bawół1 Opublikowano 30 Września 2012 Autor Opublikowano 30 Września 2012 OPEN LOOP stan kiedy komputer benzynowy nie bierze pod uwagę wskazań sondy lambda , tylko przy "bucie" leje po podobno sztywnej mapie zapisanej sterowniku PB. Komputer w tym trybie nie koryguje juz skłdu mieszanki. Widać to w logu jak sondy lambda osiągną wartoś okolo 0,85V. Ale jest to powyzej 4500 RPM , i zastanawia mnie czy jest systuacja, ze komp powinien wchodzić w taki stan również w niższych obrotach , przy gwałtownym wciśnięciu gazu np.
jihaad Opublikowano 30 Września 2012 Opublikowano 30 Września 2012 Ale jest to powyzej 4500 RPM , i zastanawia mnie czy jest systuacja, ze komp powinien wchodzić w taki stan również w niższych obrotach , przy gwałtownym wciśnięciu gazu np. Tak. Gdyby silnik pracował cały czas w układzie zamknietym to pewnie nawet nie dałoby sie go uruchomić. Na zimnym silniku, podczas mocnego przyspieszania czy też hamowania silnikiem, musi on pracować w układzie otwartym. Sterownik zezwala wtedy na nadzwyczajne wzbogacenie lub zubożenie mieszanki.
bawół1 Opublikowano 30 Września 2012 Autor Opublikowano 30 Września 2012 Ale jest to powyzej 4500 RPM , i zastanawia mnie czy jest systuacja, ze komp powinien wchodzić w taki stan również w niższych obrotach , przy gwałtownym wciśnięciu gazu np. Tak. Gdyby silnik pracował cały czas w układzie zamknietym to pewnie nawet nie dałoby sie go uruchomić. Na zimnym silniku, podczas mocnego przyspieszania czy też hamowania silnikiem, musi on pracować w układzie otwartym. Sterownik zezwala wtedy na nadzwyczajne wzbogacenie lub zubożenie mieszanki. czyli ustawienie LPG nie będzie takie proste jeśli chodzi o OL , bo pętla otwiera się w różnych przedziałąch RPM zależnie od obciązenia i nieda sie wzbogacić Mapy LPG miejscowo , bo niby gdzie. Najlepsza byłaby korekta po podciśnieniu w sterowniku LPG poniżej pewnej wartości podciśnienia aby następowało wzbogacenie które pozwala na przejście w OL. Ale w sterowniku LPG takorekta jest nieaktywna . Ciekawe jak ją aktywować.
german81 Opublikowano 1 Października 2012 Opublikowano 1 Października 2012 ustaw instalacie tak zeby przy pełnym bucie w całym zakresie napiecie sondy oscylowało w okolicy 0,85 v i bedzie dobrze .
bawół1 Opublikowano 3 Października 2012 Autor Opublikowano 3 Października 2012 ustaw instalacie tak zeby przy pełnym bucie w całym zakresie napiecie sondy oscylowało w okolicy 0,85 v i bedzie dobrze . Ja chyba nie rozumiem. Przy pełnym bucie tzn. ? Ponizej log na PB zrobiony , 3 bieg . I but w podłogę , jak widać nie przechodzi w pętlę otwartą na PB wcześniej niż ok. 4800 RPM. Więc na niskich biegach nawet jak wdepne w podłogę to sondy nadal oscylują. Czy ja mam coś nie tak? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
german81 Opublikowano 3 Października 2012 Opublikowano 3 Października 2012 cos to troche dziwne .byc moze jest jakis babol w programie spróbuj logowac po jednym bloku .
bawół1 Opublikowano 3 Października 2012 Autor Opublikowano 3 Października 2012 Spróbuję pojedynczo. A może problem z pompą paliwa i ciśnieniem na listwie? A jak powinno być ? Po depnięciu w podłogę sondy odrazu powinny skoczyć na 0,85 V i tak stać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się