyścilismy kolektor był strasznie zabrudzony , wężyk od doładowania był wypięty oraz do wymiany wężyk podcieśnienia . Zostanie mi jeszcze do sprawdzenia układ oraz chłodnica IC .
NYNA Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Opublikowano 30 Sierpnia 2012 Kata jeszcze wywal bo i tak już dawno swojej roli nie spełnia.
deex Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 skoro wezyk wypiety od doładowania , i podcisnieniowy do wymiany to po wymianie powinno byc lepiej , ale zrób tez remap odrazu
Piotrek98igo Opublikowano 1 Września 2012 Opublikowano 1 Września 2012 jakby byl wezyk wypiety od doladowania podcisnieniowy to by bylo ze 60ps
mnetzimny Opublikowano 2 Września 2012 Autor Opublikowano 2 Września 2012 Znajomy jak mi wymieniał węże od podciśnienia to mi pokazał że jeden był wypięty i jeszcze dziurawy , dokładnie już nie pamiętam skąd wychodził . Kolektor ssący wyczyszczony , był bardzo zapchany auto jeszcze bardziej jest żywsze , prawie wogle nie kopci . Pojadę jeszcze na korektę i zobaczymy co z tego będzie . Zastanawiam się czy może jednak zmienić kolektor na AWX-a ?? widzę że otwór ma inny trzeba dokupywać przelotkę ?? albo przespawać ??
grzesiek2812 Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 mój ahh po załozeniu wtrysków od 110 km asv zaczał konkretnie kopcic wiec watpie by twój na 216 nie kopcił prawie wcale
mnetzimny Opublikowano 2 Września 2012 Autor Opublikowano 2 Września 2012 Wyczyść sobie dolot to zobaczysz jak ci mnie zacznie kopcić , prawie że wcale , jak miałem zasyfiony dolot i jak byłem na hamowni to nic nie było za autem widać . Wtryski od ASV masz nowe czy po przebiegu ??
grzesiek2812 Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 wtryski po 100 tys km sprawdzane i cisnienie dawały dobre co masz na mysli dolot mówisz o filtrze powietrza czy kolektorze ssącym on też sie może zabrudzic? ---------- Post dopisany at 18:52 ---------- Poprzedni post napisany at 18:46 ---------- jesli jest brudny to jak to sprawdzic trzeba go wykrecac? czy tak bedzie widac i jak go wyczyscic ? to moja po wymianie wtrysków przed softem
radimm Opublikowano 2 Września 2012 Opublikowano 2 Września 2012 od kolektora ssącego po intercooler. Kolektor odkręcassz i zalewasz bezyna i podpalasz jak sie wypali to pod cisnieniem wyplukujesz syf z niego. Ewentualnie mozesz uzyc srodka do czyszczenia komnikow
mnetzimny Opublikowano 25 Września 2012 Autor Opublikowano 25 Września 2012 EDIT Do rozpylaczy 216 Bosch-a doszedł program , wykres poniżej , auto zaczeło kopcić . Zastanawiam się czy przypadkiem kat nie jest zapchany i dlatego auto kopci . Na dniach zrobie logi to wkleje je . <br /><br />
lapek85 Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 cos mało tej mocy u mnie na na ori sofcie + 216, fmic, wywalony kat i egr, kolektor od awxa było 155km, po programie + turbo awx wyszlo bezpieczne 180km
vauxhall95 Opublikowano 30 Października 2012 Opublikowano 30 Października 2012 jak sprzegło 360NM przy 1900
grejf Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 czemu kopci będzie widać po logach. Tak pi x oko. Katalizator ''mało drożny'' może powodować na większej dawce poddymianie, wolno wstające T i się gnojóweczka nie przepali... batory z dołu, czy przy 4prm? @vauxhall sprzęgło póki ma okladzine ruszy budą... ale Nm będą znikać z tyg. na tydzień.. @grzesiek wymień amory i końcówki, lub wahacze ładnie chodzi przed modem... ale nie rób mocnego i tak już masz pisk i Nm z wiadra po 3rpm, ewent go strój na płasko z ogr Nm dołu.
NYNA Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 Nie rozumiem tego zmieniasz wtryski, wymienisz węże, czyścisz kolektor a nie wywaliłeś odrazu kata kóry do niczego nie jest Ci potrzebny bo po tylu latach już dawno jest pewnie zabity, a wywalenie go i wspawanie rurki to raptem koszt z 50 zł a efekt podczas strojenia jak i po był by na pewno widoczny. Gdzie tu logika, przecież co można zrobić bo może dać lepszy efekt to się robi przed programem, a teraz co wytniesz kata i na korektę specjalnie pojedziesz.
Pulpit Opublikowano 31 Października 2012 Opublikowano 31 Października 2012 temperature złapał Ci po trzecim deptaniu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się