Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BBK] S4 USA - silver arrow :)


Plebansk8

Rekomendowane odpowiedzi

Wykonanie pod maska w tej S4 od proturbo nei podoba mi sie w ogole... ale z drugiej strony miejsca tam za wiele nie ma.

Widac tez, ze dosc pozno wstaje, wiec wolalbym mimo wszystko kompresor do tego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladnie mruczy Twoje wozidelko.namierzone w azetach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak się słyszy taki dźwięk to zaraz się człowiek rozgląda na drodze... :kox: Zaebista sztuka! :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawno mnie tu nie było, więc postanowiłem napisać mały update, autko obecnie jest w azetach, borykam się z problemem wężyka od płynu do wspomagania... któregoś razu eska się zrzygała i okazało się, że wężyk się o jakiś tam element przetarł. Chłopacy w Pruszczu powiedzieli, że żeby wymienić wężyk trzeba wyciągnąć silnik, więc dwukrotnie podejmowali się naprawie istniejącego... niestety bez skutku - po kilku dniach wężyk znów puszczał i płyn się wylewał. Dziś czeka nas operacja bez silnika... ehhh uroki V8 zaczynają dawać się we znaki :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bedziesz zrzucał silnik?/

tak, właśnie się podnosi, to mają sprawdzić od razu stan rozrządu, bo coś tam klekocze mi ;/

---------- Post dopisany 22-03-2013 at 12:13 ---------- Poprzedni post napisany 18-03-2013 at 13:37 ----------

no to już wszystko jasne: szykuje się spora akcja naprawcza - wymiana rozrządu, poduszek pod silnikiem, wymiana wszystkich uszczelek, regeneracja sprzęgła :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ladnie... wspolczuje :(.

Nie regeneruj sprzegla. Wymien tez dwumas, po co robic to za kilka m-cy?!.

Regeneruj głowice (wymien uszczelniacze i zrób generalne czyszczenie :) + planowanie. Wyczysc sobie przy okaazji przepustnice, kolektor dolotowy i przepływkę. Szkoda ze nie zamowiles ze mna tej uszczelki z JHM jak pytalem ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to ladnie... wspolczuje :(.

Nie regeneruj sprzegla. Wymien tez dwumas, po co robic to za kilka m-cy?!.

Regeneruj głowice (wymien uszczelniacze i zrób generalne czyszczenie :) + planowanie. Wyczysc sobie przy okaazji przepustnice, kolektor dolotowy i przepływkę. Szkoda ze nie zamowiles ze mna tej uszczelki z JHM jak pytalem ;)

Paweł ale to tiptronic, więc tu jest sprzęgło hydrokinetyczne i z tego co wiem to nie ma dwumasy... odnośnie głowic to zapytam chłopaków, a co do uszczelki to widzisz... teraz żałuję jak patrze na to jak Twoja esa się teraz odpycha :hi:

---------- Post dopisany at 14:12 ---------- Poprzedni post napisany at 14:10 ----------

Ps, w polsce dalej jest nieosiągalna??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aaaaaaaaaaaaaaa jjjjjjooooooo, przeciez Ty masz tipa..... :P sorrry ;):facepalm: .

Jesli glowice nie byly robione, to jak juz masz motor zwalony to nie ma co sie specjalnie zastanawiac moim zdaniem. Sama robocizna przy tej zabawie to kuuuuupa kasy, wiec glowice tylko troche podniosa cene, a wrazenia z jazdy beda lepsze!. Sam rozrzad zadnej poprawy w trakcie jazdy nie da. A nie wiem czy chcesz wywalic tyle kasy i nie czuc zadnej roznicy oprocz braku grzechotu :jerk:

czesci JHM sa nieosiagalne nie tylko w polscie ale w europie.

---------- Post dopisany at 20:02 ---------- Poprzedni post napisany at 19:45 ----------

wywal tez przednie katy i odsun sondy ;). To kilka zł kosztuje, a jeszcze zee stówkę Ci zwroca za katy ;))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesz jeśli okaże się, że głowicę jednak wymagają prostowania, to o 2-2.5k koszta wzrosną, a jeszcze mam ostatni semestr magisterki do zapłacenia :decayed: a przebieg poki co jeszcze 100tys nie ma więc narazie chyba odpuszczę... katy okazało się,że są całe pokruszone, więc już też zostały wywalone... mam nadzieję, że do końca przyszłego tygodnia odbiorę autko, bo z braku adrenaliny już w need for speeda znów zacząłem grać :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dawno mnie tu nie było, więc postanowiłem napisać mały update, autko obecnie jest w azetach, borykam się z problemem wężyka od płynu do wspomagania... któregoś razu eska się zrzygała i okazało się, że wężyk się o jakiś tam element przetarł. Chłopacy w Pruszczu powiedzieli, że żeby wymienić wężyk trzeba wyciągnąć silnik, więc dwukrotnie podejmowali się naprawie istniejącego... niestety bez skutku - po kilku dniach wężyk znów puszczał i płyn się wylewał. Dziś czeka nas operacja bez silnika... ehhh uroki V8 zaczynają dawać się we znaki :decayed:

serio?:shock3: masakra, może jednak warto poszukać jakiegoś magika z małymi zwinnymi rączkami:decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak auto??

cisza... nastawiacze rozrządu zostały oddane do regeneracji i podobno zero odpowiedzi od gości tym sie zajmujących... próbowałem dziś dzwonić do Azetów ale... jak zwykle... ciężko, żeby odebrali :whistling:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...