Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Odcina Turbo błąd 575 ciśnienie w kolektorze dolotowym


Faster84

Rekomendowane odpowiedzi

witam

postaram sie wyjasnic sytuacje. Gdy rozpedzam auto po olei czyli 1,2,3,4,5 gdy dochodzi do predkosci 110km/h odcina mi turbo. A teraz tak n75 sprawdzone wyczyszczone dziala, sztanga turbinki chodzi recznie jak i na BS0011 weze sa szczelne. Wiec moje pytanie co to moze byc?

dodam ze jak np jade na 3 biegu i osiagam ponad 100km/h to nie odcina tylko przy gwaltownym wcisnieciu pedalu gazu takjakby cos go blokowalo , prosze o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jeszcze jedno pytanie czy ma znaczenie ze poskladalem n75 inaczej jak byl czyli ze wszystkie ryrku sa kolo siebie :) przez przypadek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ktory wezyk dokladnie?

---------- Post dopisany at 15:30 ---------- Poprzedni post napisany at 15:30 ----------

wlasnie teraz bede wymienial filtr powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtry też mają znaczenie...

---------- Post dopisany at 15:32 ---------- Poprzedni post napisany at 15:31 ----------

Sprawdź jeszcze wężyk ten gumowy co przychodzi do gruchy od turbo może być załamany...

---------- Post dopisany at 15:32 ---------- Poprzedni post napisany at 15:32 ----------

Sprawdź jeszcze wężyk ten gumowy co przychodzi do gruchy od turbo może być załamany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

skoro jesteś tu na forum to wiesz że jest tu dział diagnostyka vag robisz komplet logów i juz można będzie cos więcej powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponowałbym wydłużyć o jeden obrót sztangę przy turbo bo znacznie jednak przeładowuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze ja nic nie robilem ze sztanga jest tak jak bylo.

dodam tylko ze przy tym bledzie 575 bylo jeszcze cos 10-17 ale dokladnie nie pamietam co

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podmien od kogos n75 na poczatek , ja mialem to samo . Po wyczyszczeniu N75 samochod odzyl i nie mam nolaufow. Jak nie N75 to pewnie turbo do czyszczenia . Sprobuj tez kluczem rozrfuszac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego ja wlasnie czyscilem n75 tylko nie tak zlorzylem czy to ma znaczenie ?? znaczy wszystkie rurki sa kolo siebie. A co do nolaufów dzisiaj juz nie mialem od wczoraj jak go przejaralem znaczy dalem mu pare razy w du... na 3-cim biegu. A czy mozecie zobaczyc na podstawie tych logow czy mam dobra przeplywke? i czy turbo dobrze dmucha?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi i wrzóć do działu diagnostyka napewno ktoś ci je opisze i określi czy występują jakieś niedomagania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

juz tak zrobilem ale cos nie bardzo opisuja :)

---------- Post dopisany 05-09-2012 at 10:51 ---------- Poprzedni post napisany 02-09-2012 at 21:23 ----------

chlopaki wczoraj znowu mialem noulaufa na 4 biegu ponad 3 tys obr n75 czyszczony grucha turbo chodzi na wylaczonym silniku ze zdjetym wezykiem moge ruszac recznie sztanga co moze byc nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie. Mam taki sam problem. I na początek pytanie. Przeczytałem gdzieś że przepustnica w tym zaworze egr na górze silnika powinna się poruszać przy dodawaniu gazu. A u mnie stoi nieruchomo. Czy to może być powodem przechodzenia w tryb awaryjny??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...