laki83 0 Opublikowano 11 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2012 no moja jazda wyglada tak że śmigam wiekszośc po holandii a tutaj szalec za bardzo nie mozna..w polsce tez raczej nie ganiam w te i wefte.chce zrobic softa tylko żeby miec wiecej mocy do wyprzedzania i żeby sie troche lepiej zbierał.soft planuje zrobic na seryjnych gratach wiec co polecacie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 to seryjny starczy,w b5 AJL ma 180KM i jakoś daje radę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 błoto nie chlapie kratka wentylacyjna to załatwiła:grin:kiera to jedyny nadmuch na icka i bez przelotu przez niego odciągnij nadkole i wiadomo o co chodzi przy butowaniu do 150km/h ok.10-12st. niższa co daje ok 20% wyjąłem IC przemyty w środku i z zewnątrz. Zastanawiam się gdzie ty zrobiłeś tą dziurę, bo za IC jest zbiornik z płynem do spriskiwaczy, wprawdzie wyżej troche. Może dziura gdzieś jakieś 10cm od dołu nadkola (zderzaka)? Też bym u siebie to zrobił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 zrobiłem dwie w prawdzie nie duże i zakryłem kratką(metalową) 15X20cm ,prosta rzecz ale dłubania i docinania troszkę jest bo trzeba też wyprofilować kratkę do nadkola,na zimę nadkole zmieniam na ori bo wiadomo jak to w zimę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 OK właśnie też myślałem co z zimą, może kratkę zrobię na wkręty a na zimę w to miejsce blaszka aluminiowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laki83 0 Opublikowano 12 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 krzysiek wrzuc jakies foto jak ta kratka u ciebie wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 12 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2012 znajdę chwilę to zrobię foto tylko powiem szczerze że tego nie widać dla przeciętnego pieszego jak auto stoi,bo obniżone auto i na 17 calowej feldze i kratka zachlapana to wcale nie widać,no chyba że chcesz zobaczyć montaż i jakość wykonania:grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edekxp 16 Opublikowano 13 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2012 To ja się pochwale jak zrobiłem kratkę Nie założona jeszcze osłona pod silnikiem Większej raczej nie trzeba po wyżej kratki jest zbiornik płynu to i tak go zasłania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laki83 0 Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 chłopaki odgrzeje kotleta....czy nieszczelny ic można jakos uszczelnic u jakiegoś speca?jest to możliwe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 są specjalne kleje odporne na oleje, smary, ciśnienie i temperaturę, po wyschnięciu można to papierem ściernym formować, z doświadczenia mogę polecić taki klej KLIKNIJ W LINKA kleiłem dekiel od filtra oleju-temperatura, olej i ciśnienie-nie ruszyło tej warstwy, więc i do IC będzie dobry:wink4: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bakuś 1 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Zależy też gdzie ta nieszczelność występuje. Aluminium można pospawać zamiast kleić - zawsze to pewniejsze rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
laki83 0 Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 z tego co zauwazyłem to nieszczelność jest na łączeniu tej środkowej części alu z górną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domjenick 18 Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Zależy też gdzie ta nieszczelność występuje. Aluminium można pospawać zamiast kleić - zawsze to pewniejsze rozwiązanie. zgoda, tyle, że klej-to po prostu alternatywa-niekoniecznie gorsza, bo klej, który polecam-jest jak cement-twardy i odporny na różne warunki, ale pewnie-jeśli ktoś ma dostęp do spawary-niech spawa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się